Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
3
Рейтинг
3


Голосів "за"
3

Голосів "проти"
0

Потрібна перемога

Ігор Бурдяк | 27.08.2012 20:25
Перспективи при збереженні влади ПР: згортання свободи слова, кримінальні переслідування учасників протестних рухів, замежова корупція, наростання соціального протистояння, а також економічна стагнація, міжнародна ізоляція, зникнення залишків національної ідентичності (Росія+Білорусь).
Коментарі
Никита   | 28.08.2012 00:29
А ні владні, а ні опозиційні політики, разом із їхніми політичними технологами, нездатні осягнути тих викликів, які постають перед Україною. Проте, ці виклики усвідомлює дедалі більша частина суспільства. Звідси – так багато громадян, особливо молодих і самозайнятих, які розуміють, що усі політики говорять просто "не про те". Політичні технологи, які працюють в опозиційних штабах, лишень і спромоглися обізвати їх "противсіхами", замість того щоб розробити план складного і багаторівневого діалогу з цією частиною суспільства.
+
Никита   | 28.08.2012 00:30
Опорою опозиції, як це було в усі часи, мають виступати активні прошарки населення, а їм опозиція нічого притомного, окрім, розмов про "злочинний режим" не пропонує – не дає жодних соціальних перспектив, відштовхуючи від себе. У такий спосіб вона справді підіграє владі.
+
Ігор Бурдяк   | 28.08.2012 07:38
Никита:
На жаль, не маю сьогодні часу дискутувати, продовжу завтра.
Дайте відповідь на питання: Чи згодні Ви з автором статті, що потрібна перемога опозиції?
Никита   | 28.08.2012 09:45
Ігор Бурдяк:
Я згоден з тим, що перемога опозиції потрібна у принципі, але неможлива за тих умов, що склалися (враховуючи насамперед якість, слова і дії самої опозиції).
Ігор Бурдяк   | 30.08.2012 07:22
Никита:
Якщо говорити про умови, у яких йде передвиборча кампанія, то їх склала нинішня влада насамперед. Опозиція мала мінімальні можливості для збереження європейських умов, які були закладені у період до Януковича.
Але все одно вибори не гра в рулетку, де результат спрогнозувати, за умов чесної гри неможливо.
І якщо допустити, що влада буде не надто зловживати своїми можливостями, то беручи до уваги соц. дослідження, не можу погодитися з Вашим висновком: перемога опозиції...неможлива.
Никита   | 30.08.2012 10:25
Ігор Бурдяк:
У даному разі не я, а автор статті, на яку Ви подали лінк, підводить до висновку, що ця опозиція на цих виборах не переможе. Чому – див. перші два коменти.
І не треба тут кивати на владу: це не влада звела діалог опозиції з певною кількістю виборців просто до обзивання їх противсіхами. Це не влада завадила опозиції розробити програму, з якої активна людина могла б побачити реальні перспективи у цій країні.
Ігор Бурдяк   | 30.08.2012 11:20
Никита:
Автор статті пише, що потрібна перемога. Це основний тренд статті, спрямований до виборців. І з ним я згоден.
Ви це опускаєте і звертаєте увагу на інше, що стосується більшою мірою не виборця, а тих, котрі мали б, на думку Костенка і для блага суспільства перемогти. Можна довкола цього дискутувати, але НМД важливішим є для виборця інше – чому потрібна перемога.
А Ваш коментар ніби ставить цей основний тренд під сумнів.
Щодо противсіхів, то навіть в ОО майже всі кандидати з першої п"ятірки були Вашими однодумцями-противсіхами.
То ж варто задуматися, чому тепер вони змінили позицію, і чи змінили?
Ігор Бурдяк   | 30.08.2012 11:32
Никита:
Продовження. Я думаю, противсіхство під час 2-го туру президентських виборів і під час парламентських виборів трохи різні речі. На парламентських виборах важко не знайти такого, хто хоча б трохи відповідав твоїм очікуванням.
Але повернуся до основного – чому потрібна перемога опозиція. Бо Янукович показав, що можна ламати табу на основи національно-демократичної держави. Заради меркантильних партійних інтересів тепер можна жертвувати тим, що раніше було категорично заборонено. Це нинішня еліта зрозуміла і є велика небезпека, що вона буде і надалі продовжувати таку практику. Якщо їх не зупинити.
Тому слоган "Ми їх зупинимо" наразі є виправданим.
Ігор Бурдяк   | 30.08.2012 11:44
Никита:
Слоган "Ми їх зупинимо" наразі є виправданим. І якщо продовженням буде інший переконливий слоган і дії, які розкривали б, як вони це будуть робити і що буде далі, то можна буде вважати опозиційну виборчу кампанію вдалою.
Це звичайно, перемоги не гарантує, бо у нинішньої влади є можливість поламати будь-яку виборчу технологію опонентів.
Та з іншої сторони я сумніваюся в тому, що виборча технологія влади вірна – опонентів у в"язницю, в усьому винні "попєрєднікі" (це після того, як час їхнього правління перевалив за екватор), боротьба з ворожими котами, безмірне застосування адмін. ресурсу...
Тут є не лише небезпека того, що це не спрацює на позитив, а й
Ігор Бурдяк   | 30.08.2012 11:44
можливе невизнання виборів недемократичними міжнародними спостерігачами і, відповідно, європейськими інститутами.
Никита   | 30.08.2012 11:58
Ігор Бурдяк:
я сумніваюся в тому, що виборча технологія влади вірна
Поділяючи Ваші сумніви, я сумніваюсь також і у тому, що вірною є виборча технологія опозиції. Вірніше – не сумніваюсь. що вона є невірною.

Отже, маємо дві невірні технології – одна проти іншої, і яка з них (з цих двох невірних) все-таки переможе восени – дуже скоро побачимо.
Ігор Бурдяк   | 30.08.2012 12:16
Никита:
...маємо дві невірні технології – одна проти іншої, і яка з них (з цих двох невірних) все-таки переможе восени – дуже скоро побачимо.
З великою ймовірністю восени чи трохи пізніше, взимку, ми почуємо: ми перемогли, але влада вкрала нашу перемогу.
І знову будуть різні точки зору щодо такої "перемоги".
Никита   | 30.08.2012 13:09
Ігор Бурдяк:
Ну Ви ж фактично погоджуєтесь зі мною, беручи цю "перемогу" у лапки!
Ігор Бурдяк   | 30.08.2012 14:12
Никита:
Так, звичайно. Але ці лапки стосуються як влади, так і опозиції.
Ігор Бурдяк   | 30.08.2012 15:38
До речі сьогодні на головній сторінці УП поміщене інтерв"ю посла Євросоюзу Тейшейри. Він каже:
Європейський Союз і США дуже уважно відслідковували процес підготовки нового виборчого законодавства. Я разом з іншими послами навіть зустрічався з міністром юстиції Лавриновичем, який досить відкрито нам сказав: "Рішення про виборчу систему було прийнято президентом Януковичем". І також, що в "різних країнах використовуються різні виборчі системи".

Я підтвердив, що дійсно в різних країнах використовуються різні виборчі системи. Але я попросив, щоб Лавринович навів приклад країни ЄС або іншої демократичної країни, де президент приймає рішення про виборчу систему?



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua