Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
туристична громадськість рішуче втрутилася в проблемну роботу Укрзалізниці

туристична громадськість рішуче втрутилася в проблемну роботу Укрзалізниці

museum-ukraine | 26.12.2018 21:13

0
Рейтинг
0


Голосів "за"
0

Голосів "проти"
0

Не варто у всьому звинувачувати керівників Укрзалізниці, хоча вони теж мають працювати більш ефективно. Але, основна проблема в тому, що держава кинула пасажирські перевезення напризволяще

 туристична громадськість рішуче втрутилася в проблемну роботу Укрзалізниці
Несподівано туристична громадськість рішуче втрутилася в проблемну роботу Укрзалізниці. Занадто багато нарікань! Та і народ України, який є основним споживачем послуг залізниці, активно гомонить в соцмережах про низький рівень сервісу, високі ціни, відсутність квитків...

-Не варто у всьому звинувачувати керівників Укрзалізниці, хоча вони теж мають працювати більш ефективно. Але, основна проблема в тому, що держава кинула пасажирські перевезення напризволяще – переконана Голова підкомітету з питань розвитку туризму Верховної Ради Анна Романова. – Також дуже дивна позиція чиновників, які повинні забезпечити нормальну роботу залізничної галузі, а думати не лише про те, як здешевити олігархам перевезення руди і коксу.

Ми вирішили розпитати Народного депутата України Анну Романову про вплив роботи Укрзалізниці на розвиток туризму України.

-Пані Анно, Ви останнім часом дуже багато уваги приділяєте залізничникам. Більше того, за допомогою громадськості і преси активно впливаєте на роботу галузі. Поясніть!

-Є сумна статистика Укрзалізниці. І це не дуже добра реальність. Просто цифри...

Більш як УДВІЧІ скоротилася кількість вагонів УЗ за 15 років!

У 1992 році було 10800 вагонів, у 2018 – 4400.

Зношеність 93%.

Лише за рік парк скоротився ще на... 200 вагонів, а це майже на 12 поїздів менше.

Тенденція – якщо зараз не вжити заходів – проблема буде лише поглиблюватись. А це як ви розумієте, не на користь українському туризму.

І це при тому, що за протяжністю залізничного полотна ми посідаємо друге (!!!) місце в Європі. Після Німеччини, де залізницею подорожують більше 40% населення (у нас 15% від усіх поїздок).

-Ви активно "пробивали" нове залізничне сполучення між Черніговом та Івано-Франківськом. Було створено новий маршрут і...

-Не все так просто... Омріяний Поїзд "Чернігів – Івано-Франківськ".

Саме його відновлення я добивалася від Укрзалізниці.

І отримала відповідь: нема попиту.

А саме: у минулому поїзді до кінця маршруту доїджало лише... 70 пасажирів, тобто трохи більше двох вагонів. Такі реалії. Продовжуємо вивчати ситуацію...

Прикметно, що Анна Романова демонстративно уникає різких звинувачень, намагається вивчити питання і запропонувати найбільш оптимальне вирішення, після відповідних консультацій з фахівцями. Нині ми привертаємо увагу до труднощів Укрзалізниці, які ми можемо подолати лише спільно!

Віктор Тригуб, редактор журналу "Музеї України"










© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua