Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
13
Рейтинг
13


Голосів "за"
17

Голосів "проти"
4

Коментарі
Хорунжий   | 23.10.2008 17:20
Панове, прошу вибачення, цілком міг щось пропустити, але питання: А що дасть ця декларація, її мета, способи реалізації? Що потрібно робити, щоб вона так і не залишилась на папері?
Киянка   | 23.10.2008 17:22
Вибачте, що відволіклася:), якось розповім про той вплив історичний конфесій, який досі сидить у ментальності кожного, навіть атеїста. Це насправді не менш важливо.

Але – щодо мови. Як на мене, хіба отак, як Стрілець написав, до старших застосувати. Щодо молодших – не зовсім впевнена, як написати, щоб була і принциповість, й певний люфт для індивідуальних випадків. Треба ще подумати
Стрілець   | 23.10.2008 17:24
Киянка:
Я, зацікавлена, пішла за ним, і мого тоді хоч і маленького знання мови вистачило, щоб я зрозуміла, що він заносить подячну молитву до Господа за вірний тоді їх вибір, який спас їх від духовної спорідненості з Московією
Так отож!
У цих словах усе про межі толерантності в цій темі!
Але щодо православ'я в Литві, то я звик думати, що його поширення там було набагато більше пов'язане з утворенням Великого Князівства Литовського. В якому литовською була переважно верхівка знаті й назва. А то все – русь із її православ'ям і порядками.
Ну а католицизм мудро вибрали після унії з Польщею.
  | 23.10.2008 17:24
Victoria:
А де взагалі, пан Кр-к пропав?
Зарплату задерживают... наверное:)
fish
Киянка   | 23.10.2008 17:25
Щодо декларації – її мета – згуртувати тутешніх УН на співпрацю в інеті та, бажано, і в реалі. Можливі не лише спіль6нота тут, але і якісь спільні проекти (медіа, просвітницькі, тощо).

Це може бути один із шляхів – спільнота-ГО- ну і т.д. (не хочеться зараз далі мріяти, побачимо. що напрацюємо)
Киянка   | 23.10.2008 17:28
Стрілець:
[Але щодо православ'я в Литві, то я звик думати, що його поширення там було набагато більше пов'язане з утворенням Великого Князівства Литовського. В якому литовською була переважно верхівка знаті й назва. А то все – русь із її православ'ям і порядками.
Ну а католицизм мудро вибрали після унії з Польщею.
Це, напевно, тому, що Ви запам"ятали старі підручники:) й мало читали сучасної історично-релігієзнавчої літератури. Але це Вам не завадило в цілому виробити правильну:) позицію
Стрілець   | 23.10.2008 17:31
Хорунжий:
Панове, прошу вибачення, цілком міг щось пропустити, але питання: А що дасть ця декларація, її мета, способи реалізації? Що потрібно робити, щоб вона так і не залишилась на папері?
Я так розумію, що вона потрібна для того, щоб люди знали, що для спільноти важливе і чого вона хоче.
Методи реалізації? Якби це створювалась партія, то на це питання була би ясна відповідь. А так, оскільки це чисто громадське об'єднання однодумців, то "методи" зводяться переважно до посилення того середовища, в якому й виникає та існує громадянське суспільство.
Стрілець   | 23.10.2008 17:35
Киянка:
Це, напевно, тому, що Ви запам"ятали старі підручники:) й мало читали сучасної історично-релігієзнавчої літератури. Але це Вам не завадило в цілому виробити правильну:) позицію
Щодо підручників мені не дуже ясно, де б я мав їх читати при моїй технічній освіті.
Книги я читав. Але це вже були не підручники, а все те, що можна було дістаи в тодішній бібліотеці ім. КПСС.
Щоправда я таки надто мало цікавився безпосередньо цією темою, це так, що мимоходом попалося-запам'яталося.
Киянка   | 23.10.2008 17:46
Стрілець:
[
Щодо підручників мені не дуже ясно, де б я мав їх читати при моїй технічній освіті.
Книги я читав. Але це вже були не підручники, а все те, що можна було дістаи в тодішній бібліотеці ім. КПСС.
Щоправда я таки надто мало цікавився безпосередньо цією темою, це так, що мимоходом попалося-запам'яталося.
Та ладно, це я про шкільні підручники совкові згадала. Суть в тому, що світоглядна матриця включає й релігійні, й мовні складові, та ін. які взаємовпливають – за певними закономірностями. Один-два складника можуть бути варіативні, але в цілому існує певний "мінімум", й виключення чогось ще й робить міру іншою
Никита   | 23.10.2008 18:07
Хорунжий:
Ось історичний запис:
Павло Бондарець | 23.10.2008 09:52
" Давайте на НП створимо спільноту націоналістів "з башнею". Але не так, щоб просто було, а будемо виконувати якусь роботу, наприклад, писати на певну тематику, кидати лінки (можна якось помічати статтю чи лінк, щоб було зрозуміло, що матеріал від спільноти). У коментарях, може виникнуть якісь цікаві ідеї. А ПЕРШИМ СТАТУТНИМ ПРАВИЛОМ оберемо культуру спілкування, цим і будемо виділятись від всяких псевдо".
І далі там ціла дискусія на 10 сторінках.
Никита   | 23.10.2008 18:22
Стрілець:
Щодо мови: я поважаю Вашу позицію і вважаю її корисною. Але не єдиною вичерпною.
Ось вам приклад, що вже набрид:
1.Україномовна людина типу Герман чи Тараса Чорновола, з одного боку.
2. Російськомовна людина з Одеси (мій знайомий), що з 90-х років належить до УНП, всі дні як один відбув Майдан, послідовно і наполегливо відстоює українську незалежність і державність. Головне – вважає і називає себе українським націоналістом.
Справа навіть не в тому, що ми можемо відштовхнути цю людину (в даному випадку це якраз неможливо).
Справа в тому, що – не залучивши таких російськомовних націоналістів зі Сходу і Півдня – ми націоналізм послаблюємо і збіднюємо.
  | 23.10.2008 18:35
Киянка:
Стрільче, Ви маєте рацію – свобода має не лише доповнюватися відповідальністю, але й бути доцільною (для нормального розвитку як особи, так і суспільства).

Щодо мови – згодна з Вашими міркуваннями: взагалі для УН досі не оволодіти українською... Але розмовляти нею – то інша справа. Могти – і розмовляти. Так і мої батьки підпали б під неприйняття, а таких націоналюг:) ще не завжди серед україномовних побачиш:)
Це русізм
ДОСІ НЕ ОПАНУВАТИ УКРАЇНСЬКУ МОВУ
  | 23.10.2008 18:57
досі не оволодіти українською...
Це русізм
ДОСІ НЕ ОПАНУВАТИ УКРАЇНСЬКУ МОВУ

Це не русізм, а не точність. Оволодівають, зазвичай дівчиною. А мову, звичайно опановують.
  | 23.10.2008 19:07
ANONIM:
досі не оволодіти українською...
Це русізм
ДОСІ НЕ ОПАНУВАТИ УКРАЇНСЬКУ МОВУ

Це не русізм, а не точність. Оволодівають, зазвичай дівчиною. А мову, звичайно опановують.
У цьому випадку це і є звичайний русізм. =Овладеть украинским языком =
Киянка   | 23.10.2008 19:10
та порадійте вже:) не знаю я ще мову досконало. Першу половину життя говорила російською, крім хіба що крім аналогічних обговорень в підлітково-юнацькі роки в напівпідпільнитх українських клубах Києва.

Дякую за виправлення – й від опонетнів може бути користь



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua