Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
2
Рейтинг
2


Голосів "за"
5

Голосів "проти"
3

Як Ющенко заважав Тимошенко

Ігор Бурдяк | 2.07.2012 19:23
Фальшиві міфи у світлі фактів. Чи справді так?
Коментарі
  | 3.07.2012 00:14
Вам видно назва передруку припала до душі, як бальзам на зболіле серце...А от прочитати статтю і особливо висновки Ви видно не дочитали. Так я Вам поможу:
"А Тимошенко заважала Ющенкові здійснити те, що зробили східноєвропейські держави колишнього так званого соціалістичного табору (Прибалтійські республіки, Польща, Словаччина, Чехія та ін.) - вирватися з обіймів колоніальної Росії, стати Україні справді вільною і незалежною, а українському народові- стати господарем у своєму домі. Для цього вона мала значно більше повноважень і засобів, ніж Ющенко, - законодавство (як лідер парламентської коаліції), фінанси, виконавчу гілку влади тощо."
Хотіли заздраві, а вийшло...как всєгда?
  | 3.07.2012 00:20
Я вже не кажу, як:
"Юля- гробар майданних ідеалів і надій", вона- "...крем-лівський проект, зо-зуля, яка виштовхує з "помаранчевого" гнізда проукраїнських політиків..." (М. Сидельников.- "День", 18-19червня 2010 р.). "Антигерой року- Ю. Тимошенко. Український політикум поволі позбавляється від неї. Без зловтіхи скажу, що цілком заслужено. Надто довго Тимошенко функціонувала як живий архетип цинізму та сліпого популізму" (О. Дроздов- "День", 29 грудня 2010р.).
Або там же:
"Притаманний Тимошенко авантюризм несумісний зі здатністю стратегічного мислення. Згаданий вище катастрофічний брак здатності стратегічного мислення в Тимошенко відзначали також Б. Нємцов, С. Хмара
Никита   | 3.07.2012 01:17
Я-то плюсую,
але виникає питання: навіщо прихильник Тимошенко подає лінк на таку статтю?
Ігор Бурдяк   | 3.07.2012 15:00
Никита:
навіщо прихильник Тимошенко подає лінк на таку статтю?
Якщо обирати між Тимошенко і Януковичем, то звичайно, прихильник Тимошенко. Якщо ж між Тимошенко і Ющенко – це зовсім інший вибір.
Хоча далеко не з усім, що в статті, згоден. А саме:
1. Не Кравчук і ПР, а Ющенко головний винуватець того, що відбулася катастрофічна конституційна реформа в 2004 році. І Тимошенко в її тодішній позиції слід було б підтримати.
2. Не погоджуюся з оцінкою виборів 2006 року. Слід було б згадати шкоду, яку наніс "блок Костенка-Плюща". Він, як на мене, абсолютно безпідставно звинувачує БЮТ у тому, що не увійшов тоді в парламент. А такі слова:
Ігор Бурдяк   | 3.07.2012 15:02
Якби УНП увійшла до парламенту 2006 року, Україна розвивалася б сьогодні іншим шляхом! Не було б політичної зради, не було б прем'єрства Януковича, і, можливо, зовсім іншою була б історична хода незалежної України викликають велике здивування.
Бо політичним зрадником виявився ніхто інший, як його колега співголова блоку Плющ – проголосував за нові "Засади...", які заперечують членство в НАТО (після того, як в 2007 році Ющенко взяв невдах до свого блоку).
А тепер Ющенко збирається із Костенко створювати "Правицю"?!
3. І ще ряд тез (газові договори, обвал ВВП у 2008/09), я б так однозначно уряд не звинувачував.
Ігор Бурдяк   | 3.07.2012 15:02
Але те, що Ющенко можна довіряти більше, ніж Тимошенко – однозначно. Але й Тимошенко ми змушені використати, – та під пильним контролем.
Ігор Бурдяк   | 3.07.2012 15:14
Кр-к:
Вам видно назва передруку припала до душі, як бальзам на зболіле серце...А от прочитати статтю і особливо висновки Ви видно не дочитали.
А для чого я у преамбулі дописав: Чи справді так?
Никита   | 3.07.2012 18:36
Ігор Бурдяк:
А все-таки, навіщо Ви подали лінк на цю статтю? Щоб заявити, що з нею не згодні?
Ігор Бурдяк   | 3.07.2012 18:56
Никита:
Лінк подав, бо він НМД заслуговує на увагу. Ось Вам, наприклад, сподобався.
З чим незгоден, я написав. А з рештою згоден.
  | 3.07.2012 19:17
Ігор Бурдяк:"Але те, що Ющенко можна довіряти більше, ніж Тимошенко – однозначно."
І тому, Ви голосували за Ющенка...з надією, що він програє?! Але Ви крутій!!!
Никита:
Ігор Бурдяк:
А все-таки, навіщо Ви подали лінк на цю статтю? Щоб заявити, що з нею не згодні?
Так ЩО тоді Ви "плюсували", якщо це не секрет і тупа підтримка соратника, що б він не виставив?
Никита   | 3.07.2012 19:39
Кр-к:
ЩО тоді Ви "плюсували"
У розділі "лінки" оцінюють ту статтю, на яку подано лінк. Якщо Ви до сьогодні цього не знали.
Ігор Бурдяк   | 3.07.2012 19:39
Кр-к:
Ігор Бурдяк:"Але те, що Ющенко можна довіряти більше, ніж Тимошенко – однозначно."
І тому, Ви голосували за Ющенка...з надією, що він програє?! Але Ви крутій!!!
"З надією, що він програє" – це Ваша інтерпретація. Але де ж тут крутійство?
Ющенко можна довіряти більше, в тому я переконаний був тоді, і переконаний сьогодні. Але те, що в Тимошенко є такі позитивні якості, яких немає у Ющенка – факт. НМД.

Ігор Бурдяк   | 3.07.2012 19:56
Я уже два рази зауважував Вам, що в мене не було ніякої надії. Я був твердо переконаний, що Ющенко програє. У Вас щось із пам'яттю?
Valeriy   | 10.07.2012 00:05
-!
Если в статье постоянно упоминаются в разных контекстах "кремлевские шовинисты", "империя" и прочие шаблоны украинского национализма, значит автору по существу нечего сказать. И все его рассуждения высосаны преимущественно из его национальной "свидомости", а не из реальных фактов.
Пожалуй за исключением социально-психологического портрета Тимошенко. Который вообщем-то всем и так был ясен. Но к политике это не относится.
Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua