Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
7
Рейтинг
7


Голосів "за"
10

Голосів "проти"
3

"Юля, ти де? А я на морi!", или Чрезвычайный отпуск

Украинец | 30.07.2008 08:30
"Она утонула...". Эту знаменитую фразу Путина, произнесенную им летом 2000 года в ответ на вопрос "Что случилось с подводной лодкой "Курск?", вполне может позволить себе в нынешней ситуации и Виктор Ющенко – по отношению к Украине.
Коментарі
Сезам   | 30.07.2008 10:04
Ющенко не поїхав особисто у постраждалі райони – його критикують. Минулого року він особисто відвідав території, охоплені лісовими пожежами – його критикували. Панове, може щось з вашею критикою не так?
Никита   | 30.07.2008 10:21
Сезам:
Якби поїхав – казали б: піариться. Це ж відомий феномен.

Мельник, мальчик и осел


Мельник
На ослике
Ехал
Верхом.
Мальчик
За мельником
Плелся
Пешком.

– Глянь-ка, -
Толкует
Досужий народ,
Дедушка
Едет,
А мальчик
Идет!
Ekain   | 30.07.2008 10:49
Якщо лідери країни відвідують місця стихійного лиха, то це радше не через практичну необхідність, а для того, щоб морально підтримати населення та ліквідаторів наслідків. Президенту значно корисніше знаходитись у столиці та вирішувати питання, що потребують координації між гілками влади. І премєрові також краще знаходитись у столиці та вирішувати питання, що потребують міжгалузевої координації. Але моральний фактор також треба враховувати, тому правильно роблять високопосадовці, коли знаходять можливість все ж таки відвідати місця лиха.
Минулого року Ющенко на пожежі вдавав з себе пожежника разом з Шуфричем. Нічим крім пі-ару це не могло бути, бо яка з них користь з лопатою? Це було зайве.
Украинец   | 30.07.2008 13:45
Сезам:
У всякому разі потрібно було залишитись на робочому місці, а не їхати на море.
Геннадий   | 30.07.2008 16:06
Сезам:
Сезам:
Ющенко не поїхав особисто у постраждалі райони – його критикують. Минулого року він особисто відвідав території, охоплені лісовими пожежами – його критикували. Панове, може щось з вашею критикою не так?
Думаю, что его критиковали не за поездку, а за то, как по-идиотски он выглядел с лопатой...
Сезам   | 30.07.2008 17:43
Украинец:
Сезам:
У всякому разі потрібно було залишитись на робочому місці, а не їхати на море.
Чомусь всі краще за президента знають, що йому робити. А чому ніхто не каже, що краще за хірурга знає, як робити операцію? Чи більшість вважає, що бути президентом набагато простіше?
Сезам   | 30.07.2008 17:57
Геннадий:
Сезам:
Сезам:
Ющенко не поїхав особисто у постраждалі райони – його критикують. Минулого року він особисто відвідав території, охоплені лісовими пожежами – його критикували. Панове, може щось з вашею критикою не так?
Думаю, что его критиковали не за поездку, а за то, как по-идиотски он выглядел с лопатой...
Чому це людина з лопатою має виглядати по ідіотськи?
Украинец   | 30.07.2008 20:03
Сезам:
Чому це людина з лопатою має виглядати по ідіотськи?
Просто Богу богове, а кесарю кесареве... Президент не має тушити пожежі особисто, а натомість має вжити всіх необхідних заходів... Тим не менше, перебування Президента України на місці події піднімає дух постраждалих.
sane   | 30.07.2008 21:14
Сезам:
Украинец:
Сезам:
У всякому разі потрібно було залишитись на робочому місці, а не їхати на море.
Чомусь всі краще за президента знають, що йому робити. А чому ніхто не каже, що краще за хірурга знає, як робити операцію? Чи більшість вважає, що бути президентом набагато простіше?
Не лукавьте, Вы же понимаете, о чем речь. Валяться на пляже во время ликвидации стихийного бедствия неприлично, и хирурги здесь не при чем. Не ставьте себя в глупое положение, здесь уместнее промолчать, потому что оправдывать тут нечего. Вы же лично не виноваты, что Гарант поехал в Крым? Пусть он сам объясняется.
Украинец   | 30.07.2008 21:40
Согласен.
Ткаченко Татьяна   | 30.07.2008 21:58
sane:
Украинец:
Не будет он нам объяснять ничего, за него Балога выскажется, а за НУНС Кендзер давеча ответил, что, дескать стихия часто, а Президент должен отдыхать, тем более, что он все надлежащее сделал-переделал. Ну скажите мне, почему не промолчать, что ж они не могут не лизнуть, неужели сами не понимают, что иные Президенты отпуск в таких случаях прерывают!?
Кстати, о Кендзере: "Ющенко же не уезжает на Багамы, он будет здесь, в Украине – или в Крыму, или в тех же Карпатах, поэтому в том, что он уходит в отпуск, нет проблем. У нас несчастья, к сожалению, происходят каждую неделю, и если исходить из такой логики, то глава государства никогда не должен идти в отпуск",
Ткаченко Татьяна   | 30.07.2008 21:58
", – так народный депутат Украины от Блока НУ-НС Ярослав Кендзер ответил на вопрос, морален ли уход Ющенко в отпуск, в то время как в западной части Украины масштабное наводнение и созывается внеочередное заседание ВР.

"Президент сразу же отреагировал, когда случилась трагедия в Западной Украине. Он лично побывал на месте, собрал Совет национальной безопасности и обороны, был одним из инициаторов созыва Верховной Рады, поэтому он сделал все, что необходимо сделать главе государства", – резюмировал нардеп.
Ekain   | 30.07.2008 23:25
У нас несчастья, к сожалению, происходят каждую неделю, и если исходить из такой логики, то глава государства никогда не должен идти в отпуск",
Це один з мінусів президентської роботи. Щось в країні та у світі відбувається кожної миті, тому протягом свого терміну він майже не відпочиває. Лише трішечки переривається на сон, гігієну, переодягання, їжу... Після закінчення каденції відпочиватиме.
Сезам:
Ющенко не поїхав особисто у постраждалі райони – його критикують. Минулого року він особисто відвідав території, охоплені лісовими пожежами – його критикували. Панове, може щось з вашею критикою не так?
Сергію, зауважте – хоч тоді біда була і тепер є, але вони неспівмірні по силах.
Крім того – критика тоді і тепер ніби різниться критикуючими людьми і мотивацією?

А сама повінь – це не пожежа. Її можна передбачити – по кількості опадів – але повінь, поволі набравши силу, змітає все на своєму шляху – і її не загасиш і шлях її не перепиниш оранкою – її можна лише перебути – хто рятуючись, хто борючись. Перебули не всі.
Украинец   | 31.07.2008 00:40
Тримайхвістпістолетом:
А хто "перебуває" її читаючи листи співчуття від Лукашенка на шезлонгу в Криму!