Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
новини   новости   релігія. религия   помісна   помесная   церква   церковь

Час збирати каміння

Верієць | 19.10.2009 11:41

-2
Рейтинг
-2


Голосов "за"
0

Голосов "против"
2

Базування виключно на Біблії допоможе Єдиній Українській Помісній Православній Церкві якнайшвидше отримати визнання канонічної. А для цього слід переглянути традиції та догми на питання відповідності з Святим Письмом, так, як історично підтверджено, що в християнську церкву в період Середніх віків ввійшло багато язичницьких вірувань.

"І осквернилась земля під своїми мешканцями,

бо переступили закони, постанову порушили,

зламали вони заповіта відвічного..."


Книга пророка Ісаї 24:5

Враховуючи кількість християнських конфесій в Україні, ідея створення єдиної Помісної Православної Церкви є досить актуальною. Приводом для цього може бути ще й той факт, що останнім часом міжконфесійні непорозуміння набувають політичного забарвлення, що є зовсім неприпустимим в площині духовного життя віруючих. Щодо об'єднавчих процесів – всім зрозуміло, що кожна конфесія за те, щоб інші приєднались до неї і, звичайно ж, проти того, щоб самій приєднатись до когось. Так як спроби об'єднання навколо якоїсь однієї конфесії обов'язково приречені на провал, було б мудро використати ідеологію для досягнення бажаного результату.

Святе Письмо – ось воістину ідеальний консолідуючий фактор для об'єднання віруючих. Варто зазначити, що базування виключно на Біблії допоможе єдиній українській Помісній Православній Церкві якнайшвидше отримати визнання канонічної. А для цього слід переглянути традиції та догми на питання відповідності з Святим Письмом, так, як історично підтверджено, що в християнську церкву в період Середніх віків ввійшло багато язичницьких вірувань.

Звичайно ж, є передання, які не мають жодних розбіжностей з Святим Письмом. Наприклад, символ віри "Вірую", де містяться основні засади християнської віри, такі як віра в Єдиного Бога – Отця, Сина і Святого Духа. Та коли йде мова про десять Божих заповідей, дотримування яких є біблійною ознакою віруючих новозавітньої Апостольської церкви, як написано в Об'явл. 14:12: "Тут терпеливість святих, що додержують заповіді Божі та Ісусову віру!" (див. також Об'явл. 12:17) – виникають протиріччя. Серед загальноприйнятих "Шануй батька й матір" (V), "Не вбивай" (VI), "Не кради" (VIII) в моральному Божому Законі є дві заповіді, які зазнали нападів в середньовічний період історії – "Не роби собі різьби і всякої подоби з того, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що в воді під землею. Не вклоняйся їм і не служи їм, бо Я Господь, Бог твій" (II) і "Пам'ятай день суботній, щоб святити його! Шість днів працюй і роби всю працю свою, а день сьомий субота для Господа, Бога твого: не роби жодної праці. Бо шість днів творив Господь небо та землю, море та все, що в них, а дня сьомого спочив, тому поблагословив Господь день суботній і освятив його " (IV). В результаті так званих "поправок" маємо традицію поклоніння статуям, реліквіям, іконам, а день відпочинку з суботи – сьомого дня тижня (Матв. 28:1), даної Богом ще в Едемі (Буття 2:2,3), перенесено на неділю – язичницький день сонця (неділя англійською – sunday, німецькою – sontag, що в перекладі означає "день сонця").

Що ж важливіше – заповідь Божа, яка за словами апостола Павла є "свята, і праведна, і добра" (Римл. 7:12), чи передання, яке із-за несумісності з Святим Письмом є ніщо інше, як просто єресь? Ісус Христос свого часу так відповів на подібні зазіхання: "А чого й ви порушуєте Божу заповідь ради передання вашого? Ви ради передання вашого знівечили Боже Слово" (Матв. 15:3,6).

Потрібні зміни, бо в іншому випадку ситуація виглядає вкрай безглуздою – на словах шануємо Бога, одночасно зневажаючи Божий Закон (Якова 2:10,11). Якщо наші батьки, діди завжди гідно захищали християнську віру від різного роду посягань, то невже нам сьогодні не вистачить мужності стати на захист Закону Божого? І цю реформу необхідно провести на найвищому рівні, так, як відновлення біблійної істини тільки в окремих помісних приходах не вирішить проблеми загалом. А це в свою чергу вимагає офіційного перегляду Вселенських Соборів, на яких і були допущені ці вкрай незрозумілі помилки.

По-перше, слід поновити рішення VII Вселенського Собору (754р.), учасниками якого були майже всі візантійські єпископи в кількості 338 чоловік. Всі вони виступили проти ікон. В рішенні даного Собору було проголошено, що "всі ікони, зроблені з будь-якого матеріалу, також писані фарбою за допомогою мистецтва живописців, повинні бути викинуті з християнських церков". В сьомому параграфі рішення Собору було зазначено, що "використання ікон заборонено Святим Письмом". По-друге, потрібно переглянути рішення Лаодикійського Собору (IV-V ст.), на якому автори зміни дня поклоніння з суботи на неділю випустили з уваги той факт, що дане рішення не грунтується на книгах Святого Письма, зібраних в канон на цьому ж Соборі.

Отже, звернувшись до джерел християнської віри при формуванні єдиної Помісної Православної Церкви, українцям надається унікальний шанс відновити дотримування всіх десяти біблійних заповідей, і створити церкву за зразком Апостольської. Питання лише в тому, чи скористаємося ми цим шансом?

http://postup.brama.com/usual.php?what=58312

Комментарии









© 2007 - 2012, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua