Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

"СОКІЛ-ДЖУРА" ДЕТАЛТНІ УМОВИ ГРИ


0
Рейтинг
0


Голосів "за"
0

Голосів "проти"
0

ДЕТАЛЬНІ УМОВИ ЗМАГАНЬ



ДЕТАЛЬНІ УМОВИ ЗМАГАНЬ

опис видів змагань

Військово-спортивні види:

1) Боротьба "Навхрест" (українська народна боротьба-гра на "дужання", не потребує

особливої попередньої спеціальної підготовки)

Боротьба навхрест спрямована на плекання спритності, сили, витривалості та відваги. Проводити її слід на спортивних матах, татамі, борцівських килимах, підготовленій поверхні землі тощо. Розмір кола – Я – 2 м. Спортсмени у спортивних чи козацьких строях обіймають один одного, тримаючись руками за широкий пояс за плечима суперника, і таким чином намагаються перекинути його на спину. Хто більше разів це зробить (за 2 хв.) – той переможець. Поєдинок може закінчитись достроково, якщо супротивник відмовляється продовжувати боротьбу, за рішенням лікаря, за рішенням судді, внаслідок грубого порушення правил.

Беруть участь хлопці, 3 чол. Вагові категорії визначаються умовно: 1 – найлегша, 3 -найважча. Учасники розподіляються відповідно до своєї ваги по цих категоріях (перед початком змагання у цьому виді проводяться сигнальні зважування). Різниця між змагунами у вазі не має перевищувати 10 кг. Відповідно командна зустріч відбувається за принципом: 1 з 1, 2 з 2 і т.д.

Перемагає та команда, яка здобуває більше індивідуальних перемог.

Змагання в цілому у цьому виді відбуваються за олімпійською системою. Сітка з розподілом команд затверджується після реєстрації із з'ясуванням кінцевої кількості та після проведення жеребкування.

Для оптимізації проведення цього виду бої між командами проводяться паралельно на 4 майданчиках.

2) Смуга перешкод із використанням козацької легенди.

Змагання проводяться на дистанції "Козацька командна смуга перешкод".

Команда послідовно долає всі етапи. Довжина дистанції 350-400 м. Перепад висот – 25 макс.

Переходи між етапами промарковані або судді вкажуть напрямок руху.

Склад команди 5 осіб. 1 особа пересувається паралельно із командою із контрольним листком штрафів. 4 особи долають дистанцію.

Старт і фініш суміщені. Порядок старту визначається жеребкуванням. Стартовий інтервал – 7 – 10 хв. (залежно від швидкості просування попередньої команди на дистанції)

Кожен етап обладнано згідно схеми та опису дистанції.

Команда прибуває на дистанцію за 10 хв. до старту.

На етапах з потерпілим, умовно "потерпілий" обирається командою. Він не має право працювати не етапі і перестає бути "потерпілим" після виходу в безпечну зону.

Штрафи на дистанції ставляться за невиконання вимог опису проходження етапів відповідно до правил спортивного туризму.

Вище місце займають команди з меншим часовим результатом (час проходження дистанції + часовий еквівалент технічних штрафів). При рівності часових результатів вище місце займає команда з меншим технічним штрафом.

Опис етапів.

1. Транспортування потерпілого за допомогою жердин. Довжина етапу 120 м.

Контрольні лінії на початку та кінці етапу. Жердини та інше обладнання надаються суддівською колегією. Команда повинна організувати транспортування потерпілого за допомогою двох жердин. Травма потерпілого буде оголошена перед стартом.

2. Подолання заболоченої ділянки з допомогою жердин. Жердини надаються суддівською колегією. Команда долає етап по жердинам, які вкладаються на прольоти між лагами. Торкання частинами тіла рельєфу штрафується.

3. Перенесення потерпілого на собі. Довжина етапу 15 м. Учасник команди повинен перенести потерпілого по колоді через воду, почергово.

4. Подолання завалу. Команда повинна подолати завалену ділянку дерев. Коридор руху буде промаркований.

5. Рубка та пиляння колоди. Двоє учасників повинні перерубати, а двоє – перепиляти свою колоду відповідно. Сокира та пилка надається суддями.

6. Подолання водної перешкоди бродом. Довжина етапу 20 м. Максимальна глибина до 1 м. Команда повинна перебрести водну ділянку.

7. Подолання заболоченої ділянки по купинах. Команда повинна перестрибуючи по купинах подолати заболочену ділянку. Торкання рельєфу штрафується.

8. Транспортування потерпілого на плаш-накидці. Довжина етапу 30 м. По двоє учасників транспортують один одного почергово повзучи по визначеному коридору. Висота обмежувальної стрічки 0,5 м.

9. Рух по-пластунськи. Команда повинна по-пластунськи подолати ділянку, обмежену стрічками. Висота обмежувальної стрічки 0,3 м. торкання стрічки штрафується.

10. Маятник. Довжина зони перешкоди 4-5 м. Команда повинна за допомогою маятника подолати визначену ділянку. Торкання рельєфу в зоні перешкоди штрафується.

11. Фініш козацьким маршовим (присядка) кроком. Довжина ділянки 50 м. Контрольні лінії на початку і та кінці етапу команда повинна подолати діяльну від контрольної лінії до фінішу. Торкання землі колінами, руками та іншими частинами тіла штрафується.

3) Стрільба: виконання стрільб з пневматичної зброї.

Стрільби проводяться на дистанції 10 м з позиції лежачи. Кількість пострілів 5. Мішень N8. Загальний час на стрільбу відводиться до 5 хвилин на команду. Беруть участь 8 учасників команди. Визначається командний та індивідуальний результат – визначення кількості точних попадань та відповідно набраних балів.

Перемагає команда, яка набрала найбільшу кількість балів.

Три кращі учасники в індивідуальному результаті також відзначаються в підсумковому протоколі змагань.

4) Впоряд (стройова підготовка).

Змагання проходять у вигляді демонстрації знань та вмінь з стройової підготовки.

За основу варто брати розділ "Стройова підготовка" із шкільного підручника "Захист Вітчизни" та відповідні розділи зі Стройового статуту ЗСУ.

Час на виконання обов'язкового завдання – 2 хв. творчого завдання – 3 хв.

Обов'язкове завдання повідомляється рою на початку змагань. Творче – готується командою вдома.

Бере участь весь рій, 8 чол. Всі накази подає ройовий.

Обов'язкове завдання це виконання стройових прийомів у складі рою. Воно в себе включає: додаток 1.

Додаток 1

Перелік

стройових прийомів, команд і дій, які перевіряються в ході виконання обов'язкового завдання

(завдання вручається перед перевіркою ройовому)

Nп/п Прийоми, команди, дії

1 Оцінка зовнішнього вигляду

2 Розмикання і змикання рою

3 Перешикування рою з однієї шеренги в дві та навпаки

4 Стройове положення

5 Команда "Вільно"

6 Команда "Заправитись"

7 Повороти на місці

8 Стройовий крок на місці

9 Виконання маршової патріотичної пісні

Творче завдання може бути представлене у вигляді монолітного та чіткого показу різноманітних елементів стройової підготовки у складі рою під супровід барабанного бою.

Оцінка виставляється від 1 до 4 (незадовільно, задовільно, добре, дуже добре) по таких критеріях в обов'язковому та творчому завданнях: Оцінка зовнішнього вигляду, одностроїв; зорганізованості та якості виконання впорядових наказів; Виконання маршової патріотичної пісні. В творчому завданні оцінюється оригінальність ідеї, яка втілюється, від 1 до 12 балів.

В кінці – марш стройовим кроком із виконанням маршової патріотичної пісні на тематику козацтва, УСС, військ УНР, УПА або сучасних ЗСУ.

Перемагає команда, яка в сумі має найбільший бал.

5) Гра "Пластун" – комплексна командна інтелектуально-екстремальна гра з військово-спортивними та туристичними елементами та використанням методик гри "Квест".

Сценарій і правила проведення гри подаються команді-учаснику на початку змагань.

6) Теренова гра – класична тактично-командна гра із боротьбою за прапор та із використанням пов'язок-липучок на руки для системи "вбитий-живий".

Типовий опис гри.

Основне завдання: захопити прапор супротивника і утримати в своєму таборі до кінця гри. Здобути якомога більше пов'язок супротивника.

Тривалість 3 години.

Етапи гри:

1. Рої отримують карту-схему терену гри. На ній вказано точку на місцевості, де захований таємний грипе із кодовим гаслом його сотні. Команда має знайти його, використовуючи підказки, вказані в грипсі, прибути до точки збору його сотні, зголоситись до сотника, щоб записатись добровольцем в його загін. Кодове гасло – ключ до знаходження своєї сотні. Його не можна нікому казати окрім командира загону. Час на виконання – 1 год. Після закінчення терміну заборонено приймати запізнілі рої в склад свого загону, оскільки це можуть бути "ворожі" рої.

2. Після збору своїх роїв, сотник об'єднує їх у більші відділи – чоти, розподіляє завдання – відділ розвідки, відділ штурму ворожого табору, відділ оборони власного прапору, відділ засідок. Завдання "розвідки" – виявити ворожий табір, визначити найкращі шляхи підходження та нападу. Завдання "штурму", спланувати захоплення прапору супротивника та доставити в свій табір. Завдання "оборони" – виставити охорону підступів свого табору, щоб виявити вчасно ворожу розвідку та напад. Завдання "засідки" діяти на терені для відвернення уваги відділів супротивника, перехоплення прапору в разі його захоплення ворожим відділом. Час на "бойові" дії – 2 год. Дві сотні діють одночасно і пробують якнайкраще виконати завдання.

Розподіл обов'язків:

Суддя Теренової гри та секретар – визначені особи, які звітують про результат цього етапу в Головну суддівську колегію.

Спостерігачі – залучені особи з числа дорослих представників команд. Кількість – до 10 чол. їхній колір – білий.

Сотники – командири сотні, які визначені ГСК. їхні обов'язки – організувати сотню до бойових дій, розподілити обов'язки між командирами. Участі в бойових діях безпосередньо не беруть. Але можуть радити, підказувати командирам відділів. Здійснюють загальне керівництво сотнею, але максимально передають права та можливість ініціативи командирам відділів, тобто учасникам. Колір пов'язки -червоний.

Командири відділів розвідки, штурму, оборони, засідки – особи, які зголосились взяти на себе ці обов'язки, ройові. Замість себе в своєму рої призначають заступника. Вони мають по три пов'язки – на дві руки, та на ліву ногу.

Командири роїв – діючі, або визначені заступники. Мають по 2 пов'язки -на ліву руку та праву ногу.

Рядові учасники – мають по 1 пов'язці на ліву руку.

Пов'язки.

Виготовлені з стрічки-липучки, яка легко розривається при зусиллі. Ширина 1-2 см. Спосіб кріплення має бути таким, щоб не створювати перешкод для зірвання. Місце чіпляння: рука – приблизно посередині між плечем і ліктем, нога – по середині гомілки.

Колір команд – жовтий і синій.

Спосіб здобуття пов'язки: зірвати з руки чи ноги противника. Можна застосовувати елементи боротьби, але без нанесення ударів, больових чи удушливих прийомів, дій, що можуть загрожувати травмуванням (падіння на камінь чи пеньок тощо).

Після втрати своєї пов'язки внаслідок боротьби учасник підносить ліву руку і виходить з епіцентру подій. Іде до точки збору учасників, що вибули з гри. Вона вказується наперед на карті-схемі. Йому не можна підказувати "живим" учасникам, переховувати прапор чи якось в інший спосіб "грати".

Вона має так розташовуватись, щоб її можна було легко знайти за орієнтирами.

Оцінювання перемоги:

- Якість організації структури сотні та виконання "бойових" завдань по захопленні "ворожого" прапору та обороні свого.

- Кількість здобутих пов'язок супротивника.

- Активність у здобутті прапора супротивника. Абсолютна перемога сотні -утримання прапора в своєму стані до фінального сигналу.

- Дотримання правил чесної гри та техніки безпеки.

Оцінювання дій кожної сотні здійснюється спостерігачами гри, які мають право перебувати на всьому терені гри та спостерігати за будь-якими діями учасників гри. Вони мають право призупиняти дії учасників гри вразі, якщо це є порушення техніки безпеки та загроза життю чи здоров'ю. Після закінчення гри, спостерігачі подають короткі звіти судді Теренової гри, і він підводить підсумки.

Оцінювання кращого рою:

- Дії кожного рою та його провідника – ройового по виконанню першого завдання – прибуття в стан своєї сотні.

- Активність у діях своєї сотні. Найважливіше – ініціатива ройового та взяття на себе обов'язків провідника у виконання того чи іншого завдання, якісне виконання взятого на себе обов'язку.

- Кількість здобутих пов'язок бійцями рою.

- Проявлена мужність, відвага, кмітливість, хитрість та хист у виконанні "бойових" завдань членами рою, здобуття прапора членами рою.

- Дотримання правил чесної гри та техніки безпеки.

Оцінювання кращого рою здійснюється на підставі звітів сотників та спостерігачів.

Уточнені сценарій і правила проведення гри подаються команді-учасниці на початку змагань.

Оцінка команди за участь в "тереновій грі" на входить в загальний залік змагань, а здійснюється окремо. Відповідно окремо нагороджується переможець теренової гри на закритті змагань.

7) "Рятівник" – Змагання з ПМД та рятівництва.

Правила проведення етапу подаються команді-учаснику на початку змагань. Участь беруть 8 осіб з команди.

Додаткові види (конкурси):

8) Гра "Відун" – Інтелектуальні змагання по історії українського війська, сучасних ЗСУ по

системі "Брейн-ринг", "Що?","Де?","Коли?" та ін.

Правила проведення гри подаються команді-учаснику на початку змагань. Участь беруть 8 осіб з команди.

9) Ватра "Слава Героям" – підготовка творчо-мистецького завдання, представлення від рою.

Участь беруть 8 осіб з команди.

Тематика – козацтво, УСС, УНР, УПА, сучасна українська армія та все, що пов'язане з роєм. Тривалість виконання завдання – 5-7 хв.

Визначаються три кращі команди.

Критерії оцінювання: втілення легенди, художній рівень, костюми. Сума балів – від 1 до 4 по кожному пункту.

10) Таборування. Оцінка облаштування, побуту, чистоти табору рою.

По всіх трьох критеріях (від 1 до 4 бали) визначаються три команди-переможці. В підсумку визначається краща команда по таборуванню.












© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua