Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
-1
Рейтинг
-1


Голосів "за"
4

Голосів "проти"
5

Коментарі
Максим 'Вихор'   | 4.08.2008 13:17
Патріотизм – це просто любов до рідного. А націоналізм – це ще й дія на захист рідного. Націоналізм – це ідеологія, в рамках якої вищою цінністю є нація, а вищими інтересами – інтереси національні. В принципі, якщо є потреба звернутися до джерел, раджу почитати "Нації і націоналізм в глобальну епоху" Ентоні Сміта та "Націократію" Миколи Сціборського.
Олена Олійник   | 4.08.2008 13:46
Трохи кумедно, але, здається, щиро. Тому ставимо +
Впадає у вічі (відомостей Ви не надали), що Ви дуже молода людина. Звісно, жодного поганого в тому нема. Всього лише трохи максималізму і невідповідностей. Зокрема, говорити або не говорити українською для Вас – чиста формальність, а не носити з вишиванкою джинсів – принципове питання. Як казав Вовочка, "де логіка?, у чому сенс?" Вишиванку можна носити з будь-чим, до чого вона пасує. А якщо малося на увазі дороге манаття, так з того не варто обурюватися – краще порадіти за нормальну людину (якщо вона звісно така), що може дозволити собі "Пазоліні". Та й справжня якісна вишиванка коштує чимало.
Никита   | 4.08.2008 15:31
Если я не говорю по-украински, то это не значит, то я не знаю языка. Даже совсем наоборот – я знаю его намного лучше, чем те, кто говорит на суржике и гордится этим.
Ну а чому ж тоді?

І ще одне: чи можете все ж таки пояснити: як Ви розумієте співвідношення понять націоналізм і патріотизм?
Антон Дмитрієв   | 4.08.2008 15:42
Великий тлумачний словник української мови:
ПАТРІОТИЗМ, -у, ч. Любов до Батьківщини, до свого народу. // перен. Відданість чому-небудь, любов до чогось.
НАЦІОНАЛІЗМ, -у, ч. 1. Ідеологія й політика, яка про-повідує зверхність національних інтересів над загальнолюдськими, панування однієї нації за рахунок пригнічення іншої, розпалює національну ворожнечу. 2. Рух, спрямований на боротьбу за незалежність нації, народу проти іноземних гнобителів. 3. Рух за збереження і розвиток національних традицій, культури, мови, літератури, мистецтва і т. ін
  | 4.08.2008 15:58
Я не можу погодитись з автором. До чого тут історія Франції. Історію Франції, поперше ніхто ниіколи не крав та не паплюжив, тому зараз фрaнцузам непотрібно захищати ії від такої собі наприклад, Масковії. А в нас до недавна, взагалі "не було" історії, бо так хотілося нашим "щирим братам-сусідам". І ще я не погоджуюся з висловом автора щодо "не треба сваритися с супердержавой соседом". Да хто з ними свариться? То така країна, яка сама вже на голову Україні "понакладала", але якщо погодитись з автором, то ми мали б сказати всією країною, що то Божа роса, та вклонитись маскалям. Ні, я не згодна!
Никита   | 4.08.2008 16:05
Антон Дмитрієв:
Ви навели визначення понять в одному з словників.
То як же, на Вашу думку, співвідносяться ці поняття?
Адже саме це питання Ви винесли в анонс статті?
Антон Дмитрієв   | 4.08.2008 16:16
Питання, по-перше, риторичне. По-друге, саме поняття у нас в державі дуже спаплюжене і ні я, ні будь-хто інший не може претендувати на істину в останній інстанції.
  | 4.08.2008 16:32
Антон Дмитрієв:
По-друге, саме поняття у нас в державі дуже спаплюжене і ні я, ні будь-хто інший не може претендувати на істину в останній інстанції.
Коли якесь нормальне поняття спаплюжене, то культурна людина має зайнятися тим, щоб відчищати його від бруду паплюжників.
Не треба претензій на істину в останній інстанції, вам слід було просто помітити, що із наведених вами трьох варіантів визначення націоналізму:
1. Одне явно суперечить двом іншим.
2. Воно при цьому ще на диво точно співпадає з тим, що позначається зовсім іншим словом – "шовінізм"
Хіба ж не ясно, що це визначення – справа рук паплюжників?
Так для чого бути попкою – зчистити його!

Стрілець
Никита   | 4.08.2008 16:56
Антон Дмитрієв:
Питання, по-перше, риторичне. По-друге, саме поняття у нас в державі дуже спаплюжене і ні я, ні будь-хто інший не може претендувати на істину в останній інстанції.
Але ж це дуже цікаве питання!
Так, поняття націоналізм вкрай спотворене радянською пропагандою, та й поняття патріотизм висвітлювалося досить однобоко. Тим цікавіше було б розглянути їх у взаємозв"язку (не претендуючи на істину,звичайно).
Ось, наприклад, за західними політичними словниками націоналізм – це не більше, ніж раціоналізоване і перетворене на програму політичних дій почуття патріотизму.
Чи можна, НВД, погодитись із цим?
ОУСІВЕЦЬ   | 4.08.2008 18:44
Антон Дмитрієв:
Ставлю+. Однак можу погодитися наполовину. Патріотизм- це любов до батьківщини, до своєї мови і традицій. Захист Вітчизни. Націоналізм ж ідеологія боротьби з загарбником. В части поневолення націоналізм потрібен. Однак боротьба мусить закінчитися і нарешті вийти з окоп. Час до праці і патріотизму панове.
В українському скаутингу є антиподи: Патріотична ОУС і націоналістичний Пласт.
  | 4.08.2008 20:39
Ан.Дмитриев:Великий тлумачний словник укр.мови.
Не знаем умышленно или нет,но всё,что отнесено к понятию НАЦИОНАЛИЗМ,
должно быть отнесено к понятию НАЦИЗМ.

БАБУШКА!-А в чём отличие немецкого нацизма от русского интернацизма?
Дык дело в том,что немецкий нацизм почил в бозе,а русский интер
нацизм процветает по сей день!Ведь у них такого понятия как нацио
налист русский отсутсвует и упорно применяется к другим народам.
И вместо него применяется понятие патриот или интернационалист
т.е Интернацист!!!

Привет из Беловежской пущи-вам шлёт Лука Избушкин)))
ЗЕРО   | 4.08.2008 21:36
Ставлю мінус,стаття на трійку з мінусом.Розкладемо на частини польот молодого автора. (((Патриотизм должен быть непритязательным. Автор))) Спірне висловлювання. (((На мой взгляд патриотизм – это когда ты в далеком Нью-Йорке, Хабаровске или Пекине покупаешь украинские продукты; когда ты готов набить морду за высказывания об Украине, а на заставке мобильного – украинский флаг; когда, проезжая по России или Америке ты там слушаешь украинскую музыку, а читаешь томик Франко или Сосюры. Автор))) Це все визначення патріотизму?Дивно,чому до цього переліку не змогла влізти вишиванка і висловлювання своїх думок мовою своїх пращурів?Чим людина,яка намагається говорити українською мовою в т.ч.суржиком
ЗЕРО   | 4.08.2008 21:48
гірша за автора,який добре знає мову пращурів,але висловлює свої думки іноземною мовою? Якби автор трохи задумався над цим питанням він би відзначив,що завдяки також і суржику українська мова не зникла взагалі і не стала забутою мовою забутих предків. ((((Но один поедет в Москву и обольет там грязью и Украину, и всех ее руководителей, а другой поедет в Европу и США, и там сделает то же самое, Автор))) А чому автор не додав Австралію чи Африку-це ж теж континенти?Мені цікаво,як можна продати незалежність Європі і куди треба їхати щоб продати незалежність в Лісабон чи Амстердам,а може в Софію?Де те місце де Європа купує незалежність?
ЗЕРО   | 4.08.2008 22:03
Ведь везде можно найти компромисс, а политика так вообще – "искусство компромисса". Зачем же тогда постоянно ссориться с соседней супердержавой?Автор)))) Це взагалі хіт,нехай автор спробує знайти компроміс між бандою гвалтівників і гарненькою дівчиною на околиці міста вночі,користуючись цим хітом:"Ведь везде можно найти компромисс". Який може бути компроміс між злом і добром,чорним і білим?А зачєм сорітся с супєрдєржавой?Дурне запитання взагалі,але спробую пояснити-коли в класі є здоровань,який Вас,автор,б*є кожного дня,ображає,насміхається над Вами,Ви,згідно з Вашим правилом,стоїчєскі витримуєте це все,а є інший варіант-дати гідну відсіч.
ЗЕРО   | 4.08.2008 22:42
Неужели мы не можем брать пример с тех же казахов или французов? Ведь они не переписывают историю, не кичатся патриотизмом и уж не показывают зубы там, где этого не надо делать, и не говорят гадости о своей стране и своих политиках всему миру.Автор))) Автор спеціаліст по Франції та Казахстану?Історія весь час переписується,доповнюється, змінюється в залежності від археологічних досліджень,архівних,додаванням нових теорій,Ваші твердження алогічні і це погано.І ще,а де варто показувати зуби,а де ні?Ви,авторе,точно знаєте де і в який час?Я думаю,що це дуже велике мистецтво,мудрість,знання,розум,коли людина знає про час і місце.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua