Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
10
Рейтинг
10


Голосов "за"
12

Голосов "против"
2

Комментарии
  | 21.06.2007 15:18
Русин
Страшно. Важко. Можна поспівчувати. Але це плата за гріхи, і не обовязково власні. Покута може бути за гріхи попередніх поколінь до 7 коліна.
  | 21.06.2007 15:26
Я співчуваю, Вам, Русин. Мені здається Ви живете чужим умом.
  | 21.06.2007 15:32
Русин
Незарегистрированный пользователь:
Я співчуваю, Вам, Русин. Мені здається Ви живете чужим умом.
Мені співчувати не треба. Бо я дійсно намагаюся жити не тільки своїм розумом, а і Божим. А хто і своїм не живе. Ось кому треба співчувати. Ви мабуть з таких. Бога не знаєте і знати не хочете, а прийде біда Бога проклинаєте. Пробачте що в рифму. Так вийшло. Мабуть таке Господнє провидіння.
  | 21.06.2007 15:51
Я агностик.
  | 21.06.2007 16:15
Русин
Незарегистрированный пользователь:
Я агностик.
Ну і будьте собі. Але для чого з цим симтомом на форум.
На форумі здорові люди. А ви їм а гн..., а гн...
Так і апетит можна втратити.
Ось Правнук вже бутерброд їсти перестав, а Петро ледве лимонадом не подавився.
Не треба так, шановний, над форумчанами збиткуватися.
Негарно...
  | 21.06.2007 16:24
Та знаю я що здорові... та все ж таки, може, сходіть до лікаря? Хай він зі сторони, як кажуть, гляне.
  | 21.06.2007 16:34
Русин
Незарегистрированный пользователь:
Та знаю я що здорові... та все ж таки, може, сходіть до лікаря? Хай він зі сторони, як кажуть, гляне.
З боку? Кажете.
А що на людині збоку лікар побачить?
Хіба що вош.
А воші вже всі в Парламент повтікали.
Ні назад ми їх повертати не будемо.
Не будемо казати останній йди на...
Бо вона скаже їм
Дівчатка! Нас додому зовуть.
  | 21.06.2007 16:57
тоді... хай Бог помага...:)
Eugene   | 21.06.2007 18:16
Бог придуман людьми.
Эта публикация – одно из доказательств этого факта.
Eugene   | 21.06.2007 18:25
Але це плата за гріхи, і не обовязково власні. Покута може бути за гріхи попередніх поколінь до 7 коліна.
Если болезни – плата за грехи, то представляете какие уродцы должны рождаться у современных политиков и бизнесменов? Но почему-то получаются красавцы, разъезжающие на дорогих машинах.
  | 21.06.2007 20:30
У Кабмін слід призначати інвалідів. Впевненний, порядку і справедливості буде значно більше. На жаль, наші зовні фізично здорові, а з середини інваліди.
  | 21.06.2007 23:19
как удивитедьна и красива эта история...как песня. И при чем здесь грехи?!
Дорогие, не все дается за грехи. Многие вещи, которые кажутся людям наказанием – есть подарок. Но не всем дано это понять... А уж про детей никогда не говориться "наказание", говорят "божьи дети".
А еще – свои мысли (или недомыслие) не стоит выдавать за мысли Бога.
  | 22.06.2007 00:43
Что значит "страшно"?Вы,наверное, относитесь к тем, кто поспешит закрыть глаза и пройти мимо, говоря "это меня не касается – это вам за грехи". Вы что – человек,верящий в Бога – именно эти дети важны для ВСЕХ (а не только для семей, в которые они приходят). И они дают людям шанс изменить себя и мир вокруг нас.