Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Ринковий податок   ПДВ   Уряд
0
Рейтинг
0


Голосів "за"
5

Голосів "проти"
5

Ксенія Ляпіна: Уряд оголосив війну малому підприємництву

Vladimir | 15.01.2009 01:02
Підприємці називають "війною проти малого підприємництва". Проблема складається з трьох складових: перша – необґрунтоване запровадження ринкового податку, друга – протизаконна зміна урядом порядку регулювання єдиного податку, третя -протизаконне створення урядом так званої інспекції реестрації ліків
Коментарі
  | 15.01.2009 10:17
Пане Володимир, пригадайте перший прихід Тимошенко в прем"єрське крісло.
Тоді теж почали війну із малим бізнесом і підприємцями-тоді огульно мало не всіх підряд заганяли стати платниками ПДВ.
Коли пішла "пані" із посади "народ" передихнув трошки...зараз знову вчепились в горло...
!!!Головне, в тому це що влада повністю усунулась від виконання своїх обов"язків...
Влада залишила за собою тільки фіскальні-митарські права...
Так не може бути-бо саме завдяки, бездарній політиці влади, народ майже повністю зубожів-тільки поки що розділений на тих:хто признав зубожіння і тих хто ще сам собі стидається признатися...
Львів"янка
Valeriy_L   | 15.01.2009 12:23
Черговий "плач" Ляпіної. Нехай би кожен підприємець чесно сказав: а скільки свого прибутку він не показує до оподаткування? Якщо підрахувати скільки він має всього доходів і який сплачує податок, то реальні відсотки податку виявляться значно меншими. Скільки я знаю підприємців, більшість з них вже за рік мають досить дорогий автомобіль, євроремонти поробили, живуть непогано. Я не лізу в їх карман. Нехай заробляють і витрачають як хочуть. Але коли починається "плач" про непосильні податки – це цинізм і брехня.
Ekain   | 15.01.2009 13:22
Треба ще порахувати, скільки підприємців, що на єдиному податку, дійсно є самостійними підприємцями, а скільки з них – лише частина оборудок з "оптимізації оподаткування". І кого більше.
  | 15.01.2009 13:31
Valeriy_L:
Черговий "плач" Ляпіної. Нехай би кожен підприємець чесно сказав: а скільки свого прибутку він не показує до оподаткування? Якщо підрахувати скільки він має всього доходів і який сплачує податок, то реальні відсотки податку виявляться значно меншими. Скільки я знаю підприємців, більшість з них вже за рік мають досить дорогий автомобіль, євроремонти поробили, живуть непогано. Я не лізу в їх карман. Нехай заробляють і витрачають як хочуть. Але коли починається "плач" про непосильні податки – це цинізм і брехня.
Уявіть що Є реальні підприємці які працюють ЧИСТО!
То таких теж зневажати недовірою?
  | 15.01.2009 13:35
...Скільки я знаю підприємців, більшість з них вже за рік мають досить дорогий автомобіль, євроремонти поробили, живуть непогано. Я не лізу в їх карман. Нехай заробляють і витрачають як хочуть. Але коли починається "плач" про непосильні податки – це цинізм і брехня.
Пане Valeriy_L я особисто знаю підприємця (жінку) яка створила свої статки будучи майстром ЖЕКу (зараз вона головний інженер але вже реорганізованого ЖЕКу в ТзОВ.
То що будемо всіх одним мірилом міряти. Так багато є злодіїв-але злодії самостійно не діють особливо в повністю корумпованому суспільстві (в якому ми живемо).
Наверное   | 15.01.2009 13:58
С одной стороны, заявления Ляпиной – обычный популизм. Известно, что очень многие предприниматели на ЕН нужны лишь как элемент схемы минимизации налогов, и это – вина нардепов, которые никак не подступятся к замене Указа нормальным законом. С другой – когда заявления на переход на ЕН были поданы до 15.12, а постановление КМУ – от 20.12, да еще и опубликовано под шумок праздников – 30.12 (и тогда же вступило в силу), и когда все делается задним числом – это обычный рейдерский прием (таких спецов в нынешней команде ЮВТ много). Разве не дико: ввез грузовик – заплатил таможне НДС 20%, а теперь эти же 20% должен будешь заплатить опять – но уже в бюджет!? Как всегда под ударом добросовестные!
Valeriy_L   | 15.01.2009 13:59
ANONIM:
Valeriy_L:
...Але коли починається "плач" про непосильні податки – це цинізм і брехня.
Уявіть що Є реальні підприємці які працюють ЧИСТО!
То таких теж зневажати недовірою?
І який відсоток? Мабуть не більше 5. Виходить щоб не образити ту невелику кількість, бюджет повинний нести величезні втрати?
Vladimir   | 15.01.2009 13:59
Ekain За большое количество линков подряд извиняюсь, обязуюсь впредь не допускать о)))
По поводу ЧПЕНов Если Вы хотите их отменить, честно скажите и отменяйте. Введите нормальные правила. Я бы, например, сближал условия ЧПЕНов и остальных предпринимателей, сейчас слишком велика разница.
Но Правительство сделало нецивилизованно. Запретило новым ЧПЕНам быть плательщиками НДС. А ГНАУ ежегодно перезаключаетдоговора и всех считаетновыми явочным порядком. Оказалось, что многие договора заключили раньше. Теперь от них вымагают заявление об отказе от плательщика.
Я за порядок. То, что делает Пр-во+ГНАУ – бардак и насилие.
  | 15.01.2009 14:01
Хоч мені особисто і несимпатичний прем"єр Тимошенко, але ЇЇ сьогоднішню заяву підтримую на 500%.
"""Прем'єр Юлія Тимошенко ініціює під керівництвом свого радника Віталія Гайдука заходи щодо заміщення газу на електроенергію. "Нам треба застосовувати технології, які дозволяють застосовувати електроенергію замість природного газу. Це – мета номер один", – сказала Тимошенко на нараді з губернаторами. Вона дала губернаторам на ці заходи два місяці, повідомила "Українська правда". ""
Львів"янка.
Valeriy_L   | 15.01.2009 14:02
Наверное:

Так нехай подадуть в суд. А не вирішується питання на емоційному рівні. Пора вже вчитись працювати по справжньому. І нехай без хабаря вирішують питання. А взагалі, не потрібно прикриватись добропорядними.
Vladimir   | 15.01.2009 14:05
Valeriy_L Так нет же проблем, примите закон, выровняйте ставки налогов ЧПЕНов и обычных предпринимателей. наемных работников, уменьшите объем документации всем, а не только им. Но то, что Вы оправдываете дикость и нецивилизованность, меня удивляет.
Vladimir   | 15.01.2009 14:45
Львів"янка Приведенная Вами цитата ЮВТ – цинизм высшей меры.
1. Электроэнергия производится из газа или угля, который в Украине дотируется, добывается с глубины 1000м и более.
2. Расход газа на центрально отопление у нас завышен из-за того, что ни Янукович, ни ЮВТ не дают ставить индивидуальные котлы.
3. Гайдук – монополист по экспорту электроэнергии по ценам, ниже внутренних. Ставить его вице-премьером – щуку кидать в реку. Не говорю уже как он в 2008г. получил озврат НДС больше всех металлургов, экспортируя меньше их металла.
  | 15.01.2009 15:35
Vladimir (велике ВАМ дякую за пояснення).
Пане Володимир (із виробницнвом електроенергії ясно) а як із використанням атомних електростанцій, використанням "загинутих" гідроелектростанцій... із впровадженням вітрових (схід України аж проситься (там рівнини-це не в Карпатах-що тут може перекинути разом із опорами і то "?". "?" -це як ставити.).
Vladimir, бо якщо опустити руки то газовий шантаж нам видасться казочкою.
Нарахунок цинізму вищезгаданої пані я повністю із вами погоджуюсь.
Без але, але потрібно лапати на слові...нехай без "воровства".
Львів"янка
  | 15.01.2009 15:39
Vladimir. Зараз активно розповідають про "електродні" котли виробництва Росії -то я так мислю,не дарма, хоча особисто вникала в принцип роботи "тих" котлів маю ряд застережень до їх встановлення особливо на об"єкти ЖКГ щоб використовувати для обігріву багатоповерхівок. ОТОЖ "електродні котли" ПОТРІБЕН АНАЛІЗ і ЧЕСНИЙ економічний висновок. Із їх використанням можна так "влипнути" що населення просто "заплює" (вибачте за уточнення).
Львів"янка
  | 15.01.2009 15:43
За словами пані Тимошенко, використання електроенергії замість газу дешевше і забезпечує енергетичну незалежність України.
!!! Так і є!!!!
Ще в поєднанні із зональними лічильниками електроенергії можна досягнути економії.
Наприклад: ніч – в нічний час електроенергія виробляється "в холосту", а її можна скерувати на обігрів приміщень, а в денний час економити.Також із підігрівом води.
Але для цього потрібна ВОЛЯ держави.Потрібні державні програми.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua