Поиск по сайту:
Найти



Народные блоги

Добавить ленту статей сайта в свой iGoogle
Последние публикации
УГКЦ   церква   Президент України   влада   громадянин   обовязок громадянина
2
Рейтинг
2


Голосов "за"
5

Голосов "против"
3

Комментарии
Valeriy   | 31.03.2011 01:37
Тут странное смешение понятия личности и должности. Вне всякого сомнения, должность Президента Украины необходимо уважать. Но любой президент это какая-то личность. А вот уже отношение к личности президента Украины – это мое личное дело. Так что не надо создавать неприкасаемых коров в нашем государстве. И если Закон не понимает этого, то его необходимо редактировать. А иначе будет статья 58.8 за анекдот про Сталина. Вы этого хотите? Более того, я считаю что критическое отношение и нелицеприятная критика президента – это залог здорового развития государства. Sic.
Valeriy   | 31.03.2011 01:44
Так что Блаженніший Святослав Шевчук абсолютно прав, На мой скромный взгляд. Более того, право гражданина Украины на свободу слова это не статья 65 или 63. Это одна из первых статьей. И в этой статье Президент Украины не является наприкасаемой коровой. А вообще, странно это. Откуда такая постановка вопроса Никита?
Vakula   | 31.03.2011 07:42
Не нравится статья,
ЗАколЕбаловкой
Попахивает она.!.
Никита   | 31.03.2011 09:12
Valeriy:
Откуда такая постановка вопроса
На своїй першій прес-конференції новий Глава УГКЦ прямо назвав обов"язок громадянина України – "поважати свого президента".
Думаю, він ретельно готувався до цієї прес-конференції і такі його слова не можуть бути випадковими. От і пропоную обговорити ці слова.
Улас Золотоноша   | 31.03.2011 09:25
посада президента – це державний символ, про який недвозначно йдеться у статті Конституції. Отже, Блаженніший Святослав виходив саме з цього. Але тут правий і Валері. Інакше виходить, що я повинен поважати й Гітлера чи Сталіна – цих людожерів – лише за те, що вони на даний момент символізували державну владу.
А щодо відповіді Блаженнішого Святослава можу висловити свою думку – це людина вельми і вельми інтелігентна і його відповідь була в стилі дипломата. Тобто двозначна...
Улас Золотоноша   | 31.03.2011 09:51
а тепер про звертання Шкляра. ми також знаємо, що існує так звана ділова мова, з поняття якої і виходив Василь...
Улас Золотоноша   | 31.03.2011 09:53
Никита:
ви неправильно трактуєте слова Блаженнішого Святослава
Никита   | 31.03.2011 10:05
Улас Золотоноша:
виходить, що я повинен поважати й Гітлера чи Сталіна
Гітлера – абсолютно не повинен, оскільки не є громадянином його держави.
А для громадян СРСР в часи, коли Союз очолював Сталін (тобто то громадян-сучасників Сталіна) питання вирішувалось дуже просто: "Он уважать себя заставил" (с).
Никита   | 31.03.2011 10:07
Улас Золотоноша:
Никита:
ви неправильно трактуєте слова Блаженнішого Святослава
В чому саме моя помилка? Що я трактую неправильно?
Никита   | 31.03.2011 10:07
Улас Золотоноша:
Никита:
ви неправильно трактуєте слова Блаженнішого Святослава
В чому саме моя помилка? Що я трактую неправильно?
Никита   | 31.03.2011 10:09
Улас Золотоноша:
його відповідь була в стилі дипломата. Тобто двозначна...
Погоджуюсь!
Навіть більше: не двозначна, а багатозначна. Його відповідь була в стилі єзуїта, тобто багатозначна.
Улас Золотоноша   | 31.03.2011 10:11
ви намагаєтеся вкласти в уста Блаженнішого Святослава СВОЄ трактування...:)
Улас Золотоноша   | 31.03.2011 10:12
Никита:
бачите, ви самі себе ЗАПЕРЕЧИЛИ:)
Никита   | 31.03.2011 13:11
Глава УГКЦ: Як протистояти російському світу? Дуже просто – будувати український

В УНІАН глава УГКЦ Блаженніший Святослав дав свою першу прес-конференцію. На ній він розповів про пріоритети церкви на найближчі десять років.

УНІАН
Vladimir   | 31.03.2011 13:59
Я вообще не понимаю, как это конституционная (в приницпе, юридическая) обязанность – уважать? Обязанность м.б. выполнить какие-то действия. Уважение – внутреннее состояние. Они из разных сфер.