Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
-38
Рейтинг
-38


Голосів "за"
1

Голосів "проти"
39

Коментарі
serge   | 23.11.2008 01:52
один из тактических приемов российской пропаганды: лелеять миф об украинском антисемитизме

где ты его выкопал, андрюха? на своем родном телевидении? теперь понимаешь, почему его, телевидение ваше лживое, у нас запретили? чтоб воду не баламутили такие баламуты, как ты
Андрюха   | 23.11.2008 02:02
Опровергни если сможешь...
Микола_Гаврилович   | 23.11.2008 02:10
Статья вызывает чувство омерзения к автору. В мире пишется много и разное. При желании все можно возвысить и все можно унизить, ссылаясь на мировую прессу. Но пишет ведь человек, живущий в Украине. Какой же нужно быть мразью, чтобы не хотеть знать реальность прошлого. Когда я пишу, что моя бабушка, Евдокия Архиповна Володченко, умерла в 1933 и моя мама с 13 лет росла сиротой, забрали последние полмешка муки – это неправда. Когда я пишу, что в моей деревне на Полтавщине вымерло треть крестьян, 6 случаев людоедства (забрав абсолютно все, не пускали на на речки, ни в поле) – это ложь. А вот то, что автор выборочно нашел там – это правда... Господи, носит же земля таких негодяев.
Микола_Гаврилович   | 23.11.2008 02:11
Статья вызывает чувство омерзения к автору. В мире пишется много и разное. При желании все можно возвысить и все можно унизить, ссылаясь на мировую прессу. Но пишет ведь человек, живущий в Украине. Какой же нужно быть мразью, чтобы не хотеть знать реальность прошлого. Когда я пишу, что моя бабушка, Евдокия Архиповна Володченко, умерла в 1933 и моя мама с 13 лет росла сиротой, забрали последние полмешка муки – это неправда. Когда я пишу, что в моей деревне на Полтавщине вымерло треть крестьян, 6 случаев людоедства (забрав абсолютно все, не пускали на на речки, ни в поле) – это ложь. А вот то, что автор выборочно нашел там – это правда... Господи, носит же земля таких негодяев.
  | 23.11.2008 02:27
Раз "не моя", то чого ж автора не вкажете, малошановний? Передруки тут не вітаються. А сам автор, підозрюю, нерівно дихає від самого слова "українець", не кажучи вже про "український націоналізм"...
Поясните феномен, коли ярий противник українського націоналізму своїми опусами допомагає у поширенні того націоналізму? Пояснити, чи самі допетраєте,га?
  | 23.11.2008 02:31
Андрюха:
Опровергни если сможешь...
Щось то мені Малоросса нагадує. Розморозили лубянківські пацани...
Leon   | 23.11.2008 02:32
Два попередні коментарі – мої. (авторизація...)
Микола_Гаврилович   | 23.11.2008 02:59
Побачив ще один продукт "Андрюхи" і теж трошки продовжу... Для...
Після приєднання Західної України в 1939 р. сталися такі події. Всі до одного депутати з*їзду компартії Зах.України, що одноголосно проголосували за приєднання, були розстріляні. Тільки з 1939 до початку ВВВ з ЗУ до Сибіру було відправлено в товарняках більше 500 000 її жителів. Третина померла в дорозі...
Комуно-фашизм полишив по собі біля 100 000 000 жертв.
Емоції по відношенню до автора читайте вище.
АВТОРУ – ПОВНИЙ ІГНОР
Андрюха   | 23.11.2008 04:12
Завтра читайте сказку про маленького хлопчика Тарасика и урок истории...
  | 23.11.2008 07:51
Вони, москалі, підмоскальки, комуно-фашистські недобитки, нас, українців, просто ненавидять. Ніякі аргументи, ніякі сперечання, ніякі (НІЯКІ) факти їх не приведуть до тями, бо проти аргументу завжди найдеться контраргумент, проти факту, ще якийсь факт. Тож річ не в аргументах і не в фактах. Річ в тім, що людей, котрі тебе просто ненавидять уже за те, що ти є, треба просто позбавитись. Фізично. Найкраще це зробить у такий спосіб – просто їх пережить у історичному вимірі. Для того, щоб їх пережить історично, потрібно будувать сильну, міцну державу і всіма доступними засобами працювать на послаблення і знищення тої держави, яка плодить і підтримує подібних виродків. Амінь.
  | 23.11.2008 08:58
Стаття вкрай тенденційна і поверхова. До того ж висмикнуті з контексту факти є вкрай суперечливими і неправдивими. Це московський агітпроп робив з українців антисемітів. Петлюра ніколи не був антисемітом. Це підла брехня. Погроми, звичайно ж, мали місце. Але це було всупереч, а не за вказівкою Петлюри. Почитайте спогади Жаботинського.
У більшовиків також мали місце погроми (почитайте Бабеля).
А митрополиту української ГКЦ Андрею Шептицькому самі євреї дали "праведника світу". Не брали участі ОУН-івці у розстрілах євреїв у Львові. Це доведений факт. Автор допису – войовничий українофоб, який просто ненавидить Україну і все українське. ГЕТЬ БРЕХЛИВИЙ МОСК.-ГЕБЕЛЬСІВСЬКИЙ АГІТПРОП!
Улас Золотоноша   | 23.11.2008 09:39
-. Автор свідомий провокатор і засланий "козачок" й відомо з якого табору.Тож закликаю ігнорувати його, а адміністрацію НГ прошу зняти тег "Спільнота українських націоналістів".
  | 23.11.2008 10:49
Микола Гаврилович: Какой же нужно быть мразью, чтобы не хотеть знать реальность прошлого"

Украинские историки помалкивают кое-где и кое в чем.

Что делали укаринские полицейские батальоны NN117 и 118 в Белоруссии и не только они? Официально – воевали с белорусскими партизанами.
Кто же сжег 920 белорусских сел вместе с детьми и стариками на примере белорусской Хатыни?

Когда во время поездок с друзьями за ягодами и грибами мы натыкаемся
на пепелища в виде остатков жилищ, цоколей зданий,стоит вспомнить вас Гаврилович.Преступники укрылись в западных областях Украины и по всей стране. Люди,посмотрите в интернете,кто укрыватель фашизма
Ответ – Украина Причем здесь листовки?
  | 23.11.2008 12:47
ANONIM:
кацапи ви краще на своїй землі, де небуло нас – бандерівців, позбирали б кістки та поховали їх як людей. Дикуни з племені людоїдів повчають світ как нада жіть. Через таких як ти підар не дивлюся ваше кацапське ТВ бо гидко навіть слухати ваш сабачій їзик.