Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
2
Рейтинг
2


Голосов "за"
2

Голосов "против"
0

Глава спостерігачів від Європарламенту порадив забути слово "санкції" щодо України

Никита | 30.10.2012 08:56
У той же час спостерігачі ОБСЄ і ПАРЄ негативно висловилися щодо парламентських виборів-2012.
(місію від Європарламенту на виборах в Україні очолив поляк Павел Коваль з групи Європейських консерваторів і реформістів. Європейські народники в боротьбі за цю позицію зазнали поразки)
Комментарии
Ігор Бурдяк   | 30.10.2012 09:33
Заголовки статей на УП:
ОБСЄ: ЦІ ВИБОРИ – КРОК НАЗАД У ПОРІВНЯННІ З ПОПЕРЕДНІМИ
МІСІЯ КАНАДИ: ВИБОРИ НЕ АБСОЛЮТНО ЧЕСНІ, БАЧИМО РЕГРЕС
ЄС: оцінка українських виборів залежатиме від підрахунку
США: вибори у Раду крок назад від прогресу

Глава місії довгострокових спостерігачів ОБСЄ пані Одрі Гловер:
...влада має розслідувати випадки підкупу виборців. Завдання влади – розібратися й вжити необхідних заходів. Я не бачу, у чому складність розслідування таких випадків, адже підкуп виборців чітко прописаний у Кримінальному кодексі як кримінальна дія...при існуючій у вас законодавчій базі можна було б провести демократичні вибори...вибори – це набагато більше, ніж один
Ігор Бурдяк   | 30.10.2012 09:33
день голосування. Так, цей день пройшов добре, але це не означає, що вибори в цілому також можна назвати гарними. Як тільки ми перейшли від підрахунку бюлетенів до підведення підсумків, до складання протоколів, ситуація погіршилася...Ми уникаємо таких термінів, як "демократичність" або "недемократичність". Ми говоримо про те, чи виконала Україна свої зобов'язання перед ОБСЄ, чи проходить процес відповідно до норм ОБСЄ...Що стосується оцінки етапів, то я хотіла говорити про вибори в цілому
Ігор Бурдяк   | 30.10.2012 10:23
І якщо говорити про асоціацію з ЄС, то успіх буде залежати від того, чи влада сприйме реальність, в якій перебуває країна і яку виявили парламентські вибори і адекватно на неї зреагує.
Поки-що, як на мене, влада цієї реальності не розуміє.
Никита   | 30.10.2012 11:06
Ігор Бурдяк:
Я не зважаю на заголовки УП, оскільки давно вже пересвідчився в їхній "напівправдивості". А у попередній ЗАЯВІ ЩОДО РЕЗУЛЬТАТІВ СПОСТЕРЕЖЕННЯ Й ВИСНОВКІВ – МІЖНАРОДНА МІСІЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЗІ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА ВИБОРАМИ В УКРАЇНІ написано:

Незважаючи на значні недоліки, вибори забезпечили конкурентний процес, що
дозволило виборцям висловити свої політичні уподобання. Вибори проведено
належним чином, і день виборів пройшов взагалі спокійно, однак істотне зловживання
особами при владі своїм привілейованим положенням значно вплинуло на чесність
усього виборчого процесу
http://electioninfo.org.ua/index.php?i=1215
Ігор Бурдяк   | 30.10.2012 13:44
Никита:
За заголовками легко знайти статті і оцінити їх правдивість.
Але це все попередні висновки. Я думаю, що остаточно ЄС вибори визнає, хоча навряд, чи повністю легітимними (особливо "мажоритарну" частину).
Никита   | 1.11.2012 04:58
Броніслав Коморовський вважає вибори в Україні демократичними
http://www.unian.ua/news/533208-prezident-polschi-proponue-vidkriti-ukrajini-shlyah-do-evropi.html
Згідно з повідомленням прес-служби польського Президента, сьогодні він провів зустрічі з главою делегацій на виборах в Україні польського Сейму Мирославом Сичом, Сенату Лукашем Абгаровічем, та главою делегації Європарламенту Павлом Ковалем. Як повідомляв УНІАН, Б.Коморовський після сьогоднішньої зустрічі зі польськими спостерігачами заявив, що не отримав жодної інформації, яка би свідчила про фальсифікацію результатів виборів до Верховної Ради в Україну, визнавши, що вони вказували на деякі порушення
Никита   | 1.11.2012 16:55
"Будь яка риторика щодо того, що це була нечесна гра, є нісенітницею. Більшість спостерігачів оцінили ці вибори на "добре" або "дуже добре". Я вважаю, що воля народу була відображена під час цих виборів", – це у середу ввечері заявив заступник керівника місії спостереження Парламентської Асамблеї Ради Європи, екс-голова ПАРЄ Мевлют Чавушоглу
Більше читайте тут: http://www.unian.ua/news/533322-chavushoglu-sposterigachi-ne-zgodni-z-kritichnoyu-zayavoyu-goliv-misiy-obse-ta-pare.html
Він окремо зупинився на тому, що ставлення до політичних процесів в Україні або симпатії до окремих політиків не мають відображуватися у позиції спостерігачів, головним обов'язком яких є робити висновки
Никита   | 1.11.2012 16:57
робити висновки щодо того, наскільки вільно люди можуть висловити свою позицію на виборах. "Незалежно від того, що люди думають про Юлію Тимошенко, незалежно від того, винна вона або ні, у доброму вона стані або ж у поганому, засудження Тимошенко не повинно вчиняти вплив на визнання легітимності цих виборів", – зауважив політик.
http://www.unian.ua/news/533322-chavushoglu-sposterigachi-ne-zgodni-z-kritichnoyu-zayavoyu-goliv-misiy-obse-ta-pare.html
Ігор Бурдяк   | 1.11.2012 21:02
Никита:
Із Коморовським і Чавушоглу можна погодитися лише щодо партійних партійних списків.
А що стосується "мажоритарки" – вибори найбрудніші за весь 21-річний період.
Хоча, можливо, такий бруд був завжди, та завдяки "Свободі" на цей раз він виявлений.
Никита   | 2.11.2012 09:40
Ігор Бурдяк:
що стосується "мажоритарки" – вибори найбрудніші за весь 21-річний період
Ну те що вибори "найбрудніші" і те, що саме вони є "останній вирішальний бій" ми могли чути практично на кожних виборах за весь 21-річний період. Це вже, так би мовити, просто стале визначення українських виборів, на жаль.
А от у мене запитання до Вас: як правильно ставитися до того, що Тимошенко оголосила голодування на знак протесту проти фальсифікації виборів? Ми про це не згадуємо, як і більшість тих, хто описує вибори (схоже на ігнор, нє?), але ж це неправильно, треба, як Ви писали в іншій гілці, виробити до цього певне ставлення.
Ігор Бурдяк   | 2.11.2012 10:48
Никита:
те що вибори "найбрудніші" і те, що саме вони є "останній вирішальний бій" ми могли чути практично на кожних виборах
Не погоджуюся. В 2006 році і в 2007 році вибори відбувалися лише за партійними списками. "Мажоритарки" не було, тому й бруду не було. Приблизно спектр політичних сил представлений був більш-менш адекватно. Так само, до речі, як і "партійна" частина нинішніх виборів. Влада передбачила, що саме так і буде, опозиція виграє вибори, тому й ввела мажоритарку. Якою здеформувала представлення політ. сил в парламенті.
Мажоритарна частина виборів відбулася нечесно (згадаймо, які колосальні державні ресурси витрачала влада на підкуп
Ігор Бурдяк   | 2.11.2012 10:49
провладних кандидатів, як вона тиснула на бюджетників. Опорою було зафіксовано багато злочинів, та прокуратура не реагувала). Деформацію наглядно видно:

ПР партійні списки – 72; "мажоритарка" – 114.
Об. оп. партійні списки – 62; "мажоритарка" – 43.
УДАР партійні списки – 34; "мажоритарка" – 6.
ВО "Свобода" партійні списки – 25; "мажоритарка" – 12.
КПУ партійні списки – 32; "мажоритарка" – 0.

Згідно закону Гауса нормального розподілу випадкових подій партії повинні би отримати приблизно однакову кількість мандатів по парт. списках і "мажоритарці". Оскільки це не так (бачимо суттєвий перебір у ПР і недобір у всіх решта), то робимо висновок: у "мажоритарну" частину був привнесений
Ігор Бурдяк   | 2.11.2012 10:50
людський фактор, який порушив нормальний закон розподілу.
Парламент не можна визнати цілком легітимним. Якщо влада справді хоче "йти в Європу", то вона повинна би зробити таке:

1. Вважати "мажоритарну" частину виборів такою, що невідбулася.
2. Винуватців спотворення представлення політ. сил в парламенті притягнути до адмін. і кримінальної відповідальності.
3. Провести повторні вибори по "мажоритарній" складові.

Якщо Тимошенко через своє голодування вимагає саме це, то я з нею згоден.
Никита   | 2.11.2012 12:35
Ігор Бурдяк:
Якщо Тимошенко через своє голодування вимагає саме це, то я з нею згоден
Гм... Ви не знаєте точно, що саме вимагає Тимошенко через своє голодування?
Ігор Бурдяк   | 2.11.2012 13:54
Никита:
Я не знаю. Якщо Вам відомо, поділіться.



Самые комментируемые
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua