Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
-4
Рейтинг
-4


Голосів "за"
9

Голосів "проти"
13

Коментарі
Dubito   | 10.01.2009 12:33
Чисто технический комментарий – простите, частичное выделение текста, как я задумал, у меня не получилось. Напр., в п.1 должно было быть выделено "Уверенность в том, что вы знаете, что хорошо для Украины".
Киянка   | 10.01.2009 12:59
Ви плахіє й помиляєтеся, я хороший:) та правильний (принаймні, у моїх пошуках). Це, справді, навіть не совок:))))))))))
Ну, гаразд, ми – різні (з цим легше всім погодитися, так?). Як промовисто Ви задекларували, яка яскрава (хоч і не ексклюзивна) ілюстрація Вашого світогляду: "это, в сущности, совпадение названия страны с одной (пусть даже самой многочисленной) национальностью, ее населяющей".

Але зараз варто було б діяти якщо не разом, то хоча б в одному напрямку всім тим, хто принаймні хоче, щоб Україна збереглася як суверенна держава.
Dubito   | 10.01.2009 13:08
Киянка:
Але зараз варто було б діяти якщо не разом, то хоча б в одному напрямку всім тим, хто принаймні хоче, щоб Україна збереглася як суверенна держава.
Полностью согласен, но солидарен с Valeriy, не всеми способами – просто потому, что вранье и дураченье населения только повредит именно независимости Украины.
Киянка   | 10.01.2009 13:14
Dubito:
Давайте чесно: ну навряд чи колись всі між собою в усьому домовляться:) Можливо, тим, хто справді згоден йти в одному напрямку, зосереджуватися на тому конструктиві, який кожен з нас здатен робити з однодумцями? Це і для індивідуального здоров"я кожному корисніше;)
Никита   | 10.01.2009 13:20
Dubito:
Від мене ПЛЮС.
Вы никак не можете понять и допустить, что можно дорожить независимостью Украины, как возможностью отделиться от этого совка - бог с ним, зовите это как угодно, для меня Россия резко возвращается в совок. Как возможностью построить (начать строить!) современное демократическое неидеолигизированное государство, без нагромождения новых тонн лжи и легенд. Так вот, я уверяю, моя приверженность независимости Украины ничуть не менее оправданна, благородна и прогрессивна, чем ваша
ПЛЮС. В цьому ми спільникі.
Никита   | 10.01.2009 13:23
Отныне я собираюсь употреблять украинец с малой буквы как для обозначения национальности, так же как русский, еврей, татарин, и – Украинец с большой буквы, для четкого утверждения, что я гражданин этой страны.
У французській мові так само.
Киянка   | 10.01.2009 13:28
Никита:
Держави неідеологічної (в якій не використовується для розбудови ідеологія) не буває в природі. До неідеологічності закликають ті, хто не є впевнений в тому, що вдасться відкрито простягти свою ідеологію:)
Dubito   | 10.01.2009 13:29
Киянка:
Dubito:
Давайте чесно: ну навряд чи колись всі між собою в усьому домовляться:) Можливо, тим, хто справді згоден йти в одному напрямку, зосереджуватися на тому конструктиві, який кожен з нас здатен робити з однодумцями? Це і для індивідуального здоров"я кожному корисніше;)
Мне кажется, именно эту тему я и продвигал по мере сил – объединяться всем, кто хочет развивать Украину как свободную независимую демократическую страну, в европейском понимании этих слов.
Никита   | 10.01.2009 13:31
...с долей восхищения приводит гневные нападки на Украину встреченных им россиянок (к таковым он и крымчанку присоединил), дескать, вот и нам так надо. Нет, не так, и не надо, иначе чем мы будем лучше?
Повірте – немає в моїх словах захоплення, навіть і часткового. Навів цей приклад, усвідомлюючи – він для нас недосяжний. Треба так чи не треба – так не є і не буде. І це ж не я приєднав кримчанку до росіянок – це вона сама себе так усвідомлює. Вона усвідомлює і відчуває себе і росіянкою, і русской більше, ніж її подруга. Бо тій не треба доводити, що вона росіянка, а кримчанка постійно хоче довести це і собі і иншим.
Никита   | 10.01.2009 13:36
Киянка:
Ось, Автор уточнив:
объединяться всем, кто хочет развивать Украину как свободную независимую демократическую страну, в европейском понимании этих слов.
В попередніх статтях він неодноразово і твердо казав, що в цій державі повинна бути одна державна мова – українська.
Чесно – не бачу причин, щоб нам не об"днатися на таких умовах.
Dubito   | 10.01.2009 13:40
Киянка:
Никита:
Держави неідеологічної (в якій не використовується для розбудови ідеологія) не буває в природі. До неідеологічності закликають ті, хто не є впевнений в тому, що вдасться відкрито простягти свою ідеологію:)
НМД, демократия и приверженность свободе это не идеология, а основы современной западной цивилизации. Мы либо признаем их (обязательное условие, другое дело – реализовать), либо варимся в совке и прочих тоталитариях. Аналогия – атеизм можно можно приравнять к религии как идеологии (тоже вера!), но отделение церкви от государства – это уже деидеологизация.
Киянка   | 10.01.2009 13:45
Dubito:
Ну, статті, де Ви стверджуєте, що українські націоналісти – совки й помиляються – це не кращий спосіб просування ідеї об"єднання...

Але ж у Вас напевно є знайомі, друзі з ближчиим до Ваших поглядами. Чим намагатися перепереконувати тих, з ким у Вас більше розбіжностей (але є важливе спільне), може, більше вдалося б зробити з першими?
Киянка   | 10.01.2009 13:51
Dubito:
НМД, демократия и приверженность свободе это не идеология, а основы современной западной цивилизации. Мы либо признаем их (обязательное условие, другое дело – реализовать), либо варимся в совке и прочих тоталитариях. Аналогия – атеизм можно можно приравнять к религии как идеологии (тоже вера!), но отделение церкви от государства – это уже деидеологизация.
Щодо виділеного жирним – то є гра слів-термінів:) які означають феномени, присутні в ідеологіях. Якщо за совка термін "ідеологія" був скомпроментований, то совкізмом буде не вивільнитися від відповідного сприйняття цього:)))))))
Киянка   | 10.01.2009 13:55
Продовжую – щодо виділеного курсивом: відділення церкви ВІД держави – це іє уловка певної ідеології (зокрема, атеїстичної, й не лише як такої – совкової). Так само є ідеолоігєю:) (складовою ідеологічного конструкту) – але вже іншою – відділення церкви І держави (і так само щодо церкви та освіти)

Так що, Dubito, давайте спробуємо розумітися без ліквідації ідеології:), гаразд? Адже варто ставити лише реальні завдання
Гетьман   | 10.01.2009 14:00
Вобщем-то, не собирался еще раз ворошить палкой в вашем националистическом гнезде, благо и сказать-то, как справедливо было отмечено, дополнительно особо нечего, да и действительно реальная угроза для страны с вашей стороны не столь уж велика, однако обещал попытаться без особых эмоций, в эдаком доказательно-логическом ключе подтвердить тезис о совковости украинского национализма.

Знову почути теплі слова тягне? Чи може досить того що ви абссолютно не розбираєтесь що таке націоналізм, які течії минулі і сучасні, що доведено не раз і вказано на це теж вам неодноразово. Невже сподіваєтесь зійти за розумного, повторення чергової провокації-поки не набридне всім вам відповідати?



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua