Народні блоги
http://narodna.pravda.com.ua/ukr/discussions/48fe07e986e46/

Шосте Єванґеліє від Дитинства

Ярослав Дерега | 21.10.2008 19:48

Навчання в новій школі має бути роздільним для хлопців та дівчат за різними програмами: навчання окремо, розваги разом. АБИ ДІВЧАТА НЕ звикали ґвалтувати ХЛОПЦІВ ВІД ПЕРШОГО КЛАСУ.

Стандартна школа вчить дівчат зневажати хлопців. А хлопців же вчить боятися жінок.

12.02.2004р. директриса калінінґрадського елітарного ліцею, де ввели роздільне


Шосте Єванґеліє від Дитинства

(для Українських ДОРОСЛИХ!!! Мужчин старших 21 року)

(початок читай: "Єванґеліє від Дитинства", "Друге Єванґеліє від Дитинства", "Третє Єванґеліє від Дитинства", "Четверте Єванґеліє від Дитинства" та "П'яте Єванґеліє від Дитинства")

(продовження читай: "Cьоме Єванґеліє від Дитинства", "Восьме Єванґеліє від Дитинства", "Єванґеліє від Дитинства: іще Половина (Післямова з французьким десертом) ")

(Головна Засада: ВИХОВАННЯ ПОВИННЕ МАТИ АБСОЛЮТНИЙ ПРІОРІТЕТ НАД НАВЧАННЯМ. Інакше наука швидше перетворить самонадіяну людину на позірно всемогутнього бога-каліку, аніж вона встигне стати людиною. "Знання без виховання – меч в руках сатани."

Головна Ціль: ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРАВИЛЬНОЇ ЛЮБОВІ (ШЛЯХ СЕРЦЯ).

Людина – це сума почуттів. Серце, а не розум, відчуває Бога.

"We feel because we are felt by God" (ми відчуваємо, бо Бог нас відчуває).

Головний Метод:

МЕТОД ДОВІЛЬНОГО НЕСПІШНОГО СПІЛКУВАННЯ: дитина повинна завжди знати, що її завжди люблять ("Пробач!" – "Я вже забув!"), що її завжди вислухають (бо ж невислухані – це "les imcompris", незрозумілі).

Жодної критики ані щодо себе, ані щодо інших. "Он мєня нє учіл, а радавал... Он васпітал наш пламєнь" казав любомудрий Сашка Пушкін про свого вчителя проф. Куніцина в Царско-сельскому ліцеї, де, до речі, ліцеїсти одержували вже в 17 років вищу освіту, як і мало б бути повсюди.

І, нарешті, (не обійтися ж людині без "зайвого", адже саме "завдяки зайвому мавпа стала людиною") Культура Правильної Любові до Довільного Веселого Мистецтва: через Поетичний Театр, що охоплює малювання, музику, спів, танець, поезію, театралізоване спілкування.

При цьому не фетишизуючи мистецтво заради мистецтва, пам'ятаючи, що мистецтво, як і культура взагалі, є ворогом життя, що "зуби дракона сіє воно, мистецтво", що "мистецтво співприродне комунізмови".

Поряд з тим, життєво-необхідна Культура Правильної Любові до Довільної Веселої Праці: майстерня, лабораторія, сад.

А, звично, школа асоціюється з сидінням за партою.

Проте, саме практична праця повинна породжувати необхідність і бажання вчитися. Проста продуктивна праця, в тому числі на природі, має стати основою навчально-виховного процесу. Саме така праця продукує найкращу духовну страву і духовні ліки – позитивні емоції. Щоби дитяча душа могла вбирати у себе веселість. Pour favoriser l'estime de soi. "Для щастя треба людині лише щодня радісно працювати."

Найголовніше і найпотрібніше для гармонійного розвитку: Культура Правильної Любові до Довільного Веселого Руху: Довільна гімнастика, Довільний біг, Довільне плавання, Довільна гра в м'яч (футбол, баскетбол, волейбол...).

Адже скелетно-м'язова система є ведучою в організмі, на яку рівняються всі інші системи. В тому числі, нервова. А відтак і духовна)

ТЕКСТ 6 (ВИКЛЮЧНО для Українських ДОРОСЛИХ! мужчин)

28.

Навчання в новій школі має бути роздільним для хлопців та дівчат за різними програмами: навчання окремо, розваги разом. АБИ ДІВЧАТА НЕ звикали ґвалтувати ХЛОПЦІВ ВІД ПЕРШОГО КЛАСУ.

Стандартна школа вчить дівчат зневажати хлопців. А хлопців же вчить боятися жінок.

12.02.2004р. директриса калінінґрадського елітарного ліцею, де ввели роздільне навчання, на питання в прямому телеінтерв'ю навіщо це зробили відповіла: "Дівчьонкі забівают мальчішек ізначяльна. Ім нільзя вмєстє. Ані савсєм разниє."

Кожен хлопець – це найперше майбутній мужчина, захисник, голова сімї, батько. В цьому його святість.

Кожна дівчина – найперше майбутня жінка, берегиня, господиня, матір. В цьому її святість.

Все решта – другорядний додаток, хоч яким би він не був суспільно-блєфово престижним.

Саме так заведено, наприклад, серед велемудрого, боговибраного, ґеніального жидівського народу.

Може, час, нарешті, заповажати їх і брати приклад, а не лише чорно заздрити і обмовляти?

Щокварталу в Україні вимирає населення одного районного центру.

7 мільйонів українців покинули Україну за останні 7 років.

55% українців бажали би виїхати з України і жити закордоном.

В 1997р. в Україні було 12млн. дітей. В 2004р. в Україні – всього 9 млн. дітей.

На 100 вагітностей 50 абортів.

На 100 шлюбів 70 розлучень.

Або-або?

В сусідній школі в першому класі з 25 дітей, 20 (!) не мають батька.

Матір-одиначка стає правилом, нормою, модою.

Італійські рідні стервочки кажуть новомодно: "io ti amo, ma non ti sposo" (тебе люблю, та заміж не вийду). Все одно буду церкати з тебе єври. А за дитину від тебе шкіру з тебе здеру. Всі закони захищають "бідну" "нещасну" розгульну стервочку матір-одиначку на рівні Європарламенту.

Коли ж один відважний парламентар з відважної Венеції наважився покритикувати такий закон в рідній Ітілії і не виплачувати матерям-одиначкам ні чентезіма, бо "це сприяє путанізації тобто курвизації суспільства, то його зі свистом вигнали з парламенту. Проблема тепер, як розуміти: еуропейсько-християнський парламент, чи просто чий парламент? Францюватий Президент Хвранції рогобикасто супротивилися настійним пропозиціям Великого Кароля духу Войтили (земля Йому пухом і рай на небі) щодо включення до еуро-конституції згадку про християнскість еуроцивілізації. Мусьо хвранцуз певно си лічно подобают суврємьонну струю жізні наркоманію мужеложство чи сі серйозно закухали в...?

Дослідження в Англії показали значне зниження шкільної успішності як у хлопців, так і в дівчат підчас спільного навчання, порівняно з результатами тих самих хлопців та дівчат при роздільному навчанні. І ця різниця зростала відповідно до віку школярів.

29.

А дівчатка вже від 7, 8, 9, 10, 11 років днюють і ночують томляться в очікуванні кохання. І вивчають не фізику, хемію, алгебру з "Катериною", але азбуку сексу з журналом і хваляться одна перед одною, що вона "вже давно перепісюється з хлопцями". Її найзаповітніша мрія – "пройтися серед білого дня голою проспектом Свободи".

Всі це знають, але лиш співають "Наша королева сіла на лева".

6-8 річні дівчатка співають на всеукраїнському фестивалі: "Мій принце, я мрію лише про любов, про велику, про твою" та "не горюй пірате молодий, я тебе чекаю, ми втічемо з тобою на безлюдний острів".

"Депресія починається в дівчат з 13 років". Можливо, їх слід просто віддавати заміж в 11-13 років, як вони самі мріють, і як це колись робилося і в Україні, і у Франції, і в Китаї, і повсюди. Читайте надписи на їхніх майках: "Boys, boys, boys, we are ready for your love" (хлопці, ми вже готові для вашої любові), "come, fucker" (прийди ж, йобарю!), "music for men who love to fuck" (музика для мужчин котрі люблять їбатись) і т.д. Отак прориваються живі дівочі голоси крізь хащі ханжеського лицемірства нещасних старих дів та замшавілих підпердюхів. А Б. Shaw попереджав, що "старики – народ небезпечний: їм однаково, що буде зі світом.")

Але хто ж їх, дів небесно-чистих чи мудреців пустельно-волаючих, послухає...

І тоді з'являється "Лаліта. Старая. Сімнаццацілєтняя". До речі, матір Гоголя, сільська родовита красуня, вже в 14 років була замужем.

Недоумкуваті закони про кримінальне переслідування за сексуальні стосунки з підлітковими дівчатами можуть лише стимулювати схильність до законопорушень та насильства (коли знову спрацьовує комплекс цілком природного, але глупо "забороненого плоду").

Характерний приклад 11-літньої матері-школярки з Харкова, яка, згідно її щоденника, давно мріяла про сексуальну любов, і яка щиро покохала свого "звабника", котрий не мав иншого виходу і мусів просто втікати, коли дізнався про вагітність своєї малолітньої коханої.

Відважніші московити, які завше, торують путь для сором'язливо-лякливих целковитих юхяїнців: вже ото прийняли закон, який дозволяє дівочий секс від 14 років.

"in some African tribes there is a custom for parents to lick the genitals of their children for three minutes twice a day three days a week from birth up to 12 years of age, mothers licking sons' and fathers respectivеly their daughters': all of the children, especially girls, grow up to be happy, healthy and very procrеative. The greatest punishment for them being the cancelling of the planned procedure for several days" (небезпечно читати!).

А от що каже рідний нарід: "Ой ти, дівчино, семиліточко,/ Давалась перше, моя квіточко!/Коло школи ходила,/ Хуєм в гузні крутила,/Черепочки збирала,/Коло поцьки чіпляла,/Черепочки збирала,/Хлопцям поцьки давала;/Черепочки брязкотять,/Хлопці дуже хотять." Або "За клубочок валку/Їбалася змалку;/ Виїбла п'ять сорочок:/Ще дві ув іржиці,/А дві – в коноплиці,/А п'ятая тая,/ Що матінка дала." (а ми сі дивуєм як то наші білокрилі голубоньки стали, бідненькі-дурненькі, найфартовішими путанами в цілій Еуропі. Та то ж закладено (і слава Богу!) в ґенетиці їхнього хитро-щедрого міжніжжя (справжні Жінки!) ще з часів лєґендарної cупер-курви Роксоляни Лісовської (хай пан Біг її душу благословить!!!), попової доньки – мала ж в кого повчитися! знову ж за формулою життя: якщо не свій то хоч хтось і то навіть ліпше й солодше!).

До речі, Джульєтта закохалася лише в 13 років. "коли вже ще й молодші вийшли заміж і дітей вродили".

Її запізніла "книжкова" любов змогла породити хіба лише вічно-паперову книжкову трагедію. Яка так усім довподоби. Люблять любов мертвих. Світ не терпить любові. Убиває. І пише книжки, співає пісні про нещасну любов. Яку так любить убивати. Заради гарних поезій і книжок.

Взагалі, вчена жінка подібна на гуску з галстуком.

Гуска гускою. Хоч і кумедна.

Недарма давноіндійські мудреці вчили, що "давати освіту жінці все одно, що дати ножа мавпі. Лише нашкодить. І собі і іншим."

"Она нє затрудняла сібя казаться умнай", писав про Наташу Ростову, свій ідеал жінки, автор "Вайни і міра", сам неперевершено тонкий знавець жіночої психології та ґурманний поціновувач жіночої плоти. Це ж він сміявся: "інтєліґєнтская сапля: ані льстят сєбя надєждой, што дєвушки ім будут атдаваться, єслі ти ім пачітаєш атривак іс Карамзіна". Сучасна кінодіва гукає, що їй вже набридло бути розумною.

Той же ґеніальний піхвознавець Талстой Льова учив занадто романтичного Максімку Ґорькава: "Нє та женщіна страшна, каторая дєржит цібя за хуй, а та, каторая дєржит цібя за душу".

"А вот єйо сєстра – то, што нада: ето і свєжо, і пуґліво, і молчаліво". Це вже Іван Турґєнєв устами Базарова про свій ідеал жінки.

І доведено ж, що прототипом нігіліста Базарова був перший і головний нігіліст Росії, не відбувшийся протестантський реформатор затхлого русского православ'я, яко причинника всіх бід та нещасть русскава народа, сам Льова Нікалаєвічь Талстой (за що і був відлучений від церкви православної і раю православно-комуністичного – ото який probleme! пху!).

Виявляється, що не таке вже воно просте оте прислівне "просте жіноче щастя".

ТО Ж ЧИ ВАРТО ускладнювати життя і собі і всім? Великий французький жінкознавець та, за сумісництвом, відомий комедіограф, Жан-Батіст Мольєр сказав, коли запропонували навчати його дочку іншоземної мови, що "жінці і однієї мови забагато."

А справа в тому, що жінка, на відміну від мужчини, народжується мудрою.

І будь-яке формальне навчання просто зайве і шкідливе для неї, бо руйнує її вроджену космічну мудрість. ("Жінки народжуються мудрими, чоловіки -розумними. Перших вчити марно, непотрібно і шкідливо; останніх треба вчити дуже ретельно.")

І кожна жінка це добре відчуває, і знає. Але мода вимагає жертв...

У жінок, як відомо, мозкові півкулі знаходяться нижче пояса.

І слава Богу! І саме за це по праву їх люблять справжні чоловіки. Слава теплій щедрій широкій жіночій душі! Тій що знизу-ззаду! Бо ж, за словами поета, "дупа – то справжнє жінки обличчя." Недарма ж в домах терпимости (фаворитних конкурентих церкви і театру) клієнтам показують не обличчя дівчат, а їх оголені гузна з колінами на стільчику ("la tua faccia puo' essere buggiаrda, ma il culo mai. Il tuo culo e' il tuo viso vero" кажуть путани в рідній Італії. Тобто, обличчя дівки може і збрехати, дупа ж ніколи. Бо її дупа є її лицем насправдішнім).

Це не стосується беззахисної, худосочної каліки барбі, з пудовими цицьками без гузна. Блєфовою. Не життєдайною і плодючою, як матір-життя, а кістлявою і холодною, як мачуха-смерть.

Щороку лише у Великобританії внаслідок моди на смерто-кістлявих ляльок від виснаження внаслідок недоїдання помирають десятки тисяч (!) 15-19-річних дівчат.

А формула краси ідентична з формулою жиру, саме жирова тканина є хранилищем жіночих гормонів, які формують жіночість в жінці.

Життя можливе лише завдяки неконструктивним надлишкам: завдяки жиру!

Відповідно, дівчат слід вчити ліпити вареники, квасити капусту, варити вишневе варення, пекти пиріжки та в'язати теплі шкарпетки своєму чоловікові та своїм шістьом дітям.

А також вчити домоводству, співу, музиці, танцю живота (для розвитку м'язів проміжности, матки та піхви), малюванню, природознавству, психології, сексології.

Подібна жіноча школа вже існує. Так, звичайно, в Японії. На випускниць школи, з метою шлюбу, записуються в багаторічну чергу найбагатші чоловіки країни. Японія знає яких жінок їй треба. А пісну кістляву Барбі залишають для дегенеруючих з'євро-американізованих народців.

Коли суспільство шануватиме сімейну працю, сімейні вміння, принаймні, не менше, ніж працю жінки-бізнесменки чи інженерки чи компутерниці... отоді й наступить РАЙ на ЗЕМЛІ...

Тоді вони самі будуть щасливі. І суспільство буде гармонійним. І держава буде процвітати.

Звичайно, ще багато є охочих стригти свої мільйонні дівіденди з оглуплених, одурманених ґєндернутою пропагандою ґєндернутих жінок, експлуатуючи їхнє тіло в ролі різних модельок, шоу бізнесі, чи просто слухняних "блядок"...

Але чого це раптом в благодєнствующій Еуропі жіноча злочинність зросла на 400% за останні 2 роки?

Чого це раптом 60% убивств дітей в тій же благословенній Італії (де держава просто молиться на дітей) скоюються делікатними женьськими материнськими лагідними рученьками?

З якої б то незвіданої причіпки 75% краж у крамницях тієї ж благородної цивілізованої Еуропи вчиняються дівчатами-підлітками, яким бач набридли і супер кіна, і круті діскутєкі, і хоч-які спортивні заняття, і компутерні забави, і сєксуальноє равнаправіє ф свабодном-пляцок ваапшє опшєствє?

Молоді крадуть. Від нічого робити.

Старі ж сучки, від нудьги рятуюючись, їдуть пропагувати "сфаю ґєндєрную науку в атсталиє нєдаразвітиє-блін славьянскіє зємлі сфаім нєщясним славянскім сьострам па палавому бісправію. Ілі пакупают 3000-доляровиє круізи, штоби рассказаць бєдним індійскім-блін жєнщінам фсю правду а ґєндєрнам-блін нєравнаправіі в Англіі."

Зрештою, жінки теж можуть добре грати в шахи. Але вони грають в інакші шахи...і за словами видатного письменника "жіночі шахи зруйнували Грузію".

30.

В новій школі не може бути традиційного навчального процесу, звичних уроків, регулярних лекцій, жодних оцінок, офіційних іспитів.

АЛЕ Хто насмілиться вважати себе настільки, як Бог, компетентним в знанні людської душі, аби взяти на себе відповідальність перевіряти, питати, екзаменувати чи оцінювати когось?

Т.з. державну програму освіти, – сотворену вічно-геніяльними товстозадими міністрами вкупі зі своїми просто-геніяльними товстогубими академіками, - сотворену НА ЗИСК СОБІ та цілій Армії своїх вірнопідданих товстошкірих слуг з обл-рай-міськ-вно і підлабузних товстопузих директорів шкіл, при лякливо-мовчазній підтримці учителів-хамелеонів (всі вони НАРЕШТІ ДОПАЛИСЬ ДО ЗОЛОТОЇ ЖИЛИ, експлуатуючи, наче рабів, дітей та їх батьків, а ще ж є на солодесенький додаточок скромнесеньних трійко місяченьків теплесенького літечка кожен рочок, з року в рік) отож Всіх Їх, і Все Що Від Них, Ми Маємо В Носі: тричі "апчхи!" – тричі "здорові будьмо!"

Хто ж відважиться до цього непростого діла? Адже ж добре відомо про стоголового СПРУТА: колегіально-мафіозну структуру державної системи освіти. Яка просто відстрілює, якщо не може інакше завібати всіх своїх конкурентів. В Україні. В Росії. В Англії. В будь-якій країні (див. хоча б історію школи Міхаїла Щєтініна в Расіі, долю вільних шкіл в Англії чи Німеччині)...

Тут же йдеться про Великі Державні Гроші.

Наприклад, в бюджеті України на 2004 рік на освіту було виділено понад 6,294 млрд. грн., з яких 5,799 млрд. грн. призначається на дивнесеньку статейку на ймення "Національна доктрина розвитку освіти".

На такі грошенята можна добряче погуляти, "ще й дітям вистачить – моїм."

І як же тут не кинутися на захист такого світлого, такого свого, такого рідного, такого гавайського майбутнього?

Не пошкодуєш ні брата, ні свата!

Але блатний поет, як пророк, знає все і запевняє переконливо-заспокійливо: "ти тільки не боїсь. Там-там уже нє вєрнйоцця нікадда. Вася Осю побідить."

В новій школі діти повинні вчитися допомагати викладачам у вирішенні певних Практичних, Творчих, Дослідницьких, Виробничих Проблем і Завдань. Базові вміння та знання з грамоти, математики, природознавства діти можуть отримати не в штучних умовах занудного мертвородженого теорійного муштрування, а якби нехотячи, по ходу, в процесі Спільної Праці над розв'язанням Практичних Проблем і Завдань. Спрацьовує т.з. феномен латентного, тобто справжнього научіння. Коли "я не стараюся, і в мене все получається". Бо лише радісно-переможне знання справді пригоджається людині в житті. Решта безслідно забувається. Добро – запам'ятовується. Погане – стирається з пам'яті, як шкідливе.

Справді, Життя – перше, а книга – друге. А може, десяте. Чи тисячне...

Разом з тим, ОСОБЛИВА увага звертається на розвиток Культури Читання, Культури Праці з Текстом. Базові знання, вміння та розвиток інтересу до мови, поезії, мистецтва діти набувають, приймаючи участь в діяльності Поетичного Театру.

Книга як інструмент психолінгвістичного чаклування. Вельми потужний і небезпечний. Як двосічний меч.

Читання вголос. А також повільнo-довільне читання. Як основа навчання.

Важливо усвідомлювати, що:

БУДЬ-ЯКЕ навчання повинне приносити Радість, інакше воно йде на шкоду і дитині, і суспільству рано чи пізно відгукнеться черговими пістолетними розборками в школах.

Справжнє знання – це радісне (!) знання, яке є основою духовного (а відтак і фізичного!) здоров'я, гармонії, і... щастя. А Бог любить (саме!) щасливих (бо ж "хто має, тому додасться, а хто не має, в того забереться і те, що має").

Певно ж недаремно кажуть про цілющість молока від щасливих корів.

"Тільки щасливі люди можуть бути по-справжньому добрими". І недарма ж твердять древні китайці що "якщо ти щасливий, то знатність і багатство прийдуть самі".

Отже, в новій школі має панувати не тягар знудженого обов'язку, але творча радість, радість гри. Гра ж, як відомо, це не пуста дитиняча забава, але екзистенційна основа життя, яка є первинніша за саму матінку культуру. І який красивий світ у грі!

Згадаймо затяте: "Щоби стати професіоналом, треба вміти бавитися".

Але жодної затятої конкуренції, суперництва заради суперництва. Дати можливість дитині жити власним темпом.

Тобто бути щасливим.

Кожен має свій ритм, свою свободу росту.

У кожного над головою небо.

І коли я, нарешті, спромігся перемогти у перегонах з бігу на 30 метрів свого 5-річного супротивника, і заслужено радів своєму тріумфу, п'ятирічний мудрагель коротко й гонорово заявив: "Тату! Ти перший для себе, а я перший для себе".

Справді, смисл гри в самій грі, священній і весело-злій. В процесі, який дає радість і насолоду. А не у вислідах гри. Як це не дивно. Прецінь, звісна правда, що гра – це двері з дійсности в можливість.

"Гри не заперечиш. Можна заперечити чи не всі уявлення про справедливість, красу, істину, добро, дух, Бога. Але не гру. Хоч би що робила людина – все то гра.

Гра – природний стан зростання і розвитку дитини. Місце гри поза рамками антитези мудрість-дурість. Гра так само далека від пар істина-омана, добро-зло. Тобто гра і не правдива і не брехлива, і не добра і не зла. Гра не має нічого спільного з мораллю, ані з гріхом, ані з доброчесністю. Гра ірраціональна. Гра незалежна від умов життя. Сенс гри в самій грі. А перлина всіх ігор – злягання."

Гра – двері у свободу. Можливо тому в усіх попів завжди ставилось під сумнів право людини на гру.

Отже, "make a game of your job and play it!" (зроби ігру з своєї справи-праці//Й бався).

Вартує пам'ятати, що слово "школа" в перекладі з греки значить "дозвілля, гра".

І усвідомлювати, що слово "техніка" в перекладі з греки значить "мистецтво".

І якщо школа заважає гулянню, треба кидати школу.


© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua