Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
5
Рейтинг
5


Голосов "за"
10

Голосов "против"
5

Комментарии
Володимир Хапчук   | 7.09.2007 13:11
Сататья нравиться!
автору:
Почитайте труды луганчанина Ю.Ротенфельда- "Запечатанная книга" и т.д.

Он пишет близкое к вам и выдвигает совремненную "Сервистическую идеологию"- услуг обществу!
Володимир Хапчук   | 7.09.2007 13:12
Давайте создавать Сервестическую партию!
Петро Гiренко   | 7.09.2007 13:33
Вітаю, пане Володимире, з дуже якісною корисною статтєю!
Згоден майже зо всім. Але, є й незгода.
1) Українці за менталітетом все ж багатопрацювальники та індівідуалісти (особисто відповідальні люди). Інша справа, що ці якості приховані та перекручені російською колоніальною владою (робилося сторіччями...). Але, ці якості потрібно лише зробити престижними.
2) Напруга не інтелектуальної праці в Україні не менше, а часто вище, ніж на Заході. По нормам Всесвітної організації праці (ООН, Женева) нормальний темп праці співпадає по напругі з темпом пішого ходу близько до 5 км/год. Подивіться, як в Україні працюють: рідко де знайдеться такий темп. Звичайно набагато швидче!
Петро Гiренко   | 7.09.2007 13:37
3) Наскільки швидко українці переймуть європейські стереотипи розуміння, про які Ви писали, треба побачити, коли влада зміниться на українську (проєвропейську) з проросійської і почнуться, врешті, відповідальні реформи.
Я впевнений, що українці ще подивять світ швидким шляхом до європейських стандартів!
Стрілець   | 7.09.2007 14:00
Пане Володимир, стаття ваша безумовно гарна. Для заперечень можна знайти хіба що дрібні приводи. Але в коментарях, я думаю, не місце для розбору дрібниць.
Зате є важлива річ, якої ви у своїй статті просто не торкаєтесь. А вона якраз визначальна для "якості народу". Тут про це говорити – надтомало місця, можете подивитись мою статтю "Процвітання чи абасизм"
В Україні занадто багато абасизму. А в процвітаючих країнах і у всяких "тигрів" його НЕМА.
  | 7.09.2007 15:11
Ідіоти...
менш гімном поливайте росію – з нею нам ще жити, а не з єврожопою бо ми їм не потрібни зовсім, а їхній спосіб життя ми й так здобудемо – без допомоги єврожопи і тим паче нато – не треба плутати геополітику з економікою
Володимир   | 7.09.2007 15:50
Стаття безперечно дуже актуальна, цікава і правильна. Західна Україна, де совковий менталітет так і не прижився вже давно обрала собі український шлях. А ось східна Україна, де переважна більшість совкової маси не сприймає іще ідей демократії і свободи побудованих на приватній власності. Через це усі проблеми у нашому житті. А можновладці з колишньої партійної номенклатури і колишні комсомолісти і користуються цим.
Коли відійдуть від життя мастодонти радянської системи і підніметься молодь, яка не знала совкових традицій тільки тоді усе може стати на свої місця. А поки що чиновникам буде іще довго житися добре.
Бувай здоровеньким, тезка! Творчого тобі надхнення.
  | 7.09.2007 16:25
Стаття моралізаторська і слова ніби правильні.Але є кілька але.Автор правильно наголошує,що в Прибалтиці,а я би додав і решті колишніх країн соц табору,реформи пройшли спокійно.Але корінь не тільки в менталітеті.Може автор назве ХОЧ ОДНОГО ОЛІГАРХА в тих країнах? Їх там просто нема.Значить приватизація відбулася чесніше ніж в Україні і Росії.Тут нема що "воротить рожу" від дзеркала,а вона крмва!Тільки одним абзацом Автор згадує "брать незаработанное нельзя, кидать, обманывать нельзя" але і це стосується тільки хабарників,а для олігархів Автор приготував тезу "частная собственность священна".Навіть награбована чи прихватизована?І тутще докидується,що подібне пасувало би зробити і з землею.Мда
  | 7.09.2007 16:27
Стаття моралізаторська і слова ніби правильні.Але є кілька але.Автор правильно наголошує,що в Прибалтиці,а я би додав і решті колишніх країн соц табору,реформи пройшли спокійно.Але корінь не тільки в менталітеті.Може автор назве ХОЧ ОДНОГО ОЛІГАРХА в тих країнах? Їх там просто нема.Значить приватизація відбулася чесніше ніж в Україні і Росії.Тут нема що "воротить рожу" від дзеркала,а вона крмва!Тільки одним абзацом Автор згадує "брать незаработанное нельзя, кидать, обманывать нельзя" але і це стосується тільки хабарників,а для олігархів Автор приготував тезу "частная собственность священна".Навіть награбована чи прихватизована?І тутще докидується,що подібне пасувало би зробити і з землею.Мда
  | 7.09.2007 16:39
На тлі пограбування народу України купкою так званих "олігархів" всі ці моралізаторські словеса звучать абсолютно блюзнірсько.Забрати в простої людини все до копійки,забрати заводи і продати їх на металобрухт,продавати сировину замість виробів,вирубувати ліси,продавати на корню урожай соняшника і потім купувати олію і тд зупинити свої фабрики виштовхати людей на вулицю і потім проливати крокодилячі сльози,що люди їдуть на заробітки?Ні шановні,писати треба про те,що "олігархи" з їх "священим правом на приватну власність",якщо хочуть мати цю власність,то їх прибутки мають бути обкладені дУже прогресивним податком,а не подобається,то хай віддадуть державі і вона знайде нового власника
  | 7.09.2007 16:49
І справа тут,Панове,зовсім не в менталітеті.І довести це дуже просто.Наші заробітчани їдуть на заробітки зі своїм менталітетом,але призвичаюються надзвичайно швидко.Вони не змінюють свій менталітет,а просто сприймають ті умови які їм пропонує тамтешнє суспільство.Італійці і іспанці не можуть натішитися з українських робітників,а про українців Канади взагалі йде добра і заслужена слава. Так що,Панове, народу,людям,працівникам треба СТВОРИТИ ЛЮДСЬКІ УМОВИ ПРАЦІ, ЗАХИСТИТИ ЇХ ЗАКОНОМ, ПРИЙНЯТИ СПРАВЕДЛИВІ ЗАКОНИ,а тоді вже нарікати на "менталітет".Мені сподобався пасаж про того літовського робітника,який страйкував за Польщі,чого ж він не спробував цього зробити в СССР? Що менталітет змінився?
Петро Гiренко   | 7.09.2007 16:57
Кр-к:
Шановний пане Кр-к!
Згоден про "олігархів". А те, що Ви описали, можліво тільки якщо:
1) Приватизація відбулася так по-шахрайськи, що фабрики дісталися практично безкоштовно шахраям, якім не потрібно вести бізнес, та й завдання було: вкрасти та втікти. Пограбують фабрику та закриють. За таку приватізацію подяки ПР (радянської партхозноменклатурі).
2) Закони штучно зроблені для шахраїв. Подяки ПР (Рада завжди була їхнєю).
3) Радянські фабрики такі погані,не рентабельні,що не тримають конкуренції та закриваються.
4) Щоб прийшли інвестори та зробили фабрики рентабельними, знову потрібні закони відповідальної якості (малі податки тощо). А їх – немає. Подяки ПР.
  | 7.09.2007 17:01
Ну, і на останок, пан Автор кинув слівце, що це мовляв не про мову дискутувати! Мовне питання,шановний,також лежить у цій самій площині,що і економіка.Якщо українській мові сторити справедливі умови і СТВОРИТИ ОБОВЯЗКОВІ УМОВИ ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ,то проблема відпаде сама собою. З нашим менталітетом люди їдуть "позаграницях" і успішно виучують казна які мови.Бо так потреба вимагає.Сутністю Української Держави повинен стати обовязок створити такі умови! Очевидно,що наші "партії",які функціонують на гроші олігархів не є зацікавлені у реальних і справедливих змінах у супільстві.Їм вигідно відволікати увагу людей надуманими мовними чи антинатівськими питаннями,достроковими виборами та інш "заходами"
  | 7.09.2007 17:15
Гiренко
Шановний Пане,коли йшла вся ця вакханалія з приватизацією ПР ще і помині не було.Давайте дивитися на речі без партийних симпатій чи антипатій.Тоді Пинзеник,з тою ваучерною приватизацією скопіював Росію,тому і результат маємо 1:1 з ними!А зараз він знову рветься у "прорив".Я переконаний,коли б у суспільстві замість цієї штучної ворожнечі була злагода,то і результати були б незрівняно кращі.Я також хотів би нагадати,що попри скруту і політичну тріскотню уряду вждалося пустити блок на Південноукраїнській АЕС і добудувати Ташликську ГАЕС.Це є великий здобуток і здобуток реальний! Я не сприймаю помиї замість критики і тому,вітав би конструктивні дії опозиції а не жонглювання бульками
Петро Гiренко   | 7.09.2007 17:34
Кр-к:
Та де ж в мене жонглювання? Я конкретно написав.
Пинзеник був "буржуазним фахівцем" (як і Гайдар у Росії) у ціх червоних номенклатурщиків, з яких складено ПР (майже 100%). Українські номенклатурщики не питали Пинзеника, як би він хотів зробити. Закони додавали вони, а не Пинзеник. А роль Пинзеника, як громадянина-патріота – зробити найкраще з поганих даних варіантів. Пинзеника, до речі, ліберальні економісти, пам"ятаю, визнавали гарним фахівцем.
Тому, відповідальність за цю приватізацію – цілковіто на ПР, як би її склад раніше не звався.
Тільки, прошу, не сприймайте це особисто, це до Вас не стосується!



Самые комментируемые
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua