Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации

Материнська мова та інтелект дитини

Артем Циганок | 19.09.2009 16:13

12
Рейтинг
12


Голосов "за"
16

Голосов "против"
4

Згоден стовідсотково з тезами журналістського розслідування Сергія Никуленка (Запорожский криминал N5, 2009р.), що проти українців ведеться жорстка демографічна війна, метою якої є будь якими методами зменшити населення країни, привабливої як з точки зору географічного розташування, так і багатством природних ресурсів.

Материнська мова та інтелект дитини
Деякі соціологічні дослідження навіть стверджують, що на 2025 рік населення України скоротится до 25 млн. людей. Отже, факт виродження нації незаперечний.

Ворогами української державності винайдено чимало ізувірських методів, що безпосередньо сприяють цьому, в тому числі і деінтелекуалізація. Позбавлення інтелектуального потенціалу України активно ведеться як вимиванням мізків методом сприяння держави до виїзду докторів і кандидатів наук за кордон, так безпосереднім впливом на інтелект дитини вже у зародковому стані методом лінгвоциду.

Вже давно відомо, а точніше – з часів геніального німецького мислителя В.Гумбольта (1767-1835), що між формуванням основ інтелекту і розвитком мовним механізмів у ранньому періоді дитинства існує функціональний зв'язок. Про це свідчать, наприклад, і ті відомі науці 32 випадки, коли немовлята були вигодовані вовками чи собаками і не чули власне мови у перші 2-3 роки свого життя.

Так от, – здатність оволодіти мовою, або формування людського інтелекту було втрачено ними назавжди.

Відомий англійський дитячий психолог Т.Бауер, спираючись на результати своїх спостережень зазначив, що саме період життя від народження до засвоєння першої мови є вирішальним для інтелектуального розвитку дитини. А недавно за допомогою нових методичних підходів було встановлено, що генетично рідна мова (мова роду, тобто мова яка тисячоліттями закодовувалась нашими предками) і чужорідна мова забезпечуються різними зонами кори головного мозку.

Лінгвіст О.О.Потебня, педагог К.Д.Ушинський у ХІХ ст., американський лінгвіст Л.Блумфілд у ХХ ст. відкрили ефект гальмування інтелектуального розвитку дитини внаслідок впливу не рідної мови у ранньому дитинстві.

У 1991 році професором, доктором медичних наук Петром Бачинським були проведені обстеження 375 школярів віком 11-12 років для дослідження наслідків першої мови на коефіцієнт інтелектуальності IQ. Всі обстежені були розділені на три групи. До першої зарахували тих, для кого в ранньому дитинстві батьки вибрали материнську мову (105 дітей), до другої ввійшли ті, для кого була вибрана батьківська мова (110 дітей), третю групу склали ті, кому в період раннього дитинства було вибрано чужорідну мову (160 дітей), в даному разі за чужорідну слугувала російська мова. Обстеження дали вражаючий результат: у групі дітей з високою талановитістю коефіцієнт IQ у третій групі (тобто з вибраною батьками чужорідною мовою) був у 4 рази меншим, а групі із зниженими розумовими здібностями у 9 разів більшим ніж у першій групі (з вибраною материнською мовою). Отже, одержані результати говорять про виняткову важливість для суспільства вибору першої мови для дитини у період раннього дитинства, оскільки гальмівний вплив чужорідної мови на розвиток розумових здібностей очевидний.

Отже, висновок: якщо батьки вибирають для оволодіння не материнську, генетично рідну, а чужорідну мову у період раннього дитинства, то держава втрачає у звичайних умовах промислового міста 28% осіб з розумовою талановитістю та підвищеними розумовими здібностями, що небезпечно для суспільства. Не менш небезпечним ж те, що при цьому збільшується на 37% кількість осіб зі зниженими розумовими здібностями. А відтак, майбутнім матерям і молодим мамам потрібно усвідомити, що перша мова, яку вони оберуть для дитини, генетично рідна мова, – це запорука її майбутнього інтелекту.

І нарешті, треба збагнути, що коли йдеться про мову, то маємо на увазі не лише долю державної мови, а й розвиток інтелектуального потенціалу української нації, без якого не можливе в принципі існування українського народу.

Після сказаного неважко здогадатися: чому у регіонах, де найбільше поширена чума зросійщення (схід, південь), як показали опитування, найменше патріотів та оптимістів, а самогубців утричі більше. І якщо найближчим часом не повернути всіх українців у лоно рідної мови і культури, різниця в цифрах зростатиме, бо зросйщені регіони вже давно є родовищем національно-дефективного, скаліченого психічно і духовно цього людського типу хохла-малороса.

Анатолій Пеньок,

Заступник Голови Запорізької обласної організації

ВО "Свобода" з питань історичної пам'яті


Комментарии









© 2007 - 2012, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua