Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
5
Рейтинг
5


Голосів "за"
6

Голосів "проти"
1

Коментарі
Никита   | 9.04.2011 19:53
них в одній голові багато протилежних думок
Думаю, що дві найголовніші протилежні думки такі: у владі є люди, зацікавлені в євроінтеграції, і є такі, що мріють про "інтеграцію" з РФ (МС). От Валерій Мунтіян, "до сих пір мало кому відомий уповноважений Кабінету міністрів України з співробітництва з РФ, країнами СНД і євразійського економічного співтовариства " (!) і висловив мрію останніх. Напередодні візиту Путіна це особливо актуально.
Ясно, що Путін їде сюди викручувати руки за МС проти УВТ. Ясно, що влада може "не встояти". Будемо сподіватися, що цього не станеться...
Ігор Бурдяк   | 9.04.2011 21:02
Никита:
Думаю, що дві найголовніші протилежні думки такі: у владі є люди, зацікавлені в євроінтеграції, і є такі, що мріють про "інтеграцію" з РФ (МС).
Росія розуміє, що коли Україна перейде цей Рубікон, то вона її втратить остаточно. Мабуть до сих пір не вірила в успіх переговорів України з ЄС.
Те, що вона розхвилювалася, ознака, що помилялася. Переговори йдуть успішно.
Никита   | 9.04.2011 22:02
Ігор Бурдяк:
втратить остаточно.
Думаю, про "остаточно" можна було б казати тільки у разі вступу до НАТО. І то немає певності...
Ігор Бурдяк   | 10.04.2011 05:01
Никита:
Звичайно, нічого вічного в світі немає. Політична карта змінюється постійно. Нам невідомо, якою буде навіть в найближчому майбутньому Канада, Іспанія, Англія, навіть Ваша Франція.
А що стосується України, то я думаю, що синьо-жовтий прапор, тризуб, "Ще не вмерла Україна..." Росії вже не вдасться відмінити. Навіть коли Україна буде ще деякий час перебувати в зоні її інтересів. І навряд чи будуть такі спроби. І навіть тут можна уже говорити про остаточність.
А коли кажемо про НАТО (я згоден, що воно важливіше для нас, ніж ЄС), то мова йде про остаточність іншого порядку – про перехід до іншого геополітичного табору.
Улас Золотоноша   | 10.04.2011 10:13
Зачекаємо, що скаже КАКА (Кр-к) :)
Никита   | 10.04.2011 15:53
Ігор Бурдяк:
Є ляп іншого роду: він бачить Україну одночасно тут і там. В результаті ми залишаємося ніде
Геополітичний вибір не залежить від волі однієї людини, хай і президента. Біда не в тім, де бачить Україну особисто Янукович. Проблема в тім, де бачать Україну його виборці (ті, що за нього голосували).
Ігор Бурдяк   | 10.04.2011 18:12
Никита:
Президент повинен бачити далі, ніж його виборці. Нагадаю, що за Кучму проголосувало під час його виборів на 1-й строк 52.15% проросійських виборців. За Януковича – 48,95%.
Кучма незважаючи на те, що за нього проголосувало більшість виборців проводив політику, яка влаштовувала меншість.
Янукович мав повне моральне право і обов'язок проводити ту політику, яку хоче та більшість, котра за нього не проголосувала.
Тому я бачу причину такої політики не в виборцях Януковича, а в ньому самому.
Причиною проросійської політики є його особисті сентименти. Зауважте, що соціальну програму для своїх виборців він і не збирається виконувати.
Ігор Бурдяк   | 10.04.2011 18:12
Никита:
Хоча володіє достатніми владними можливостями. І до речі ці соціальні обіцянки можна виконати, лише обравши європейський шлях. Тобто якраз в цьому пункті він зраджує своїм виборцям.
Никита   | 10.04.2011 19:09
Ігор Бурдяк:
Причиною проросійської політики є його особисті сентименти
Абсолютно переконаний, що у великій політиці будь-чиї особисті сантименти грають останню роль.
Ігор Бурдяк   | 10.04.2011 20:38
Никита:
Чим Ви тоді поясните той факт, що Янукович повністю змінив той курс, яким йшла Україна раніше, а особливо за президентства Ющенка?
Никита   | 10.04.2011 20:47
Ігор Бурдяк:
Найперше пояснення – вигода. Він зробив так, як вигідніше тим олігархам, що його привели до влади. Але я не вважаю, що він повністю змінив курс. Чим принципово курс Кучми відрізняється від курсу Януковича?
І там і там – лавірування між Сходом і Заходом, і там і там – "і вашим, і нашим".
Ну а про Ющенка – забудьте. Скільки, нагадайте, відсотків підтримало його курс?
Никита   | 10.04.2011 20:47
Ігор Бурдяк:
Найперше пояснення – вигода. Він зробив так, як вигідніше тим олігархам, що його привели до влади. Але я не вважаю, що він повністю змінив курс. Чим принципово курс Кучми відрізняється від курсу Януковича?
І там і там – лавірування між Сходом і Заходом, і там і там – "і вашим, і нашим".
Ну а про Ющенка – забудьте. Скільки, нагадайте, відсотків підтримало його курс?
Ігор Бурдяк   | 10.04.2011 21:24
Никита:
За правління Кучми було прийнято рішення про вступ до НАТО. Янукович його ліквідував. Можете пояснити, чому. Яку він здобув з цього вигоду?
Кучма посмертно нагородив А. Волошина званням Героя України. Чи зміг би Янукович щось подібне зробити?
Принципово Кучма відрізнявся тим, що він добирав команду, яка відстоювала національні інтереси України. І до певної міри його вчила.
А щодо курсу Ющенка, то його підтримують набагато більше людей, ніж проголосували за Ющенка. Багатьох не влаштовував не сам курс, а спосіб його реалізації.
Ігор Бурдяк   | 10.04.2011 21:29
Никита:
Згадайте, Галичина, західна і центральна Україна на другий термін голосувала саме за Кучму. Але "касетний скандал" все перекреслив.
Никита   | 10.04.2011 21:31
Ігор Бурдяк:
За правління Кучми було прийнято рішення про вступ до НАТО. Янукович його ліквідував. Можете пояснити, чому.
Щоб догодити Кремлю і проросійським виборцям. Фактично він виконував передвиборчу обіцянку. А вигоду здобули певні олігархи через якісь певні поступки з боку Кремля.
А щодо курсу Ющенка, то його підтримують набагато більше людей, ніж проголосували за Ющенка. Багатьох не влаштовував не сам курс, а спосіб його реалізації.
) (гірка посмішка)
Ну і яку вигоду здобули ті люди, яких не влаштовував спосіб реалізації??? Їх просто розвели, як лохів.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua