Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
13
Рейтинг
13


Голосів "за"
17

Голосів "проти"
4

Коментарі
Никита   | 23.10.2008 19:17
ANONIM:
Можна сказати: володіти українською мовою, оволодіти українською мовою.
Оволодіти знаннями чи опанувати знання – це синонімічні конструкції, жодна з яких не є русИзмом.
ЗаХар   | 23.10.2008 19:17
На перший погляд -добре, але потрібно добряче продумати. Щодо мови – принципово я за максимальну українізацію... Проте. А що робити з українськими націоналістами – етнічними росіянами? (Тут у нас на НП вони теж є)
Киянка   | 23.10.2008 19:36
ЗаХар:
На перший погляд -добре, але потрібно добряче продумати. Щодо мови – принципово я за максимальну українізацію... Проте. А що робити з українськими націоналістами – етнічними росіянами? (Тут у нас на НП вони теж є)
Я так само за неї:)

Але з УН – етнічними росіянами не треба нічого особливого робити:) Як на мене, залишити їх вживати мову, яку хочуть, говорити з ними українською. З практики знаю, що більшість поступово переходять:)
Victoria   | 23.10.2008 19:55
ЗаХар:
ЗаХар, а вы помните статью про Василя Вишиваного, даже тот выучил укр.мову. Кто себя считает УН должен знать и постепенно переходить на мову. Без языка народа нет. Я знаю минимум семь немцев у которых отцы украинцы, а мовы не знают и таковыми себя не считают. Без языка народ ассимилируется. Разгор не о том, что б моментально перейти на мову, или исключит этих людей, а о том мову надо учить и ею пользоматься. А многие русские считающие себя УН уже давно и сами перешли на мову. Пример тому Кирил Булкин.

P.S. К стати Булкин где ты??? Хотелось бы услышать мнение "Укр.националиста москалського походження".:-)))))
ЗаХар   | 23.10.2008 20:04
Victoria:
ЗаХар:
. А многие русские считающие себя УН уже давно и сами перешли на мову. Пример тому Кирил Булкин.

P.S. К стати Булкин где ты??? Хотелось бы услышать мнение "Укр.националиста москалського походження".:-)))))
А що робити з нашим з Вами другом Михайлом? Він теж відносить себе до УН!
Victoria   | 23.10.2008 20:13
ЗаХар:
Victoria:
ЗаХар:
.
А що робити з нашим з Вами другом Михайлом? Він теж відносить себе до УН!
Він людина проста і не погана.:-))))) Примусимо!!!:-)))))))
ЗаХар   | 23.10.2008 20:16
Victoria:
ЗаХар:
Victoria:
ЗаХар:
.
А що робити з нашим з Вами другом Михайлом? Він теж відносить себе до УН!
Він людина проста і не погана.:-))))) Примусимо!!!:-)))))))
Вас послухає!!!!
Киянка   | 23.10.2008 20:35
Victoria:

P.S. К стати Булкин где ты??? Хотелось бы услышать мнение "Укр.националиста москалського походження".:-)))))
Та зараз:)
Дайте людині після роботи трохи віддихатися. Вже читав:)
Консерватор   | 23.10.2008 20:59
Victoria:
P.S. К стати Булкин где ты??? Хотелось бы услышать мнение "Укр.националиста москалського походження".:-)))))
Щодо своєї особистої позиції я висловився якраз у тій статті. Я згоден з тим, що українцем і УН треба вважати того, хто сам себе таким вважає – я вважаю себе і першим, і другим. Українських націоналістів – етнічних росіян – вважаю, треба вітати. "Українські націоналісти", які розмовляють російською і роками вже не переходять на українську, викликають у мене настороженість (якщо це не люди похилого віку), я не дуже розумію, як це сполучається. Хоча розумію, що можуть бути специфічні обставини, особливо на Сході та Півдні, брак україномовного оточення.
Leon   | 23.10.2008 21:07
Киянка:
Дякую, Киянко за креатив – у Вас непоганий хист до таких питань. +
Де тут записуються до СУН на НП?
Спробую ще перечитати коменти...
Wasil   | 23.10.2008 21:08
Статут, чи кредо, чи як хочете... я би хотів бачити у вигляді запитань, перші тверді, на які мусишь відповіти ДА, якшо хочешь вступити в нашу))))))) спілку УКР.НАц (патріотів України).
Запитаня 1. Признаешь Україну як самостійну державу?
2. Згоден віддати життя за свободу українського народу?
3... Ну і так далі. Починаючи з ніїкого, дозволяется відповідати НІ.
Це має бути у кожного в анкеті, аби всі могли подивитись, що наприклад пані така то проти приватної власності, а пан такийто ненавидить голубих та жидів.
А вже планку твердих запитань опустити по догоді...
Стрілець   | 23.10.2008 21:17
Безкінечні повтори одного й того ж – а що з тими, а що з іншими, чи не відштовхнемо, ой!, УН російського походження...
Якби я по розподілу попав, припустимо, у Таджикистан і зрозумів, що назавжди, то перше, що почав би після цього зрозуміння – вивчати таджицьку. І то поскоріше. А потім із кожним, хоч віддалено схожим на таджика говорив би виключно таджицькою. Це зовсім не єдине, що, я переконаний, повинна зробити людина, попавши жити серед іншого народу. Але це – абсолютно обов'язкове, щоб вважати себе хоч злегка інтелігентним і відчувати право на взаємну від того народу повагу.
Я зрозуміло сказав про УН російського походження?
Інтелігенті з них так і роблять.
А інших не треба
Киянка   | 23.10.2008 21:18
Wasil:
Я не проти таких питань, лише їх тоді варто сформулювати максимально конкретно й реально, особливо такі, відповідь на які не само собою зрозуміла від УН
  | 23.10.2008 21:29
Анкета- не декларація.
Пробачте старого бюрократа, але це два різних документи. І згідно правил документообігу несуть різне смислове навантаження і виконують різні функції.
Щоб більш дохідливо, – Декларація документ первинний, анкета, – похідна від неї.
Що звичайно не заважає нам працювати паралельно, (чи перпендикулярно!)))), над обома документами одночасно.
Що стосується відношення до голубих, чи евреїв, то це питання дійсно для анкети.

Киянин.
Leon   | 23.10.2008 21:34
Стрілець:
Український націоналіст (УН) повинен бути україномовним у більшості випадків застосування мови на території України.
Погоджусь частково (з "більшістю випадків"). Щодо "повинен" – то це дещо спірне питання. Надибав цікаву статтю дворічної давності. Все доведено автором.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua