Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Чи проголосуєш вдруге за кандидата, який не справився вперше?


8
Рейтинг
8


Голосів "за"
11

Голосів "проти"
3

Як покупець, ми двічі не купуємо неякісний товар, ніколи двічі не звертаємось за послугою до непрофесіонала. Однак чому ж тоді ми так просто двічі/тричі, а навіть і частіше, голосуємо за одного й того ж кандидата, який не виконав жодної зі своїх "золотогорих" обіцянок?

Двічі в одну річку не ввійдеш, на одні граблі двічі не наступають – народна мудрість справджується на всі 100. Але не завжди. Як покупець, ми двічі не купуємо неякісний товар, ніколи двічі не звертаємось за послугою до непрофесіонала. Однак чому ж тоді ми так просто двічі/тричі, а навіть і частіше, голосуємо за одного й того ж кандидата, який не виконав жодної зі своїх "золотогорих" обіцянок? Чому ми двічі без застережень "купуємо" неякісного президента, прем'єра, партію, депутатів?

Перше і основне "тому що" – це відсутність або значно занижена відповідальність за прийняті рішення. Кожен вважає, що його маленький голос неважливий і не впливає на результат виборів, у яких беруть участь міліони. Один вибір ділиться на всіх і кожен відчуває свій обов'язок і відповідальність лише на якусь міліонну частинку. Я думаю, в цьому випадку використовується неправильна формула. Доцільніше буде не ділити, а множити. Кожне окремо взяте виважене і осмислене рішення, прийняте з повною відповідальністю, помножити на кількість учасників виборів. Кожен сам для себе вирішує за кого голосувати, не оглядаючись ані на сусіда, ані на рейтинги, які, до речі, і є наступним "тому що".

Коли людина не знає як їй бути, куди іти, що робити, – вона інтуїтивно робить так, як всі. Хоча це і не завжди правильно, однак знімає з нас тягар роздумів і вагань. Більшість українців зараз і справді не знає за кого голосувати. Старі обличчя – "всі однакові", нові ж – "не наберуть необхідної кількості голосів". Хвилинку, хвилинку, а хто це сказав, точніше хто нам це втовкмачив у голови? Хто зацікавлений у розповсюдженні таких гасел? Ті, хто має ще якість рейтинги, і не тому, що вони такі хороші, а просто обличчя у них знайомі. Розкручена торгова марка, так би мовити, хоча уже давно неякісна, але ще досі впізнавана. Самі вони невзмозі надати якісний "продукт", однак місцем під сонцем не поступляться за жодні гроші – в прямому значенні цього слова. Величезні бюджети витрачаються на реклами, участь у мітингах, телешоу, і все це тільки заради того, щоб створити ефект популярності. Однак усе це бульбашки... Такі, які були на ринках нерухомості. Прийде час і вони теж луснуть. І тоді всі побачать, що той куплений рейтинг зовсім не віддзеркалює справжньої ситуації і справжньої підтримки. В економіці для змін потрібна криза. А в політиці? Щоб змінити систему, можливо замало лишень змінити її керівника? Можливо настав час нам самим змінитися? Подивитись на себе, на нашу країну, на світ іншими очима. І вже по-новому обирати керівників держави. Ейнштейн казав свого часу: "Не можна розв'язати проблему, будучи на тому ж ментальному рівні, на якому вона виникла". Отже, ментальність розділеної відповідальності і рішень "так як всі" настав час змінювати. Настав час не боятись приймати непопулярні рішення, голосувати за ефективних, хоча і непопулярних політиків. Час не боятись критикувати, не давати і не брати хабарів, виховувати у собі культуру і вимагати її від оточуючих. Час виваженості, стриманості і розуму, замість емоцій, галасу і популізму.

Коментарі









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua