Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Школа   депутат-рейдер   корупція

Бритівська школа, або Ситі захисники голодних

Waleresch | 21.02.2017 20:34

0
Рейтинг
0


Голосів "за"
0

Голосів "проти"
0

Бритівську школу Білгород-Дністровського району Одеської області захоплює депутат-рейдер

БРИТІВСЬКА ШКОЛА,

або

СИТІ ЗАХИСНИКИ ГОЛОДНИХ

"Коли у нас на громадську сцену виходить особа, яка щось любить, в щось велике вірить, яка зберігає гідність лиця, то принаймні радіти і дивуватись треба, а не похмуро чекати, коли її почнуть нокаутувати ситі захисники голодних". Євген Сверстюк.

Вже більше чотирьох років продовжується кадрова чехарда щодо посади директора Бритівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Білгород-Дністровського району Одеської області; знані в районі люди – директори школи В.П.Савчук, М.М.Даценко, пропрацювавши деякий час, звільняються з цієї посади, не витримуючи невмотивованого тиску. Школа без директора залишається наодинці із своїми проблемами, не маючи змоги протистояти викликам часу, не відчуваючи елементарної підтримки владних структур; а заступник директора О.І.Данилюк роками виконує обов'язки свої та звільненого директора.

Бритівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів була добудована ударними темпами та здана в експлуатацію у вересні 2012 року із значними недоробками: не працювали харчоблок, котельня, трансформаторна підстанція; налагоджування їх роботи згодом лягло на плечі виконуючої обов'язки директора.

У липні 2015 року директором школи було призначено В.Я.Тимофєєва, який у свій час працював директором школи, сільським головою, начальником оргвідділів районної державної адміністрації та районної ради; до речі, педагогічна громада України у січні 2017 року визнала директора Бритівської школи Кращим освітянином України 2016 року (у Всеукраїнських виданнях пройшов цикл публікацій із досвіду роботи директора школи – про систему козацько-лицарського виховання – "Час виховувати лицарів").

За рік роботи нового директора в школі сталися позитивні зміни: закінчилися міжособистісні непорозуміння, почався нормальний навчально-виховний процес, здійснюються заходи щодо усунення недоліків швидкого будівництва школи, поповнюється її матеріальна база, продовжується зовнішнє та внутрішнє оформлення, розширюється коло друзів.

Колективом школи взято курс на створення навчально-виховного комплексу – школи майбутнього – соціокультурного центру села – де під спільним дахом із загальноосвітньою школою вже працюють (із 2016/2017 навчального року) філії музичної та спортивної шкіл, художній та хореографічний класи, будуть працювати профільні класи – у тому числі з посиленою військово-фізичною підготовкою, а в майбутньому – інших напрямків.

На сьогодні, згідно розкладу роботи філій та гуртків, школа має додатково до типового навчального плану 125 годин занять для позакласного розвитку школярів – це додаткова освіта – інвестиції в майбутнє школяра! Стрижнем роботи школи залишається національно-патріотичне виховання (на період АТО – із перевагою його військово-патріотичної складової), що відбувається у багатьох напрямках розвитку здібностей учнів – лідерських, інтелектуальних, художніх, музичних, до наукової праці, літературних, артистичних, технічних, військово-спортивних й має слугувати фундаментом для побудови сучасної моделі школи та процесу виховання патріота-громадянина – школа на початку розробки та впровадження цієї моделі.

Представники школи є членами громадських рад при Міністерстві освіти, науки, молоді та спорту України, Міністерстві оборони України (практично радниками Міністрів із проблем загальної середньої освіти та військово-патріотичного виховання молоді).

Школа є учасником проекту "Всеукраїнська програма освіти для демократичного громадянства "Демократична школа" (школою було підписано договір із партнерами – Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України; Європейським Центром ім. Вергеланда; Радою Європи; шкільна команда пройшла тренінг у Львові); реалізація проекту – величезна інтелектуальна праця шкільної команди – ініціаторів змін в школі на краще. На виході проекту – демократизація шкільного врядування та середовища у школі, включення принципів демократії та прав людини у правила функціонування школи, поглиблення співпраці з громадою заради розвитку демократичних громадянських компетенцій (до речі, шкільна команда має наміри щодо реалізації ще із десятка, поки що відкладених до кращих часів, Всеукраїнських проектів покращання шкільного життя).

Бритівська школа – єдина школа в районі, що демонструє збільшення контингенту; кожен рік її дитяче населення збільшується на 15-20% (2014 – 350, 2015 – 420, 2016 – 490, 2017 – 525 учнів); школа вже має сталий авторитет – батьки прагнуть віддати навчатись дітей до Бритівської школи!

Відомо, що в більшості випадків ініціаторами змін на краще в шкільному житті стають педагоги, батьки, навіть самі школярі; на первісному етапі змін вони не завжди мають підтримку владних структур. Приклад: ще двадцять років тому Адамівська Січ (школа) впроваджувала козацько-лицарську систему виховання "Джура" (директором школи тоді був В.Я.Тимофєєв); сьогодні "Джуру" (систему виховання та підсумкову теренову гру-таборування) сповідує вся Україна! Тому ініціатори змін у школі (якщо до того вони вміють розробляти-реалізувати інноваційні проекти!) – це інтелектуальний скарб країни!

У 2016/2017 навчальному році із боку депутата Одеської обласної ради Д.Л.Барвіненка почалися безпідставні обвинувачення адміністрації школи у порушеннях в організації навчально-виховного процесу, що негативно вплинуло на перебіг навчально-виховного процесу, на міжособистісні стосунки між членами трудового колективу; ігноруючи запрошення трудового колективу до діалогу, депутат "гатить" листами районний та обласний відділи освіти із вимогами перевірок школи – ці упереджені перевірки відбуваються; в Інтернеті розмішуються статті, що невірно інформують громадськість району щодо життя школи. Так, депутат є найбагатшою людиною в районі, але це не підстава вважати, що є тільки дві правди – депутатська та неправильна.

Дивує позиція органів влади: трудовий колектив неодноразово звертався з колективними листами до обласної та районної державних адміністрацій, районної ради, районного відділу освіти, особисто до депутата Д.Л.Барвіненка із вимогою захистити колектив від рейдерського наїзду "ситих захисників голодних", дати спокійно працювати і формувати майбутнє нашої держави, але керівництво не спромоглося зустрітися із колективом, щоб почути працівників школи. Натомість відділ освіти районної державної адміністрації на період хвороби директора школи (довели людину до інфаркту!) призначила в. о. директора школи не заступника директора, не особу, що є в кадровому резерві, а "людину депутата", маючи на меті звільнити працюючого директора.

Трудовий колектив вміє працювати, розуміє проблеми школи, знає як ці проблеми вирішувати, бачить перспективи розвитку школи в напрямку національно-патріотичного виховання (Міністерство освіти, науки, молоді та спорту України, кафедри педагогіки вищих навчальних закладів рекомендують наші посібники студентам-педагогам у якості основної літератури; посібники є в усіх національних, обласних та університетських бібліотеках України).

Грубе безпідставне втручання в життя школи депутатом обласної ради, намагання розколоти її колектив, цькування адміністрації – це переслідування за патріотичну позицію колективу і добре спланована акція із знищення системи національно-патріотичного виховання школярів та, за великим рахунком, підрив обороноздатності країни. Який це "виховний патріотичний момент" (на багато років наперед) для учнів, колективу школи, батьків...

До речі, Д.Л.Барвіненко останні п'ятнадцять років був у владі (депутатом районної та обласної рад) і, мабуть, час вже персонально відповідати за всі негаразди, що "нардепуки" накоїли в Україні!

Шановна громадськість! Допоможіть у справі захисту творчого доробку школи! Захистить Бритівську школу від втручання у справу національно-патріотичного виховання дітей та молоді!

У Середні віки практика "розставляти на хлібні місця" "своїх людей" називалась непотизмом; у сучасному світі, згідно з ратифікованою Україною відповідною Конвенцією ООН, це вважається корупцією, а сам процес "розставляння" – рейдерським захопленням школи.










© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua