Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации

БЮТ-івський олігарх вбиває своїх непокірних робітників?


-3
Рейтинг
-3


Голосов "за"
0

Голосов "против"
3

В місті Комсомольську Полтавської області скоєно замах на життя активіста робітничого руху на Полтавському гірничо-збагачувальному комбінаті, члена профкому Первинної профспілкової організації ВП "Народна солідарність" Василя Карєва.

БЮТ-івський олігарх вбиває своїх непокірних робітників?
Повертаючись з роботи після нічної зміни сьогодні вранці В.Карєв відчув несправність у роботі свого автомобілю. Зупинивши машину та ретельно оглянувши її, робітник з'ясував, що всі чотири гайки переднього колеса автівки майже повністю викручені.

Василь Карєв є одним з організаторів робітничої акції на Полтавському ГЗК у серпні ц. р., який відмовляється звільнитися з роботи під тиском адміністрації "за згодою сторін". На даний момент заяви про звільнення вже підписані чотирьма з 15 фігурантів складеного адміністрацією підприємства "чорного списку": І.Божком, С.Бурлакою, В.Савчуком та О.Татариновим.

Заява щодо замаху на життя робітничого активіста буде завтра передана профспілкою "Народна солідарність" до СБУ.

Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат належить контрольованій народним депутатом України К.Жеваго міжнародній групі Ferrexpo.

Більше інформації:044 2291167, ссс@narsolidarnist.org.ua www.narsolidarnist.org.ua

Вже місяць триває акція робітників, але жодного слова підтримкі від професійних "любітелів" народу вони так і не почули. Де комуністи, соціалісти, соціал-демократи, всілякі реформатори, де нові "сильні фронтовики"??? Де в кінці-кінців БЮТ??? Це ж їх депутат є володарем ГОКа!

А скоро вони знову всім нам почнуть розповідати, як вони піклуються про народ!


"Вчера, 01 августа, начиная с 10 утра около 300 рабочих "1-й смены" железорудного карьера Полтавского ГОК начали планомерное сокращение объемов, и к 17 часам практически полностью прекратили отгрузку железорудного сырья. В частности, большегрузные автомобили вместо обычной скорости – 40-45 км/ч пошли сначала с максимально допустимой по правилам техники безопасности скоростью в 32 км/ч, затем 25 км/ч, а чуть позже замедлили ход до еще более безопасных 10-12 км/ч. Благодаря этому объемы отгрузки руды уже к 12 часам утра сократились почти вдвое.

Скрупулезное выполнение всех правил экскаватощиками и бульдозеристами привело к скоплению автомобилей на погрузке и вконец разладило работу карьера. К концу дня инициативу борьбы за безопасность труда поддержали железнодорожники на разгрузке. Акция была продолжена "3-й сменой", заступившей на работу в 20.20. В результате при плане вывоза рудной массы 45 тыс. тонн за смену и фактических средних показателях около 50 тыс. тонн за смену (до начала акции протеста) за первые сутки акции из карьера было вывезено только приблизительно 62 тыс. тонн. – 33 тыс. тон за первые и 29 тыс. тонн за последующие 12 часов."

Комментарии









© 2007 - 2012, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua