Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Коли зручність клієнта стане аксіомою?

Svitlana Kobyletska | 19.09.2012 20:49

0
Рейтинг
0


Голосів "за"
0

Голосів "проти"
0

Українські споживачі зовчім незахищені від неякісних продуктів та послуг. Причина – безкультур"я та неповага до самих себе.

Коли зручність клієнта стане аксіомою?

Бориспіль. Автобуси на регіони


Влітку іду додому (з Норвегії) на зустріч із рідними, лікування та до найсмачнішої у світі їжі. Бориспіль, восьма автобусна платформа, яку можна знайти лише інтуітивно, бо жодних дороговказів нема – місце, де автобуси, які прямують до різних місць та містечок по всій Україні, набиваються битком. Майже всі тут замовили квитки по інтернету – дуже зручно. Але забирати їх треба в касі за два дні до відправлення (як це можна зробити без знайомих?), або ж поштою лише по Україні (?). Дехто отримав квитки на інше число, не те, що було у замовленні, на що касир прокоментував: "Дивитися треба краще!" Змінити число вдалося лише після півгодини сварок та погроз. Півтори годинне запізнення автобусів не було достатньо для компанії Автолюкс, щоб оголосити людям, які заплатили за свої квитки, про причину запізнення та приблизний новий час прибуття. Жодного радіо чи табло на платформі просто не існує. Хто думає про клієнтів після того, як вони заплатили?

В крамниці

Вже котрий рік поспіль везу із собою мішок взуття на ремонт до тієї самої майстерні "Чобіток" на бульварі Шевченка в Запоріжжі. Ремонтую на від 200 до 500 грн. Але цього разу я попросила переробити одну пару босоніжок. "Ви – не клієнт, а геморой. Котися звідси подалі. Я тобі десятий раз сказав, ти що хвора на голову?" – такою була відповідь майстра. На додачу перед моїм носом він ще вдарив із всієї сили свою секретарку, і сказав, що Управління із захисту прав споживачів накладе на мене штраф за те, що я заважаю працювати.

Дома мене "заспокоїла" подруга. Вона купила чоботи в солідному магазині із гарантією в один рік. Наступного дня на них розійшлась молнія. Черговий продавець сказав, що на такі дрібниці, тобто "ненавантажені" частини, гарантія не діє.

В іншому ларьку на Бабурці я попросила показати мені насіння квітів: "Ти що сліпа? Не бачиш, що у вітрині стоїть? Сама читай. Ми лише бабусям читаємо." І ще численна кількість непривітних та відверто грубих продавців, які роблять вигляд, що не помічають клієнтів...

Маршрутки

Насправді я ще пам'ятаю часи, коли всі їздили лише на тролейбусах, чіплялися за що вгодно, іхали на кінцеву зупинку – все, аби тільки потрапити всередину, де всі стояли щільно притиснуті один до одного і інколи неможливо було вийти. Тоді тролейбуси здавалися знущанням. Але тепер вони як рай божий: великі, просторі та із нормальними вічливими водіями. Маршрутки ж тісні, низькі, без повітря та кондиціонерів. В них нічого не видно стоячи, постійно грає блатна музика, за якою потрібно своєчасно кричати водію, де ти хочеш вийти, а то він розізлиться. Водії ж майже всі як на підбір – із тюремним оскалом, хамлять, матюкаються, граються в гонки, зупинок та змін в русі не оголошують. Місця для зупинок не врегульовані. Проїхавши один раз, ви переживете стільки хаосу та стресу, що цього вистачить на все життя.

Новий термінал Д

Термінал вражає своїми розмірами та дійсно високими стандартами, але де ж візки для пассажирів? Де позначки двома мовами до виходу, автобусу, таксі і т.д.? Де можна купити воду та їжу? Для чого стільки персоналу, коли туди літає лише один рейс норвезької авіакомпанії економ класу? Чому не можна розвантажити старий та тісний термінал Б? Це дуже добре мати так багато кімнат для паління – але ж там збираються лише робітники терміналу, демонструючи страшну картину тотального паління в країні перед туристами! Чому всі робітники такі насуплені та непривітні? Посмішка безкоштовна, але це візитна картка, яка встановлює атмосферу довіри та підіймає настрій!

30.07.2012










© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua