Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги
Депутат-рейдер   захоплює   школу.

Бритівська школа, або завжди готові. Казка.

Waleresch | 26.02.2017 09:38

0
Рейтинг
0


Голосів "за"
0

Голосів "проти"
0

Депутат-рейдер захоплює школу.

БРИТІВСЬКА ШКОЛА,

або

ЗАВЖДИ ГОТОВІ

КАЗКА

"Казка вигадка, проте

щось тут, браття, не пусте!". М.Рильський.

... На планеті Змя є собі країна Кураїна; і у тій країні є собі боласть Обдес та руїн Куріман; і живуть в ньому різні лдю – дуже багаті, багаті, не дуже багаті, не дуже бідні, бідні та дуже бідні (до речі, не всім щастить стати дуже бідним). Здавна є така особливість життя в Кураїні – кандидат на якусь виборну хлібну посаду в країні клятвено обіцяє всім все (навіть – кожному чоловікові по дружині, кожній жінці по чоловіку!), але після виборів відразу ж про всі свої обіцянки забуває й намагається стати дуже бідною лдю – все, що у нього є – переписує на дружину-чоловіка, дітей, батьків, родичів, а в декларації пише – нічого свого не маю; все орендую, навіть заповідник... є лише з десяток годинників швейцарських на кожній рученяті... та з півмільйона доларів під подушкою...

Є ще одна особливість життя в Кураїні – той, хто ставав виборною дуже бідною лдю – намагався як найбільше ускладнити життя іншим – пересічним лдю: устроював мітинги, протести, організовував обговорення (мабуть, таким чином імітував практичну діяльність), або просто "чмурів" пересічних лдю, щоб не забували, хто вони є...

І є у тому руїні громд Берет, а в громді є школа із всіма навчальними причандалами. І не щастило тій школі із директорами – мінялися вони один за другим: за чотири роки – три директори та чотири виконуючих обов'язки (але, правди ніде діти, мінялися в руїні й начальники відділу освіти: за два роки – два начальника й два виконуючих обов'язки начальника!) і все тому, що їх "чмуріли" виборні дуже бідні лдю.

І ось призначили у ту школу чергового директора – пересічного лдю, який мав бачення перспектив розвитку школи: перші півроку – покращання технічного стану будівель школи; другі півроку – підготовка документів для відкриття філій музичної, художньої, хореографічної, спортивної шкіл, профільних класів та знаходження друзів школи; треті півроку – початок покращання навчальної матеріальної бази школи й поступове виведення її на достойний рівень, підготовка документів для відкриття ліцею, внутрішнє та зовнішнє оформлення школи; четверті півроку – демократизація врядування в школі й поступове перетворення її в соціально-культурний центр громд Берет – де трудовий колектив, громада, батьки й діти об'єднані загальними сьогоднішніми справами, майбутніми звершеннями та стратегічною метою розвитку школи; п'яті півроку – входження в масштабні Всекураїнські та міжнародні освітянські проекти із розвитку школи майбутнього й так далі.

Виборна дуже бідна лдю не могла цього допустити; вона почала "чмуріти": використовуючи своє виборне становище, насилала руїнські, боластські та інші комісії із метою зняти директора та поставити на це місце свою лдю. Доходило, навіть, до фарсу – вся Кураїна дала добро на проведення Всекураїнських тренінгів з демократизації шкільного врядування (тренінги проходили у трьох найкрупніших університетських містах за сприянням Міністерства освіти і науки), на тренінги приїхали всі 46 заявлених Міністерством директорів шкіл, а руїнський Куріманський відділ освіти порахував Беретському директорові поїздку на тренінг як неявку на роботу – прогул – і звільнення за статтею!

Директор бореться, за півроку отримав другий інфаркт, переніс три тяжких операції на серці, продовжує працювати (його підтримує колектив!), але, мабуть, вже пора підключатися батькам, громаді – захищати майбутнє своїх дітей!

Виникає питання – якщо є дуже бідні лдю (вони були у минулому, вони є зараз, мабуть, вони ще довго будуть у майбутньому) – то вони для чогось потрібні. Для чого? Основна маса пересічних лдю вважає, що дуже бідні лдю потрібні для того, щоб виявляти ще одну категорію лдю – завжди готових. Завжди готових для чого? Для виконання завдань, що ставлять дуже бідні лдю. Як правило, ці завдання тхнуть непорядністю й пересічні лдю виконувати їх не поспішають до безкінечності, або й зовсім не виконують. А ось завжди готові лдю ці завдання виконують із радістю й, мабуть, безоплатно, забуваючи, що все зло на Землі від завжди готових; і все має оцінку і кінець...

Все, що викладено у казці – не має жодного відношення до українського сьогодення й сьогомісця – все це лише КАЗКА.










© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua