Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
-2
Рейтинг
-2


Голосів "за"
2

Голосів "проти"
4

Коментарі
Юрій Шеляженко   | 1.09.2014 12:42
Ігор Бурдяк:
Юрій Шеляженко:
Безмежність людини – художня метафора. До реальності відношення не має.
Безмежність – прерогатива Бога.
Називати святиню "художньою метафорою" – це, вибачте, антихудожня і богохульна метафора. Так само як і думка про те, ніби досконалій всеохопній людині, Богу, нібито властивий гріх гордині, що спонукає вигадувати якісь прерогативи Бога по відношенню до решти людей.
Ігор Бурдяк   | 1.09.2014 13:06
Юрій Шеляженко:
Досконала і всеохопна Боголюдина Ісус безгрішна. Та такою є лише одна людина. Інші люди – гріховні істоти. Роблять зумисні чи ненавмисні помилки.
Ось Ви у "Священному писанні релігійної віри в найвищу цінність людини" написали:
38. Я знаю, як зобразити душу: от коло всередині кола.
Згідно з законами геометрії "всередині кола" може бути лише тотожність, тобто коло з таким самим радіусом. Що мається на увазі?
Никита   | 1.09.2014 13:16
Юрій Шеляженко:
це не означає вседозволеність. Застосовуючи силу, не нашкодьте слабким. Спочатку сила думки, доброї волі, потім сила слова, зрештою сила рішучих дій, спрямованих на звільнення від залежності.
На обман не ведіться, а діалог ведіть. Боротьба – теж діалог, дії – аргументи. У діалозі зі зловмисником стійте на своєму, вибудовуючи сміливий продуманий спротив.
Загальні слова вимагають трошки конкретики і ілюстрації на прикладах. Як може відбуватися діалог між рабом і рабовласником? або між в"язнем у концтаборі і наглядачем-садистом?
Никита   | 1.09.2014 13:20
Тобто між рабом, який залишається рабом і не бунтує – і його рабовласником відбуваються прекрасні діалоги для обох діалоги. Тут раб може проявити всі перераховані Вами якості: і силу думки, і силу слова...
А от як бути з тим рабом, що прагне свободи?
Юрій Шеляженко   | 1.09.2014 14:20
Ігор Бурдяк:
Досконала і всеохопна Боголюдина Ісус безгрішна. Та такою є лише одна людина. Інші люди – гріховні істоти. Роблять зумисні чи ненавмисні помилки.
Якщо безгрішна людина одна, то всі люди єдині з нею в міру своєї безгрішності. Все людство є одна людина. Кожен може сказати: поки я повний мудрої любові та уникаю помилок, доти я Ісус Христос. Втім, ви мене кличете в гості до християнства, дякую за гостинність. Заходьте також в гості до релігійної віри в найвищу цінність людини, коли буде бажання.

Ігор Бурдяк:
Ось Ви у "Священному писанні релігійної віри в найвищу цінність людини" написали:
Бог написав. Дивіться Діалог, 25-26.
Юрій Шеляженко   | 1.09.2014 14:28
Ігор Бурдяк:
38. Я знаю, як зобразити душу: от коло всередині кола.
Згідно з законами геометрії "всередині кола" може бути лише тотожність, тобто коло з таким самим радіусом. Що мається на увазі?
На сторінці 30 випуску N3 (10) журналу "Мораль" Ви знайдете і зображення, і богословський коментар до цього речення тексту Досконалий початок.

Никита:
Як може відбуватися діалог між рабом і рабовласником? або між в"язнем у концтаборі і наглядачем-садистом?
Читайте розділ VII "Одіссеї капітана Блада".
Юрій Шеляженко   | 1.09.2014 14:36
Никита:
Тобто між рабом, який залишається рабом і не бунтує – і його рабовласником відбуваються прекрасні діалоги для обох діалоги. Тут раб може проявити всі перераховані Вами якості: і силу думки, і силу слова...
А от як бути з тим рабом, що прагне свободи?
Ви не замислювалися над тим, чому кажуть, що бунт не може закінчитися успіхом – бо у разі успіху він зветься інакше?

Раб, який прагне свободи, перш за все має звільнитися від кайданів власної безвідповідальності, якими міцно прикований до свого рабського становища. Діалог є чудовим тренінгом відповідальності, бо під час діалогу люди розпитують один одного та відповідають на питання.
Ігор Бурдяк   | 1.09.2014 15:12
Юрій Шеляженко:
Ігор Бурдяк:
38. Я знаю, як зобразити душу: от коло всередині кола.
Згідно з законами геометрії "всередині кола" може бути лише тотожність, тобто коло з таким самим радіусом. Що мається на увазі?
На сторінці 30 випуску N3 (10) журналу "Мораль" Ви знайдете і зображення, і богословський коментар до цього речення тексту Досконалий початок
Іллюстрація 4. Коло всередині кола.
Фактично зображені круг всередині круга. Отже, або Бог помилився, та це неможливо, бо Бог не може помилитися, і тоді теологія повинна довести правомірність застосування терміну "коло", коли йдеться про круг.
Інший варіант – "Священне писання релігійної віри в
Ігор Бурдяк   | 1.09.2014 15:13
найвищу цінність людини" – творіння рук людських, яке чомусь видається за "творіння Боже".
Це небезпечно. Зверніть увагу на іншу геометричну фігуру: тангенсоїда.
При аргументі 90°мінус функція прямує до + ∞ (небо); при аргументі 90°плюс функція прямує до – ∞ (пекло). Тобто функція різко змінюється із неба до пекла при нескінченно малій зміні аргумента. Той, хто має повноваження писати Святе Письмо, ніколи не повинен помилятися.
Юрій Шеляженко   | 1.09.2014 16:07
Ігор Бурдяк:
Фактично зображені круг всередині круга.
Насправді зображено коло всередині кола (російською: окружность внутри окружности). Але й при перекладі російською коло перекладалося як "круг", хоча з точки зору геометричної термінології правильно було б перекласти як "окружність". Круг у Священному писанні іменується точкою, що взагалі не відповідає геометричній термінології. Треба розуміти: це не геометрія, а віровчення. Поняття кола взагалі багатозначне, а у Священному писанні Бог робить його ще ширшим.

Що ж до тангенсоїди – так, можете її малювати на площині, можете навіть ділити площину на небо і пекло, але для мене це досконало чистий аркуш.
Ігор Бурдяк   | 1.09.2014 16:45
Юрій Шеляженко:
Коло – крива лінія, відстань від усіх точок якої до заданої точки, що називається центром кола, є постійною величиною і дорівнює радіусу кола (одномірний простір). "Всередині" певного кола може бути або ж коло такого самого радіусу, тобто тотожного, або його частина (дуга)

Круг – геометрична фігура, обмежена колом. Іншими словами, круг – це площина, відстань від усіх точок якої до даної точки (центр круга) не перевищує заданої відстані, радіуса (від нуля до радіуса). Коло є межею круга. Круг – двовимірний простір. Всередині певного кругу може бути безліч інших кругів, радіуси яких не перевищують радіус цього певного кругу
Никита   | 1.09.2014 16:58
Юрій Шеляженко:
Діалог є чудовим тренінгом відповідальності, бо під час діалогу люди розпитують один одного та відповідають на питання.
Чому ж Ви самі не слідуєте цьому принципу?
Відповідати на запитання тіпа "читайте художній твір" Юрій Шеляженко | 1.09.2014 14:28. По-перше, це не відповідь, а по-друге, це просто неввічливо.

А на ВФ Ви просто проігнорували моє запитання у власній темі і не відповіли на нього.
Ігор Бурдяк   | 1.09.2014 17:06
Юрій Шеляженко:
Що ж до тангенсоїди – так, можете її малювати на площині, можете навіть ділити площину на небо і пекло, але для мене це досконало чистий аркуш
Це трохи жарт. Але наглядно демонструє, як нескінчено мала похибка на вході системи призводить до гігантських змін на виході.

18 Свідчу я кожному, хто чує слова пророцтва книги цієї: якщо хто приложить до них, приложить Бог на нього кари, які записані в книзі цій; 19 і якщо хто відніме від слів книги пророцтва цього, відніме Бог участь його від дерева життя та з міста святого, записаного в книзі цій.
(Одкровення Йоана Богослова, 22)
Юрій Шеляженко   | 1.09.2014 17:18
Ігор Бурдяк, розумію Вашу думку. Але тут коло розглядається як уявні межі на чистому аркуші: всередині кола і поза колом один чистий аркуш. На відміну від кола, точка є суцільною межею, символічно відмежованою від досконалості чистого аркуша. Це не геометричні, а релігійні поняття, відповідно проілюстровані в богословському коментарі. Людина може розуміти слова як завгодно. Всі слова належать людині.

Никита, на мою думку, я дав Вам ввічливу пораду: цей художній твір допоможе Вам компенсувати брак власної уяви. На ВФ я нечасто заходжу. Якщо довго нема від мене відповіді, просто нагадайте мені туди зайти – контакти тут.
Юрій Шеляженко   | 1.09.2014 17:27
Ігор Бурдяк:
(Одкровення Йоана Богослова, 22)
В Священному писанні релігійної віри в найвищу цінність людини Ви не знайдете ані подібних, ані взагалі будь-яких погроз. Ми віримо, що людина не має лякатися невідомого – більше того, це табу (Люд. 4.8). Також ми віримо, що кожна людина вільна по-своєму трактувати і переказувати слово Боже.

Будь-який переказ істини недосконалий, бо спотворюється його матеріальною формою. Всі матеріальні форми недосконалі, природа недосконала. От чому переказ істини має постійно вдосконалюватись, і це стосується навіть священного писання.
(Діалог, 62)



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua