Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
3
Рейтинг
3


Голосів "за"
4

Голосів "проти"
1

Коментарі
Никита   | 1.12.2011 09:57
Рівно 20 років тому український народ затвердив Акт проголошення незалежності України,
Дякую, що нагадали! Слава Україні!
О нет! Нет! – категорически возразил Заонегин.- Про это и речи не может быть!
Ну хто б сумнівався.
Мы не хотим класть свои головы только за то, чтобы сменить цвет нашего хомута
Золоті слова!
Варто пам"ятати їх і нагадувати сьогоднішнім борцям з режимом.
Никита   | 1.12.2011 10:02
Грицяк дійшов висновку, що поправити світ може тільки той, хто виправив себе.
А от із цим незгоден.
Вважаю, що змінити самого себе не легше, ніж змінити світ.
А по-друге, історія знає багато прикладів, коли світ змінювали (принаймні впливали на хід історичних подій) далеко не взірці всіх людських чеснот, а незмінені (невиправлені) люди.
Ігор Бурдяк   | 1.12.2011 10:22
Никита:
Грицяк дійшов висновку, що поправити світ може тільки той, хто виправив себе.
А от із цим незгоден.
Я теж так вважаю. Але в нього інший досвід. Він не християнин. Йог.
Ігор Бурдяк   | 1.12.2011 10:24
Никита:
Рівно 20 років тому український народ затвердив Акт проголошення незалежності України,
Дякую, що нагадали! Слава Україні!
Героям Слава!
  | 1.12.2011 11:34
А чому б вам не почати зі спогадів Шумука Д.Л. чл. Укр. Гельсінкської Групи; кол. чл. КПЗУ, в'язня поль. і нім. концтаборів. Засудженого поль. владою до 8 р. ув'язнення за участь у ком. підпіллі, а в 1941 у нім. концтаборі дл'я сов. полонених. В 1945 заарештований на Київщині засуджений за участь в УПА на кару смерти з заміною на 20 pp. ув'язнення. Покарання відбував у Норильських, Тайшетських та ін. концтаборах, а також у Владімірській тюрмі. 1956, після перегляду його справи, дотерміново звільнений. 1957 вдруге заарештований, а рік пізніше засудж. на 10 років таборів. Адже саме він був керівником Норильського повстання і про це пише Солженіцин у своєму "Архіпелазі".
Герою слава!
Вас-иль   | 1.12.2011 11:46
Кр-к:
Воно то так. Визнаючи заслуги Шумука не можна замовчувати, що він не зміг зрозуміти ролі ПР і лічно тов. Януковіча в утвердженні української державності. Та й Норільське повстання зазнало поразки, бо не було в них Бориса Колесникова.
  | 1.12.2011 11:48
Ви слушно згадали Референдум...А я хочу вам всім нагадати, що тоді ми всі сприйняли цю ідею Кравчука, як його комуняцькі потуги протягнути Україну назад у "оновлений союз"! Може пригадаєте собі пане Бурдяк? А от тепер згадуємо цю подію, як легітимізацію проголошення нашої Незалежності. Аналогічну трансформацію чи радше метеморфозу спостерігаємо і у ставленні до самого Кравчука.
А от дозволю собі трошечки до утопічних мрій...А от якби ми не верещали свої геть Кравчуку, а взяли би і підтримали його? Якби не продовжували верещати це "геть" два терміни Кучми...Може би ми тоді не мали тих 20 змарнованих літ, за які ми розвалили власну економіку і вибороли пустопорожні "пільги"?
Утопія...
  | 1.12.2011 12:04
Другими словами – ми і надалі продовжуємо нашу національну традицію топлення в ложці води будь якого свого лідера, атому і нема в нашій історії ЖОДНОГО позитивного діяча, як і самої Незалежності і Самостійності. Великому Хмельницькому і тому памятник поставили самодєржци у Києві, аби ці скандувальники гець і далой добре собі закарбували чим їх майдани закінчаться!
От і зараз спостерігаємо, що "режим" виборов право і ЄП сьогодні проголосує резолюцію, що Україна може подати заявку на членство в ЄС, але майданний плебс має це все глибоко...в носі! Мотлох і є мотлохом! Мотлох бореться за манну небесну у вигляді "пільг"...
Ігор Бурдяк   | 1.12.2011 13:56
Кр-к:
А чому б вам не почати зі спогадів Шумука Д.Л.
Не обов'язково починати. Можете продовжити.

А от якби ми не верещали свої геть Кравчуку...Якби не продовжували верещати це "геть" два терміни Кучми...ми і надалі продовжуємо нашу національну традицію топлення в ложці води будь якого свого лідера.
Бачите пане Кр-к, я думаю, що якби ми геть в усьому підтримували усіх наших владоможців, як Ви безперервно пропонуєте, то ситуація в нас була б набагато гіршою, ніж маємо нині.
Ігор Бурдяк   | 1.12.2011 14:00
Кр-к:
..."режим" виборов право і ЄП сьогодні проголосує резолюцію, що Україна може подати заявку на членство в ЄС.
Цього "досягнення" я не розумію. Бо добре пам'ятаю, як зразу ж після обрання Януковича президентом, керівники ЄС заявили, що Україна може подавати заяву на членство в ЄС. Влада відреагувала: ми проситися не будемо, почекаємо, коли нас запросять. І Ви тоді підтримали позицію влади.
  | 1.12.2011 15:51
Бурдяк:"якби ми геть в усьому підтримували усіх наших владоможців, як Ви безперервно пропонуєте, то ситуація в нас була б набагато гіршою, ніж маємо нині."
По-перше, ви ні в чому і ніколи не підтримували владу. Стосовно того чи від цього стало країні краще, то можете лише говорити в умовний спосіб. Народна мудрість довидить протилежне, а наша з вами історія таки нас нічому не вчить і навряд чи навчить...Такі гени...
Стосовно заяви ЄС, то не вводіть людей в оману, бо ніхто і ніколи не повязував Асоціацію з ЄС з нашим повноправним членством! І це говорили всі і кожен і навіть в часі останнього візиту Коморовського. Це є виключна заслуга позиції Президента.
Я і зараз підтримую цю позицію
Ігор Бурдяк   | 1.12.2011 15:58
Кр-к:
Бурдяк:"якби ми геть в усьому підтримували усіх наших владоможців, як Ви безперервно пропонуєте, то ситуація в нас була б набагато гіршою, ніж маємо нині."
По-перше, ви ні в чому і ніколи не підтримували владу.
Трохи не так. Я погоджувався з тим,
Ігор Бурдяк   | 1.12.2011 16:02
перепрошую, наміри влади обмежити VIP-пенсії, взагалі підвищити пенсійний вік і необхідний для повної пенсії труд. стаж а теж ліквідацію необгрунтованих пільг.
Ігор Бурдяк   | 1.12.2011 16:09
Кр-к:
А те, що якби ми геть в усьому підтримували усіх наших владоможців, як Ви безперервно пропонуєте, то ситуація в нас була б набагато гіршою, ніж маємо нині – можна віднести до попередніх влад. Дійсно, ні Ви ні влада ніяк не реагуєте на роботу опозиції і ЗМІ і на їхні заяви про злочини. Прокуратура відмовляється відкривати кримінальні справи.
То й маєте трохи рації – ніякого сенсу від діяльності опозиції і ЗМІ.
Ігор Бурдяк   | 1.12.2011 16:50
Кр-к:
Бурдяк:"
Стосовно заяви ЄС, то не вводіть людей в оману, бо ніхто і ніколи не повязував Асоціацію з ЄС з нашим повноправним членством! І це говорили всі і кожен і навіть в часі останнього візиту Коморовського. Це є виключна заслуга позиції Президента.
Я і зараз підтримую цю позицію
Не перекручуйте. Ви казали, що "режим" виборов право і ЄП сьогодні проголосує резолюцію, що Україна може подати заявку на членство в ЄС.
В лютому 2010 Януковичу радили швидко "хапати" простягнену руку Європи, бо ЄС пропонувало подати заявку без будь-яких умов.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua