Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
3
Рейтинг
3


Голосів "за"
3

Голосів "проти"
0

Роман Безсмертний: Медведчук дуже міцно тримає Януковича за делікатні місця

Никита | 19.05.2012 10:20
Медведчук зараз добре розуміє, що може реабілітувати себе в очах громадськості в один спосіб, – витягнуши Тимошенко з в'язниці. Для цього він чи не єдиний в Україні має унікальний потрібний інструмент – кумівство "з Кремлем". Ця операція – поворот долі
Коментарі
Никита   | 19.05.2012 10:21
Ця операція – поворот долі не тільки Медведчука, Тимошенко і Януковича, а й усієї країни. Сьогодні Медведчук дуже міцно тримає за делікатні місця Януковича. Це добре розуміють на Банковій та в Кремлі. Цього не розуміє тільки українська опозиція. Вона стоїть перед колосальним екзаменом – стати нікому не потрібними." (кінець цитати)
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 12:32
Що таке Леонід Данилович Кучма – постійний мурашник, але кожна мураха рухається по своєму накресленому шляху. Що таке Віктор Андрійович Ющенко – кожна мураха самостійно визначає свою орбіту та шлях. Зовнішньо – повний хаос, але працює.
Що таке Янукович – кожна мурашка сидить на місці, не має права ходити ні по своїй стежці, ні куди вона хоче. Чекає окремої команди. В цьому різниця організації роботи.
Погоджуюсь. І тому президенство Ющенка було найефективніше.

вона кричить і домагається, а їй жодного разу не дали можливості зробити те, що вона обіцяла. Відповідно, люди не мали змогу оцінити її діяльності.
З цим теж погоджуюся.
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 12:39
Янукович як Президент не бачить в парламентських виборах ту небезпеку, яку він може бачити на виборах Президента. Це не його вибори. Він спокійний, бо в нього ще є три роки. Кажу вам це як людина, яка була на виборах з лідером партії Президентом Ющенком. Не потрібні йому були ті парламентські вибори. "То ваша проблема, хочете, ставайте депутатами, барахтайтесь". Зараз ситуація аналогічна.
............

Янукович і його оточення переконані, що все можна купити. Питання тільки в розмірі суми. Один купується за десять тисяч, а інший за мільйон. Мажоритарка – це легалізована схема купівлі голосів.
Тут Р. Безсмертний протирічить сам собі.
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 12:45
Щепленням є нинішня ситуація. Збереження дози нинішньої ситуації та правління Януковича корисне для багатьох мізків в цій країні.
......
межі падіння підтримки Ющенко немає. Вона могла спускатися не до 5-6%, а до нуля. Межа падіння в Януковича є. Це найстрашніше.
Погоджуюсь з цими двома твердженнями.
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 12:54
Я останнім часом кажу, що лідером сучасного політичного процесу має бути Кличко. В парадигмі дуелі з Януковичем він підходить найкраще. Завданням цієї фігури є не тільки нокаутувати Януковича, а й звільнити всіх інших...
Міф Кличка ходить Україною. Цей образ сильний, він явний переможець. Розумію, що Арсеній Петрович кидає йому шпильки, щоб вивести з рівноваги. Це тактика Юлії Тимошенко.
З цим можна погодитися.
  | 19.05.2012 12:59
Ігор Бурдяк:
І тому президенство Ющенка було найефективніше.

З точки зору Кремля, кремлівського кума, бАгіні і "бурдяків"! Ясно, що "найефективніше" Україна летіла в прірву нової Руїни!
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 13:11
В мене навіть сумніву немає, що ситуація, в яку потрапив Янукович, призведе до тотальних фальсифікацій на виборах. Вони на це змушені будуть іти, щоб лишитись при владі. Це логіка поведінки людини з такими цінностями. В Януковича немає маневру.
Я б сказав так: Янукович думає, що в нього немає маневру. Насправді в нього маневр є. На відміну від Лукашенко. У Лукашенка дійсно маневру немає. Бо йому не можна іти з влади.
А Янукович може ще без небезпеки для себе піти із влади. Та цього мабуть не зробить. Це і його особиста біда і біда країни.
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 13:20
Кр-к:
Ігор Бурдяк:
І тому президенство Ющенка було найефективніше.

З точки зору Кремля, кремлівського кума, бАгіні і "бурдяків"! Ясно, що "найефективніше" Україна летіла в прірву нової Руїни!
Про це Р. Безсмертний теж сказав:

Довіра до Лукашенка опустилася до 18% й далі не падає ні за яких умов. Частина людей ментально обожнюють, коли бачать знущання над мільйонами – "тащаться".
... це ментальність тоталітарного мислення. Так само мільйон німців "тащилися" з того, що Гітлер знущався над усім світом. Так само "тащаться" 18% українців, коли Янукович знущається над 46 мільйонною країною.
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 13:20
Це тоталітарний тип людини, він завжди буде присутній в суспільстві. В людині завжди лишається частина тварини.
  | 19.05.2012 14:02
Ігор Бурдяк:
Так само "тащаться" 18% українців, коли Янукович знущається над 46 мільйонною країною.
Це ще зовсім невідомо хтО знущається над країною! На мою думку і думаю, що більшості з тих 46-ти мільйонів саме ця бАгіня знущається над країною вже котрий рік! Ця бАгіня всупереч демократичним принципам не визнала відразу своєї поразки і зараз її викормиші заявляють, що коли в жовтні здують вибори, то вони будуть сфальсифікованими! Можна собі тільки уявити їх "чесність" якби вибори проводили вАни! Зрештою, та які вибори! Сказала би. що грпошей на вибори нема і всєго дєлов!
Ми добре памятаємо цю дєрьмократку і її методи!
  | 19.05.2012 14:10
І взагалі, юДинині "бурдяки", це ж треба – протестували на граніті, робили "майдани" проти кучмізму, архітектором якого був кремлівський кум, а тепер милується і розбирає на цитати його опуси, бо той захищає бАгіню!

Безвольним президентом був Кучма, що допустив цей бардак, а не розігнав кийками це збіговисько, як це зробили обамівські демократичні поліцаї з рухом "Захопимо Вашінгтон", або як тепер Путін розігнав і ніхто пари з вуст! А Кучма, простофіля, мало того, що ці покидьки і так його окликали вбивцею, пробував умиротворити цей мотлох і скерував Україну на перманентний хаос! А потрібно було не умиротворяти, а пацифікувати і все було би ОК!
Буде сидіти, Бурдяче, як тут не скигліть!
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 14:25
Кр-к:
Ігор Бурдяк:
Так само "тащаться" 18% українців, коли Янукович знущається над 46 мільйонною країною.
Це ще зовсім невідомо хтО знущається над країною!...
Вам таки треба відлити віск із-за переляку перед Тимошенко.
Мова ж не про неї, а про спосіб організації роботи В. Ющенком, про що каже Безсмертний. А саме: президент ставить задачу перед підлеглими далі вони самі вирішують, яким чином в межах законодавства її виконати. Це демократичний європейський підхід.
Інші президенти такої можливості для проявлення ініціативи не давали. І Янукович не дає, – каже Безсмертний.

А Ви за тоталітарний метод, тому Ющенко не підходить.?
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 14:27
Кр-к:
...це ж треба – протестували на граніті, робили "майдани" проти кучмізму, архітектором якого був кремлівський кум, а тепер милується і розбирає на цитати його опуси, бо той захищає бАгіню!
Справді Р. Безсмертний "кремлівський кум", не помиляєтеся?

Безвольним президентом був Кучма, що допустив цей бардак, а не розігнав кийками це збіговисько...потрібно було не умиротворяти, а пацифікувати і все було би ОК!
Танками?
Ігор Бурдяк   | 19.05.2012 14:30
Зрозуміло, чому Ви не згодні з Генерал-лейтенантом танкових військ Матвієм Шапошниковим...
  | 19.05.2012 14:53
Ігор Бурдяк:
Що би Ви тут не говорили і що б не теревенили бютофіли, але бАгініні вуха чи роги стирчать у всьому! Як би там і про що би не говорили всі "обєктивні" аналітики, а насправді патологічно заздрісні опоненти чи точніше – відверті вороги Президента Януковича! заздрять чорно і так по-дурнуватому, що не зауважують, що шкодять самій нашій державності! А тому і підете прямим ходом на смітник історії!



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua