Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации

Не всеремось – як офтопік Сергія Коляди


7
Рейтинг
7


Голосов "за"
8

Голосов "против"
1

Працівник рекламно-промоутерської аґенції Сергій Коляда, який намагається стати комерційно успішним художником, помічений у порушенні мережевого етикету. Під мотто НЕ ВСЕРЕМОСЬ! він запускає свій офтопік у форумах і коментах до матеріалів з метою реклами свого персонального сайту.

Ґуґль, реагуючи на пошук за словосполученням НЕ ВСЕРЕМОСЬ!, видає ті сайти, на яких насмітив "заборонений український художник" Коляда.

Смітив, до речі, Коляда і на "Народній правді".

Метою представленого тут допису є проаналізувати засоби, які використовує "заборонений український художник" для власної "розкрути", а отже – й для заробляння грошей на своєму мистецтві. І зрештою, для розумної людини стане зрозуміло, що це стандартний піар так званого поп-арту, яке, як правило, до справжнього живопису немає жодного стосунку.

Та й навіть у піарі працівник рекламно-промоутерської аґенції Сергій Коляда не робить нічого ориґінального (ну, створив персональний сайт, ну, розповідає всім, що його картини коштують від 500 баксів, ну, флудить в Інтернеті...). Він явно не перевершить ніколи Сальвадора Далі, який був дуже уважний до процесів дефекації у власному організмі (бо ж геній має бути геніальним в усьому, навіть у дефекації).

Втім, Коляда – не Далі, він (Коляда) займається мовною дефекацією в своїх інтерв'ю... Торує стежками відомих українських персонажів. Не маючи художньої освіти – я не рахую за таку дитячу студію в бердянському Домі культури, – він хоче бути комерційно успішним представником поп-арту. Для цього потрібен піар. Для цього потрібно скандалізувати публіку.

Як її скандалізувати? Дуже просте рішення обирає Коляда. За методом Олеся Бузини. Навіть, зауважте, не за методом Фройда! Треба взяти якісь символи (мистецькі, християнські, національні і т. п.) і їх десакралізувати з метою привернути до себе увагу. Треба використати чужі образи з картин Леонардо да Вінчі, Боттічеллі, Сальвадора Далі, Пікассо, Тараса Шевченка і поєднати їх з кока-колою, фантою й сиґаретами "Мальборо". Обов'язково потрібно намалювати Богоматір із немовлям та Ісуса Христа в оточенні несподіваних предметів або аксесуарів.

"В 1989 году я поступил в Запорожский университет на факультет романо-германской филологии, а уже в 1991 за участие в демократическом антикоммунистическом движении (работа в оппозиционных газетах) был исключен из университета. Потом даже просил полит-убежища в Швеции, куда поехал по турпутевке. Только в 1995 году я восстановился в Бердянском пединституте и в 1997 закончил филфак. После БГПИ я сразу поехал в Киев, как говорится, покорять столицу", – розповідає про себе фігурант офтопіку НЕ ВСЕРЕМОСЬ!

Якими ж були перші творчі досягнення пана НЕ ВСЕРЕМОСЬ? Відповідь Коляди: "Первыми достижениями, наверное, можно считать признание моего творчества в иностранных дипломатических кругах в Киеве".

А як вам подобається така фраза: "Заметьте, пожалуйста, что художник, изображающий правду об Украине, интересен офицерам НАТО, а не украинскому официозу или своему народу".

Абсолютна правда! Поп-арт більш зрозумілий офіцерам НАТО, яким його впихували спочатку на неформальних виставках і збіговиськах, а потім на сторінках ґламурних видань і через MTV протягом трьох десятиліть. А на народ нема чого ображатися. Він все зрозуміє і оцінить після смерті маляра Коляди. Отоді й вирішить народ: чи поставити пам'ятник майстру чи забути про нього назавжди.

Тож, краще все-таки займатися живописом, а не флудом. Тоді просто в Коляди зявиться шанс...

Комментарии









© 2007 - 2012, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua