Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
3
Рейтинг
3


Голосов "за"
3

Голосов "против"
0

Комментарии
  | 27.04.2011 18:13
Ну тепер зрозумів – "стаття про що стаття" вимагає від Президента Януковича реабілітувати УГКЦ з часів Берестейської унії. А що, це він "репресував" нашу Церкву? Я би ще розумів, якби Ви ставили подібне питання перед чільниками Варшави чи Кремля, або на велику біду, мали би претензії до Кірілла, бо вони всі як-не-як, а правонаслідники тих, що колись справді утискали УГКЦ, але при чому тут Янукович чи Українська Держава? Які претензії до них? Чи он у вас за всьо в отвєтє?
Ігор Бурдяк   | 27.04.2011 19:31
Кр-к:
До Сталіна УГКЦ зазнавала всілякі утиски із сторони різних властей. Я писав, що рос. царі поступово, "тихою сапою" на 50 років розтягнули процес ліквідації. Після природнього відходу священиків на парафію присилали уже православного. Крім того готували частину "прикормленого" уніатського духовенства в межах Росії. І коли ситуація дозріла, використали польське повстання як формальний привід для остаточної ліквідації церкви. А Сталін розправився з нею грубо, миттєво і далеко поза межами закону. За це я й пропоную йому подякувати, бо він дав привід для реабілітації. І Янукович міг би використати цю обставину в національних інтересах. Ви не згодні?
Ігор Бурдяк   | 27.04.2011 19:45
Кр-к:
До чого тут Варшава, я не розумію. А що стосується Кремля, так СРСР уже немає, а Україна є його спадкоємницею.
  | 27.04.2011 22:38
Ігор Бурдяк:
Кр-к:
До чого тут Варшава, я не розумію. А що стосується Кремля, так СРСР уже немає, а Україна є його спадкоємницею.
Таварісч, звідки Ви взяли, що Україна є правонаступницею того СССР? Хіба Вам невідомо, що правонаступницею є Московія-РФ? От так Ви завжди напускаєте туману! А Варшава до того, що якби ставилися до Українського духовенства так як належиться, то і процес обєднання пройшов би мирно, без кривавих повстань.
Вас-иль   | 27.04.2011 23:18
Кр-к:
звідки Ви взяли, що Україна є правонаступницею того СССР? Хіба Вам невідомо, що правонаступницею є Московія-РФ?.
Підтримую. Та ж сама історія, що з юліною тисячею – перекласти на державу Україна московські борги.
Ігор Бурдяк   | 28.04.2011 03:17
Кр-к:
звідки Ви взяли, що Україна є правонаступницею того СССР? Хіба Вам невідомо, що правонаступницею є Московія-РФ?
А правонаступницею якої держави є Україна, яка постала в 1991році? України Петлюри? України Скоропадського? Чи України Бандери? Янукович вважає себе правонаступником Бандери чи Петлюри Азаров Ярослава Стецька, Могильов Романа Шухевича?
Якби це було так, то чи приймала б влада червонопрапорні рішення? І чи дозволила б вона Запоріжжі пам'ятник Сталіну? І чи не вшановувалися б на державному рівні українські, а не російські і "совєтські" державотворці?
Вшановують тих, хто постійно знищував найменші паростки натяку на державу Україна.
Ігор Бурдяк   | 28.04.2011 03:36
Кр-к:
Порівняймо з Литвою:
Із здобуттям Литвою незалежності Жямайтіс був визнаний національним героєм Литви. Декретом президента Литви Жямайтіс в 1997 році був нагороджений Великим хрестом ордена Витязя Хреста. У 1998 році йому було присвоєно звання бригадного генерала. З того ж року його ім'я присвоєно Військової академії у Вільнюсі (Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija).
12 березня 2009 року Йонас Жемайтіс-Вітаутас постановою литовського сейму визнаний головою держави в період з 16 лютого 1949 року до його смерті 26 листопада 1954, він вважається четвертим президентом республіки.
Ігор Бурдяк   | 28.04.2011 03:54
Кр-к:
Констатуємо, що на рівні символів Україна (за винятком офіційних державних) пряма спадкоємниця СРСР.
А що стосується політико-правового статусу теж. Прибалтійські республіки на відміну від України державними актами відновили державність, яка була грубо перервана реалізацією таємних протоколів – додатків до договору про ненапад між СРСР і Німеччиною. І відповідно вичистили свої хати від усього комуністично-радянського сміття. А ми державність проголосили.
Тому вони уже давно в ЄС, а ми ще й досі не можемо відрізати радянську пуповину.
Ігор Бурдяк   | 28.04.2011 04:14
Кр-к:
Ігор Бурдяк:
Кр-к:
А Варшава до того, що якби ставилися до Українського духовенства так як належиться, то і процес обєднання пройшов би мирно, без кривавих повстань.
Польський король ставився до своїх підданих аналогічно, як англійський, французький і інші королі чи російський цар. Такою була правова ситуація: Cuius regio, eius religio (чия держава, того й віра). І тому до польського королівства, так само як і до рос. царату ми не можемо мати ні правових, ні моральних претензій.
Зовсім інша справа з СРСР. Законодавство цієї держави де-юре гарантувало свободу совісті, якої де-факто не було.
Ігор Бурдяк   | 28.04.2011 04:30
Кр-к:
За цю невідповідність між словом і ділом воно повинно відповідати. Оскільки його немає – правонаступник. Що зробиш, така доля. Україна кримських татар теж не депортовувала, а все ж мусить фінансувати їхнє повернення і облаштування. Чому українці повинні мати менше прав, ніж кримські татари? Тим більше, що йдеться фактично про чисто символічні речі. Влада спростувала б Табачника, продемонструвавши, що галичани теж українці, що сприяло б об'єднанню країни, про що поки-що лише говориться. Ви можливо, нарешті зрозуміли б, чому визнаєте католицьку віру, а щодо фінансових затрат... то можливо, їх взагалі б не було.
Ігор Бурдяк   | 28.04.2011 04:52
Кр-к:
Можливо, передача "Реабілітація УГКЦ" збирала б більшу аудиторію, ніж усілякі "Свободи" і бюджет держави ще й поповнювався б за рахунок замовників реклами.
Я би ще розумів, якби Ви ставили подібне питання... до Кірілла, бо вони всі як-не-як, а правонаслідники тих, що колись справді утискали УГКЦ
А щодо Кирила, то він собі як хоче. Покаяння потрібне передусім його церкві. А ось митрополит Володимир мав би в інтересах його ж церкви налагодити стосунки з УГКЦ подібно до того, як воно є між УГКЦ і УПЦ КП. І Янукович як президент повинен би цьому сприяти. Бо це в національних інтересах України.
Ігор Бурдяк   | 28.04.2011 05:09
Вас-иль:
Кр-к:
звідки Ви взяли, що Україна є правонаступницею того СССР? Хіба Вам невідомо, що правонаступницею є Московія-РФ?.
Підтримую. Та ж сама історія, що з юліною тисячею – перекласти на державу Україна московські борги.
Ось Януковичу і прапор в руки.
Але історія ще не зафіксувала такого випадку, щоб бандит добровільно віддав пограбоване майно.
Саме тому Прибалтика пішла іншим шляхом: віддайте нам нашу свободу, більше нічого нам від вас нічого не треба.
Ігор Бурдяк   | 28.04.2011 05:35
А тому якщо б наприклад литовці були не римо-, а забороненими в СРСР греко-католиками, то чи зверталися б вони до сучасної Росії для того, щоб їх реабілітувати? Сама постановка питання в такому ракурсі є абсурдом. Вони з задоволенням самі справляються з подібними проблемами.
Тому у них немає таких проблем, які є в нас.
І така проблема не єдина.
  | 28.04.2011 08:06
Ігор Бурдяк:"Янукович вважає себе правонаступником Бандери чи Петлюри Азаров Ярослава Стецька, Могильов Романа Шухевича?"
Може Ви вже припините врешті зі своїми галюціонаціями?
Україна не є правонаступницею СССР і крапка. Всі Ваші досужиє рассуждєнія на цю тему є маячнею. "Відновили-проголосили" і що від цього щось там залежить є таким самим Вашим брєдом, як і все решта на цю тему.
Я би радив Вам виходити з фактів, а не з маячні, а фвктом є те, що правонаступницею СССР є РФ. А тому і припиніть спекуляції на цю тему, бо як сказав би Швейк (а Ви любите його цитувати) – всі вони "гівна варті". Вибачайте за цитату. Але Ваші коментарі на цю тему також власне такими і є.
  | 28.04.2011 08:24
Ігор Бурдяк:"Зовсім інша справа з СРСР. Законодавство цієї держави де-юре гарантувало свободу совісті, якої де-факто не було."
Я не хочу тут проводити лікбез, але пасувало би знати, що
між Річчю Посполитою і Гетьманщиною був підписаний Га́дяцький до́говір, що передбачав входження останньої до складу Речі Посполитої під назвою "Великого Князівства Руського" як третього рівноправного члена двосторонньої унії Польщі і Литви. В ньому передбачалася також свобода совісті і ліквідація Берестейської унії. Але все це також так і залишилися на папері, як і конституційні "гарантії" СССР.
Тому, не морочте тут голову читачам своїми пересмикуваннями, пане.



Самые комментируемые
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua