Пошук на сайті:
Знайти



Народна правда

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
19
Рейтинг
19


Голосів "за"
23

Голосів "проти"
4

Коментарі
  | 14.06.2008 13:01
Есси хто и бицнуицца, так ето нацючье. Просрали кинутую с барского камунячного плеча низалежнисть и набирают типерь повные штаны силы.
Victoria   | 14.06.2008 13:04
ДЯКУЮ!!!+
Олена Олійник   | 14.06.2008 13:14
Ekain:
Двісті балів – правий!

- І чого ж ти, Вовка, голосуєш за того Януковича?

- Е, так он же за руську мову... і ми за руську мову...

Думаєте, анекдот. Та ні, реальна розмова мого чоловіка з його двоюрідним племінником, що мешкав на Дніпропетровщині. Доки не помер чи то від алкоголізму, чи то через токсичне отруєння.

Все й так у нас буде гаразд, але поступово. А щоб прискорити, треба щось для цього робити щодня. Необов"язково щось обтяжливе, може й взагалі непомітне – от хоча б перестати російською заговорювати із чемності, про всяк випадок. Але систематично. І все в нас вийде.
Киянка   | 14.06.2008 13:20
Серед + є мій

Поправочка щодо Києва – він поступово реукраїнізується:) силами, насамперед, самих корінних киян (не плутати з зайдами одного-двох століть покоління), а також і багатьма іншими, зокрема – дітьми, школярами. Вони і своїм батькам допоможуть:)
  | 14.06.2008 13:23
"Спасибо", неуважемый мною автор, что вы уже все за нас решили. Как и где нам говорить. Вы радуетесь, а у меня сердце кровью обливается. Потому, что я (и еще много моих соотечественников) в СВОЕЙ стране оказались вне закона. Вопрос не в том, чтобы выучить украинский язык – я его давно прекрасно знаю. Но не желаю на нем говорить именно из-за непрекращающейся насильственной украинизации. Почему, скажите пожалуйста, мы должны забыть наш родной язык? С какой стати? Во имя каких высоких целей? Если бы наше государство было цивилизованным и уважало своих граждан, никогда статьи, подобные вашей, не появлялись бы в печати. Надо уважать другую точку зрения, других людей. Подумайте над этим...
  | 14.06.2008 13:24
Олена Олійник:
Не перестану, и не надейтесь Я говорю по-русски!!! Попробуйте отнимите у меня это право!
Ekain   | 14.06.2008 13:34
Вопрос не в том, чтобы выучить украинский язык – я его давно прекрасно знаю.
Справа не в мові, все ж таки шановний Аноніме, а в тому, що Ви будь-якою мовою не вмієте читати. Читати – це не промовляти вивчені літери чи ієрогліфи. Це ще й спроможність бачити, що написане, а не домислювати прочитане через два рядки по діагоналі. Якби Ви вміли читати, то не закидали б мені, що я закликаю змусити Вас забити Вашу мову.
Стрілець   | 14.06.2008 13:40
ANONIM:
Не перестану, и не надейтесь Я говорю по-русски!!! Попробуйте отнимите у меня это право!
Та присядьте, розстібніть гудзичок на шиї, прийміть валер'янки...
Обов'язково полегшає...
Ну ніхто ж у вас не забаре право говорити "па рускі", як можна.
Це якби ви про право на київську землю заговорили чи ще про щось корисне, то справді можна було би переживати.
А на таке... не знаю як і сказати, щоб пом'якше... та ніхто у вас права на нього не забере, кому воно треба, ТАКЕ ваше право...
VANO   | 14.06.2008 13:58
А ще бажано шанувати, любити рідну мову не меньше, ніж гордяться своєю мовою іншомовні розумні патріоти. Радіти, що так вдало, чемно і красиво передані думи і почуття! Вчитись у народу. Радитись і співати разом! Писати наукові тексти...творити нове і прекрасне на рідній мові, збагачуючи духовну скарбницю людства! Хай квітне животворне розмаїття Землі!
serge   | 14.06.2008 14:45
Можливо, не з усіма вашими пунктами повністю погоджуюсь. Проте, згоден, що у мовній політиці найголовніше – системність. Маємо не лише закликати "любити солов"їну", а й систематично її відстоювати.
Олена Олійник   | 14.06.2008 15:31
ANONIM:
Олена Олійник:
Не перестану, и не надейтесь Я говорю по-русски!!! Попробуйте отнимите у меня это право!
Шановний, я не лише не мала щодо Вас жодних сподівань, але – от вже повірте – про Вас жодного разу й жодної думки не було. І, з глибини Ваших висловів судячи, бачу – цілком слушно.
(аби Ви здатні були нормально говорити, то й з Вами б по-іншому поводились)
Якщо, звісно, Ваше прізвище не Коробочка, спробуйте хоч раз у житті уявити, що за межами Вашої особи, того, що Ви навколо себе бачите і того, про що думаєте – також існують якісь дивні створіння (інші люди) і відбуваються якісь процеси. Про що саме Вам робити – не йшлося. Ми розмовляли між собою.
Веддаарди   | 14.06.2008 15:34
Стрілець:
Ну ніхто ж у вас не забаре право говорити "па рускі", як можна.
Ну, значит пункт 5 уже обломился. Если не отбирать право говорить по-русски, то как же его сделаете украинизированным? Землю у меня отбирать будете? Мол, отобрать квартиры у русскоязычных и раздать их правоверным, как на Майдане обещалось... Ха-ха!
Ekain:
Читати – це не промовляти вивчені літери чи ієрогліфи.Це ще й спроможність бачити, що написане, а не домислювати прочитане через два рядки по діагоналі.
Тогда предпоследнее предложение, пожалуйста. Я уверен, что все Ваши сторонники это и так соблюдают. Тогда что вы хотели сказать этой фразой? Бей врагов, дабы их дело захлохло?
  | 14.06.2008 15:42
VANO:
Ну, Ви мене сьогодні так дивуєте, друже Вано...
Який Ви різний та непередбачуваний... аж страшно!
І соціаліст.
І романтик.
Може ще й на літеру М...:)

Це дурнуватий жарт, Вано.
А пост Ваш – неймовірний... як музика!
Олена Олійник   | 14.06.2008 15:42
Це Олійник.
Стрілець   | 14.06.2008 15:52
Веддаарди:
Стрілець:
Ну ніхто ж у вас не забаре право говорити "па рускі", як можна.
Ну, значит пункт 5 уже обломился. Если не отбирать право говорить по-русски, то как же его сделаете украинизированным?
Веддарді, по великому секрету вам скажу, що не тільки право говорити "па рускі" всім гарантовано.
Кожен, хто має розум – має право НІКОЛИ ним не користуватися!
Ну а про такі химери, як там совість чи взагалі якась честь – і говорити нічого, теж ніхто не зобов'язує їх мати!
Тому і вам раджу бути цілком спокійним, життя буде комфортним!
Навіть без валер'янки.

Веддарді, все це говориться для тих, у кого совість і честь є.
І хто розумом користується.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  906
Русскоговорящие украинские националисты...  896
Государство Украина не состоялось...  768
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  739
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  689
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  666
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  666









© 2007 - 2009, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: support@narodnapravda.com.ua