Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
-9
Рейтинг
-9


Голосів "за"
8

Голосів "проти"
17

Коментарі
Молонов Сергій   | 30.09.2008 18:07
"...за четыре года его чуткого руководства страной Украина просто таки преуспела в мировом коррупционном рейтинге..."
Мне это – особенно понравилось! Да и все остальное: как перебирать полномочия – так это Премьеру мало пространства для разворота, как в стране ничего не делается – так это – Президент.
уважаемый! Из этих 4 лет, 3 – Премьр – высшее должностное лицо исполнительной власти и ПРемьерами были: янукович и Тимошенко!
Результаты их работы – в Вашей статье...
Поэтому -.
Werwоlf   | 30.09.2008 18:21
Самі гасла, та домірковуваня: -
  | 30.09.2008 18:24
І що ти оце написав?
  | 30.09.2008 18:27
Віктор Ткаченко:
І що ти оце написав?
Яйцягризам та скаженим не місце на НП
Станіслав   | 30.09.2008 18:56
Вперше президент сказав очевидне – політичне протистояння це нормально.
  | 30.09.2008 18:59
Президент поехал в США за указаниями, премьер поедет в РФ... Провинция...
Правильно говорят "девушка может уехать из деревни, деревня из девушки – никогда".
fish
Хорунжий   | 30.09.2008 19:51
Президент поехал в США за указаниями
Я розумію, що у вас там в Росії все по чиїмсь "указаніям", і тому мислити по-іншому ви не можете, але не потрібно всіх по собі міряти. Скоро будете заяву Мєдвєду писать, щоб у туалет сходити.
  | 30.09.2008 20:29
Хорунжий:
Вы не поняли. В селе проблемы сельские, бухгалтера сельские и масштабы кукурузного поля. Если бухгалтер со старостой розодрались – за защитой/поддержкой едут в город (ЕС) либо в столицу (Вашингтон, Москва).
Ваши "оранжевые" лидеры в борьбе за власть готовы все село спалить.
Так как лучше, пусть село спалят или за волосы по углам растащить?
fish
Сезам   | 30.09.2008 20:45
Молонов Сергій:
"...за четыре года его чуткого руководства страной Украина просто таки преуспела в мировом коррупционном рейтинге..."
Мне это – особенно понравилось! Да и все остальное: как перебирать полномочия – так это Премьеру мало пространства для разворота, как в стране ничего не делается – так это – Президент.
уважаемый! Из этих 4 лет, 3 – Премьр – высшее должностное лицо исполнительной власти и ПРемьерами были: янукович и Тимошенко!
Результаты их работы – в Вашей статье...
Поэтому -.
Точніше не зауважиш!
  | 30.09.2008 20:51
Лутше пусть рыбу отжарят.
  | 30.09.2008 21:53
Ну, конечно, Президент должен был лично взять ВСЕХ воров за руки и привести их в тюрьму.
Woolf, так?
А, если прокурор или судьи не согласятся? К тому же – следователи, возможно, не станут кооперировать, да и тюремщики будут против, возможно.
Что ж ты лично, Woolf, не помогал Президенту? Мождет ты такая же "шестёрка" продажная как вся шушера мешающая Президенту Украины?
sane   | 1.10.2008 09:07
ANONIM:
Ну, конечно, Президент должен был лично взять ВСЕХ воров за руки и привести их в тюрьму.
Дурачка валяете?
Президент не должен был трепаться на Майдане, если не собирался выполнять.
А помешать этому Президенту невозможно, он сам, кому хочешь помешает.
+
Д-р Юрій   | 1.10.2008 10:09
ANONIM:
Президент должен был лично взять ВСЕХ воров за руки и привести их в тюрьму.
А, если прокурор или судьи не согласятся?
А хто призначає прокурора? Прокурори, яких призначив Ющенко: Піскун та Медведько, хто від них чого доброго міг чекати? А іншого видатного прокурора Потебенька ще й орденом нагородив, мабуть, за заслуги в розвитку демократії (а особливо паплюження Тимошенко). Ще питання: чому це в нас вже майже два роки немає Голови СБУ, а є лише слухняний в.о.? Теж для покращення боротьби з корупцією? Чи для беззастережного виконання вказівок балогану?
Beware   | 1.10.2008 12:37
Люди! Робіть ставки на імпічмент президента! Звичайно, російська пропагандистська машина буде дуже задоволена тим, що пропаплюжать примадонну помаранчевого "шабашу" (що їм волевиявлення українського народу? Вони культивують зневагу та неприйняття до нас), але вони такі отруйні, що до їхнього виття прислухатися, себе не поважати. Я вважаю, що Ющенка залюбки скинуть всі: і колишні друзі і природні вороги. Він до того дуже приклав зусиль. Це треба вміти. Мабуть, радянські бюрократи ніколи не перевиховаються. А що у Раді одні олігархи, у всіх фракціях, теж мені новина! Хто того не знає?
Beware   | 1.10.2008 12:44
ANONIM:
Президент поехал в США за указаниями, премьер поедет в РФ... Провинция...
Правильно говорят "девушка может уехать из деревни, деревня из девушки – никогда".
fish
Чого там дівчат згадувати! Серед чоловіків також войовничих селюків було досить при всіх владах, у всі часи і у всіх народів.
Рибонько, погоджусь з Вами: пост-колоніальна у нас влада (а у вас – взагалі гидота) і мислення таке весь час пробивається, але ж не треба так прив*язувати до конкретних візитів. Мало хто куди і навіщо поїхав. Такі вільні інтерпретації виглядають, як улюлюкання з любого приводу. Закляті ви наші сусіди. Не гакайте, і без вас вивертає.