Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Як сепари і Ахметов дружать проти Лозінського


0
Рейтинг
0


Голосів "за"
0

Голосів "проти"
0

Після того, як справа опального екс-депутата Віктора Лозніського знову почала світитися в ЗМІ, в очі все частіше почали впадати дуже цікаві публікації. Публікації, надруковані не де не-будь, а на сайтах сепаратистської фейкової "держави" "Новоросія". При чому, інформація на цих сайтах подавалася під дуже цікавим "соусом".

Після того, як справа опального екс-депутата Віктора Лозніського знову почала світитися в ЗМІ, в очі все частіше почали впадати дуже цікаві публікації. Публікації, надруковані не де не-будь, а на сайтах сепаратистської фейкової "держави" "Новоросія". При чому, інформація на цих сайтах подавалася під дуже цікавим "соусом".

Так, на сайті "ПравдаНьюз" http://pravdanews.info/skaz-o-tom-kak-pan-safari-lyubil-ili-kak-lozinskiy-kupil-sebe-svobodu-i-oblast-v-pridachu.html, що поширює інформацію про життя терористичних утворень днр-лнр, вийшла стаття, в якій такий собі Руслан Ляпін, редактор відділу публікацій "інформаційної агенції "Новоросія", повідомляє, що ТРК "Україна", що належить олігарху Рінату Ахметову, планувала випустити сюжет про те, як Лозінський згодовував людей ведмедям, про те, що саме він насправді є автором "Закону Савченко" (!!!) та про те, що він тримає не лише приватні охоронні структури, але й цілі відділи Нацгвардії (!!!).

Клянучи на чому світ стоїть Майдан і "хунту", автор сепаратистського сайту стверджує, що керівництво Нацгвардії заборонило ТРК "Україна" подавати цей сюжет до ефіру. На підтвердження слів наводить копію листа за підписом начальника штабу Нацгвардії генерал-лейтенанта Олександра Кривенка (звідки у сепаратистського журналіста копії документу, той не уточнює). І обурюється: "Що це таке, чесному каналу рота затикають, яка свобода слова, ко-ко-ко, ку-ку-ріку! і т.д.".

От і цікаво, з якого дива сепаратист захищає канал Ахметова? До речі, ЗМІ Ахметова, а саме – газета "Сегодня" першою в 2009 році розпочала "мочилово" депутата від БЮТ Віктора Лозінського, прималювавши тому ледь не роги з копитами.

В продовження теми: на сайті "Златопіль" – http://zlatopil.com.ua/politics/item/3114-yak-yanukovych-nyshchyv-reitynh-tymoshenko-dokumenty днями було опубліковано документи, які, за версією журналістів, були знайдені одразу після втечі Януковича у Межигірї. Ці документи стосуються кампанії з очорнення Юлії Тимошенко та її одно партійців, за виконання робіт журналістам пропонувалося виплачувати гонорари у тисячі доларів. Один з документів називається "Служебная записка "О возобновлении информационной кампании по "Делу Лозинского". В записці йде мова про підготовку "розслідування", яке мають провести кіровоградські журналісти за сприяння місцевої влади (на той час – 2010 рік – представники Партії регіонів) і за результатами якого буде оприлюднено "сенсаційні матеріали" про друзів засудженого.

Таким чином, напрошується висновок, що у справі Лозінського не так багато "білих плям", як чорних, і що подана ця справа на розсуд суспільства була не з об'єктивної позиції, а з позиції, зрежисованої режимом Януковича-Ахметова. Останній, як видно з інформації у ЗМІ, досі контактує із представниками терористичних квазі-республік ДНР-ЛНР.










© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua