Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
-1
Рейтинг
-1


Голосів "за"
4

Голосів "проти"
5

Коментарі
  | 7.08.2007 11:48
Цікава інформація і безперечно вірна, якщо не занижена. Справді, росіяни не люблять своїх побратимів-росіян-москвичів за їх зверхність і забезпеченність у поріняні з глибинкою. Москвичі взагалі по відношенню до інших громадян Росії ведуть себе по-хамські.
Стрілець   | 7.08.2007 17:29
Літературно пристойно.
Початок.
Око шукає продовження.
  | 7.08.2007 17:44
"А что русский Ваня лучше банкоманты собирает?".

Ваня на банкоматы не отвлекается. Он истребители собирает, а в свободное время обеспечивает 65% мировых орбитальных запусков.А прикарпатские европейцы еще после войны на патефон с вилами кидались...
Олена Олійник   | 7.08.2007 17:52
А я дещо не згодна.
Означене автором явище дійсно має місце (до речі, стосовно киян і решти українців майже те ж саме), проте обраний приклад, на мою думку, не є переконливим. у тому індивиді, що його майстерно зобразив автор, я особисто впізнаю звичайного жлоба (якщо у Німеччині розуміють, що воно таке). А жлоб – він і в Африці жлоб, це явище не має ані географічних, ані ідеологічних, ані вікових, ані інших кордонів.
Геннадий   | 7.08.2007 18:03
Олена Олійник:
А самое интересное, что критики такого московского или киевского жлоба, пребравшись в Москву или Киев и заработав немного денег, превращаются, в точно таких же, гонорливых жлобов. Много раз наблюдал...
  | 10.08.2007 15:01
Эт точно! И именно такой стиль поведения-речи и отличает новоявленного столичного жителя. Он до конца жизни будет понтоваться. А уже его дети – станут нормальными столичными гражданами.
И по девушкам вдино – если в модных шмотках, накрашена по последней моде с укладкой-колорированием – почти 100%-провинциалка! ВОНА Ж В СТОЛИЦІ, А НЕ В СВОЄМУ СЕЛІ! А коренным киевлянкам выпендриваться нечего – они дома!
  | 10.08.2007 17:23
Геннадий:
Мені здається зводити все до обговорення конкретного прикладу, наведеного в дописі є свідомою спробою мінімізувати чи взагалі заговорити проблему.А проблема запропонована ав тором значно ширша і глибша і лежить у самому заголовку.І не тільки Шевченко,а й інші українські поети, письменники і публіцисти зупинялися на цій рисі московитів-їх доведеної абсурду пихатості.І Ви,як Пітерець,не раз це відчували на собі також.Але я хотів би загострити Вашу увагу на ще більш узагальнений погляд.Стикаючись із росіянами з Росії,а це зовсім інший тип ніж ті,що живуть по національним державам,вони першою справою висловлюються стосовно "любви" тих чи інших народів до абстрактних "рускіх".
Геннадий   | 10.08.2007 18:52
Кр-ку
Я так удивлен,что вы впервые высказались о проблеме, не предложив в качестве решения поскорее вступить в НАТО, что готов во всем с вами согласится!Но возражу. Это не проблема.Потому, что её нельзя решить. Как не является проблемой холода на Крещенье.Это просто жизнь, в одном из ее проявлений. И питерец я относительно. Родился в на белорусско-украинском пограничье, правда с белорусской стороны. Хотя в Питере очень давно.Бывая в Москве, я встречался с ситуациями, один в один с описанной в статье.И в 100% случаев, это были провинциалы, прожившие столько -то лет в Москве.При том самых разных национальностей!Вот, что удивительно.Видел такого грузина!Воздух в Москве, что ли вредный...
  | 10.08.2007 20:03
Геннадий:
Про що мова-"Карфаген має бути зруйнований"!Для України ця беззастережна вимога звучить так як Ви її сформулювали-Україна мусить вступити в НАТО,і чим скоріше-тим краще! І для України,і,доречі,для Росії також. Але це для України є аксіомою,тому вмежах цього комента і розвивати нема сенсу.Я вірю,що Ви з цим погодитеся,як і з проблемою морозів на Різдво.
Стосовно московського "повітря",можливо тут доцільніше вжити слово "поветрие",то можна припустити,що по-мірі віддалення від Москви і особливо у східному керунку,то ця напасть спадає.Стосовно історії питання,то московити буквально всім сусідам становлять причини для негативних стресів!От саме тому ми мусимо йти до НАТО!
  | 30.11.2007 07:44
[quote]"Кохайтеся чорнобривi, та не з москалями..." (Т.Шевченко) [/quote]

С Богом, орлы, казаки, гетманы, вертухаи!
Только когда придет и вам помирать, бугаи,
будете вы хрипеть, царапая край матраса,
строчки из Александра, а не брехню Тараса.

Иосиф Бродский