Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
0
Рейтинг
0


Голосов "за"
6

Голосов "против"
6

Комментарии
Стрілець   | 14.08.2008 08:16
Ви гарно все писали, але дуже негарні слова в кінці:
"Замість того, на території від Тихого океану до Балтики остаточно укріпився націоналізм, жорстокий, примітивний і тупий."
Невже ви не помічаєте, що це стандартний зворот московської пропаганди?
Де то утвердження націоналізму? В Україні, наприклад, його ой як далеко нема.
Скрізь остаточно утвердилася влада абсолютно БЕЗНАЦІОНАЛЬНА, готова продавати кого і що завгодно. І все це густо приправлене відвертим криміналом.
Кримінал і безнаціональність, який там до біса націоналізм!
amalik   | 14.08.2008 09:25
Стрілець, як завжди, правий на сто відсотків!
Позитивний патріотизм стоїть на трьох китах. Національна гідність (як у поляків), Громадянська гідність (як у французів), Гордість за свою страну-землю та державу (як у американців, які не зна ли націоналізму у чистому вигляді).
Так от, український нарід на шляху своєї визвольної боротьби порострусив перше, не мав можливості надбати друге бо не було в нього ані Громадян ані Громадянства. А в новітній історії незалежної Украіни більшість наших співвітчизників демонструють самовбивчу неповагу як до своєї Держави, так і до своєї рідної неньки-землі, яка їх – недолюдків, народила кормить-поїть, та в яку вони ляжуть завершив свій земний шлях.
Борис Бородин   | 14.08.2008 10:39
Хто коли і що почав – no comment.
По досвіду згоден з тим, що в такий громадянський війні обидві сторони добровольчих формирувань варті одна одної. Занадто багато давніх особистих рахунків. І армія швидко підхватує тую пошесть, бо знаходиться в зоні партізанської війни.
Так, націоналізм. А скількі слів я поклав, лякаючи вас з 2004-го, а то й раніше: не будить звіря! Бо коли націоналізмом палахне Росія, ваши хмизові купки локального націоналізму просто винесе геть. Я, звісно, боягуз... А Михо, звісно герой.
Шлях до світла вказано точно. Але це вас і згубить, бо зараз у нас час героїв, які гучно б'ють себе в груди. Але добре, що хоть хтось думає головою.
  | 14.08.2008 10:47
У мене тут промайнула така думка, що при президенстві Путіна, війни з Грузією не моголо б бути.
Чому? Бо Путін дбав про свою репутацію. Ну на скільки це можливо в рамках тієї імперської політики яка стала при ньому домінуючою. Наскільки це йому важко давалось, наскільки було йому тяжко жить, ховаючи своє дійсне обличчя, можна зрозуміти нині, коли із найменшого приводу в хід пішла груба збройна сила. І хочеш, не хочеш, а доля Мілошевича у всіх перед очима, і повторити його долю для Путін навіть теоретично не припустимо.
Тепер Путін (але не Мєдвєдєв) може з будь-якого приводу кидать на сусідні держави армію, не переймаючись за свій імідж. Формально все спишуть на Мєдвєдєва.
  | 14.08.2008 10:47
Він стає таким собі болванчиком, іграшкою у Путіна. І тут відкривається справжній зміст операції "прєємнік", проведену на весні Путіним.
Посадить дуркуватого, недалекого, іграшкового Медвєдєва, який би відповідав за всі дії Росії, а самому фактично править Росією, і вже не ховаючи свого дійсного обличчя провадить імперську політику, вдиратись в будь-які країни, лить скільки завгодно крові, та захоплювать скільки в змозі земель.
В разі поразок, все спишуть на Медвєдєва, в разі перемог, ніхто і сумніватись не буде, що це діло рук Путіна.
Чи має право на існування така гіпотеза?
Борис Бородин   | 14.08.2008 10:52
Стрілець:
Де то утвердження націоналізму? В Україні, наприклад, його ой як далеко нема.
Вы бы прочитали это ещё раз, на свежую голову.

Хотя, видимо, живущий внутри атмосферы атмосферы не замечает.

И в России сейчас то же самое...
  | 14.08.2008 10:58
Борис Бородин:

Вы бы прочитали это ещё раз, на свежую голову.

Хотя, видимо, живущий внутри атмосферы атмосферы не замечает.

И в России сейчас то же самое...
Ви, отже, не в цій атмосфері.
В Жєлєзногорську?
Борис, а ви от і розкрились, сам того не помітивши, що ви – ЧУЖАК,
"Київ і Київська область" у профілі – брехня.
  | 14.08.2008 11:02
Олегу Грицю

Олег, вам, можливо, не завадило би трошки розставити якісь крапки над якимись І, бо коли тут вас Бородин починає підтримувати – навряд чи то буде вам на радість.
  | 14.08.2008 11:03
Два верхні пости – мої,
я – Стрілець, але без реєстрації

Стрілець
Никита   | 14.08.2008 11:07
amalik:

Позитивний патріотизм стоїть на трьох китах. Національна гідність (як у поляків), Громадянська гідність (як у французів), Гордість за свою страну-землю та державу (як у американців).
Так от, український нарід на шляху своєї визвольної боротьби порострусив перше, не мав можливості надбати друге бо не було в нього ані Громадян ані Громадянства. А в новітній історії незалежної Украіни більшість наших співвітчизників демонструють самовбивчу неповагу як до своєї Держави, так і до своєї рідної неньки-землі...
Тут Ви праві на сто відсотків. Респект.
  | 14.08.2008 11:11
арод, гарна новина. Єкономічні санкції проти московії на разі стають все більш реальнішими, завдяки позиції США.
Обговорюється, між іншим, питання гальмування вступу Росії до ВТО.
Хто б що іще запропонував?
Я би впровадив заборону ввозить будь яку компьютерну техніку в Росію. Років так на десять.
  | 14.08.2008 11:18
Де то утвердження націоналізму? В Україні, наприклад, його ой як далеко нема.
Скрізь остаточно утвердилася влада абсолютно БЕЗНАЦІОНАЛЬНА, готова продавати кого і що завгодно. І все це густо приправлене відвертим криміналом.
Кримінал і безнаціональність, який там до біса націоналізм!
Стрілець Вам "+"!!!
В Україні ті структури які називають себе "владою" працюють як "5-та колона".
Тобто готують підгруннтя для повної здачі держави під назвою "Україна" та її народу.
Аналізуючи заяви певних політиків: від БЮТ, ПР, КПУ – стає просто страшно – невже вони не розуміють -що говорять???
А якщо розуміють, то чи думають, що народ україни оглох від брехні, чи отупів??
Ekain   | 14.08.2008 11:23
Почав КДБ СРСР тим, що натхнув автономії на вимогу відокремлення від союзних республік, щоб вчинити тиск на зростаючий націоналістичний рух. Ви з СРСР виходите, але певні території віддасте або громадянську війну отримаєте – така була логіка.
Потім так звані "звіадісти" продовжили цей конфлікт вже у незалежну Грузію.
А зараз винна Росія. Їй ніхто не заважав обстрілювати та бомбардувати Грозний заради відновлення конституційного ладу.
Грузинське керівництво також багато зробило не так. Здається, РФ краще підготувалась. і саме чекали на атаку Грузії. Хтось серед грузинських високопосадовців працює на Росію. Нема сумніву.
А стаття про дружбу народів. Совкову. Досить вже, наїлись. Мінус.
  | 14.08.2008 11:31
Прошу проаналізвати "Постанову Національної комісії енергетики України N983 від 19.07.2007 р "Про затвердження Методики обрахування плати за приєднання електроустановок до електричних мереж"
Плата за приєднання передбачає відшкодування витрат на нове будівництво, реконструкцію та технічне переоснащення об'єктів елетричних мереж, повязаних з приєднанням до них електроустановок замовників.
ЦІЄЮ постановою ГРОМАДЯНИ позбавляться права на перехід-використання електроенергії для обігріву.
Плата за підключення до електромереж складає майже 2 тис,грн за 1 кВт електроенергії.
Одже Громадян України свідомо заганяють в безвихідь...
Штучно створюють передумови СОЦІАЛЬНОГО ВИБУХУ!!!!
Никита   | 14.08.2008 11:32
Стрілець:

Приєднуюсь до оцінки amalikа Стрілець, як завжди, правий на сто відсотків! На паралельній дискусії Ви сказали слова, що мені дуже подобаються:

Формула "Україна програла..." всенеодмінна складова всіх московських інформаційних битв проти України.
Давайте запровадимо мораторій на подібні висловлювання! Це в нашому менталітеті: скиглити, що програли, навіть коли не програли, і замовчувати перемоги (щоб не зурочити, напевно). От у французів можна повчитися себе вихваляти, і це дуже правильно!



Самые комментируемые
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народная правда
© 2007, УРА-Интернет – дизайн и программирование

Перепечатка материалов разрешена только со ссылкой на "Народную правду" и указанием автора. Использование фотоматериалов раздела "Фото" — только по согласованию с автором.
"Народная правда" не несет ответственности за содержание материалов, опубликованых авторами.

Техническая поддержка: techsupport@pravda.com.ua