Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Критика статті.

Ігор Бурдяк | 19.10.2012 07:00

1
Рейтинг
1


Голосів "за"
2

Голосів "проти"
1

Відповідь автору статті "Хула проти Святого Духа, – інформаційна зброя дітей диявола" Ігорю Каганцю.

(http://narodna.pravda.com.ua/discussions/507e95173f0fa/)

Отже, послідовно читаємо статтю. Цитати із тексту Каганця – курсивом.

Навіщо брахманський рід Ісуса Хреста пішов у далеку Палестину?

Якщо мова про Ісуса Христа (не Хреста), – звідки інформація про те, що він належав до "брахманського роду"?

Іудеї звинуватили Ісуса в тому, що Він начебто закликав не платити податок кесарю (імператору) і начебто називав себе царем Іудеї. Це була нахабна, безсоромна хуцпа, адже все було навпаки: Ісус казав "Віддайте кесареве кесареві, а Боже – Богові" (Матвій 22.21) і жодного разу не називав себе царем Іудеї.

33 Тоді знову Пилат увійшов у преторій, і покликав Ісуса, і до Нього сказав: Чи Ти Цар Юдейський? 34 Ісус відповів: Чи від себе самого питаєш ти це, чи то інші тобі говорили про Мене? 35 Пилат відповів: Чи ж юдеянин я? Твій народ та первосвященики мені Тебе видали. Що таке Ти вчинив? 36 Ісус відповів: Моє Царство не із світу цього. Якби із цього світу було Моє Царство, то служба Моя воювала б, щоб не виданий був Я юдеям. Та тепер Моє Царство не звідси... 37 Сказав же до Нього Пилат: Так Ти Цар? Ісус відповів: Сам ти кажеш, що Цар Я. Я на те народився, і на те прийшов у світ, щоб засвідчити правду. І кожен, хто з правди, той чує Мій голос.

(Євангелія від св. Івана, Глава 18)

Україна є духовним центром планети Земля

В тексті відсутні достовірні докази такого твердження.

1) тільки іудеї є людьми, всі ж інші є тваринами: "Їхня плоть – плоть ослина, а їхня похіть – похіть жеребця" (Єз 23.20), "Стосовно акума не існує обману", "Сім'я його треба розглядати як сім'я скотини", тож у стосунках з цими тваринами втрачають сенс такі поняття як етика, чесність, відповідальність, людяність (див.: Єврейське щастя, російські сльози...).

Про що ж насправді йдеться у Главі 23 Книги пророка Єзекіїля?

Власне про юдеїв, які мешкали тоді в містах Самарія і Єрусалим. В алегоричній формі ці міста названі Самарія – Огола, а Єрусалим – Оголива. Розпуста цих міст – теж алегорія. Так Бог через Єзекиїла говорить про те, що юдеї стали поклонятися язичницьким єгипетським, ассирійським, вавилонським богам. І в алегоричній формі порівнює саме юдеїв, а не інші народи з тваринами. І погрожує їм карою за "релігійну розпусту".

2) людина живе один раз, проте в "кінці світу" чудесним способом будуть оживлені мертві, давно розкладені тіла правовірних іудеїв – для них відбудеться "воскресіння мертвих" (Єз 37.1-14);

Були в Ізраїлі в часи Ісуса Христа дві релігійні партії: садукеї і фарисеї. Садукеї на відміну від фарисеїв не вірили в воскресіння з мертвих. З цього приводу вони мали з Ісусом таку дискусію:

27 І підійшли дехто із саддукеїв, що твердять, ніби немає воскресіння, і запитали Його, 28 та сказали: Учителю, Мойсей написав нам: Як умре кому брат, який має дружину, а помре бездітний, то нехай його брат візьме дружину, і відновить насіння для брата свого. 29 Було ж сім братів. І перший, узявши дружину, бездітний умер. 30 І другий узяв був ту дружину, та й той вмер бездітний. 31 І третій узяв був її, так само й усі семеро, і вони дітей не позоставили, та й повмирали. 32 А по всіх умерла й жінка. 33 А в воскресінні котрому із них вона дружиною буде? Бо семеро мали за дружину її. 34 Ісус же промовив у відповідь їм: Женяться й заміж виходять сини цього віку. 35 А ті, що будуть достойні того віку й воскресіння з мертвих, не будуть ні женитись, ні заміж виходити, 36 ні вмерти вже не можуть, бо рівні вони Анголам, і вони сини Божі, синами воскресіння бувши. 37 А що мертві встають, то й Мойсей показав при кущі, коли він назвав Господа Богом Авраамовим, і Богом Ісаковим, і Богом Якововим. 38 Бог же не є Богом мертвих, а живих, бо всі в Нього живуть.

Євангелія від св. Луки, Глава 20

Апостол Павло:

11 А коли живе в вас Дух Того, Хто воскресив Ісуса з мертвих, то Той, хто підняв Христа з мертвих, оживить і смертельні тіла ваші через Свого Духа, що живе в вас.

Послання Павла до римлян, Глава 8

Апостол Іван:

4 І бачив я престоли та тих, хто сидів на них, і суд їм був даний, і душі стятих за свідчення про Ісуса й за Слово Боже, які не вклонились звірині, ані образові її, і не прийняли знамена на чола свої та на руку свою. І вони ожили, і царювали з Христом тисячу років.

Об'явлення св. Івана Богослова, Глава 20

І це положення включене в 11 член Нікейсько-Царгородського Символу віри (Чекаю воскресіння мертвих), який ми відмовляємо на кожній святій літургії.

3) для іудейського бога Ієгови властиві демонічна лютість, ревнощі та тиранічна жорстокість (половина книги Єзекиїла складається з погроз, проклять, описів руйнувань, убивств і канібалізму), відповідно Земля є місцем болю і страждань;

На жаль Ігор Каганець не конкретизував, до яких саме розділів і віршів тексту він має претензії, тому важко коментувати цей пункт. Та з аналізу попередніх ми бачимо, що він не розуміє біблійної символіки і відповідно тексту, тому навряд чи можна довіряти його враженням.

4) Ієгова принижує все сильне і здорове, натомість підтримує все слабке і хворобливе: "Я принижую дерево високе і підвищую дерево низеньке, я висушую дерево зелене, а дерево сухе роблю квітучим" (Єз 17.24);

Ці слова перегукуються з 112-м псалмом:

7 Бідаря Він підводить із пороху, зо сміття підіймає нужденного, 8 щоб його посадити з вельможними, з вельможними люду Його! 9 Він неплідну в домі садовить за радісну матір дітей! Алілуя!

А діва Марія, будучи вагітною Ісусом і перебуваючи в гостях у своєї тітки Єлизавети, так величає Господа:

51 Він показує міць Свого рамена, розпорошує тих, хто пишається думкою серця свого! 52 Він могутніх скидає з престолів, підіймає покірливих, 53 удовольняє голодних добром, а багатих пускає ні з чим!

Євангелія від св. Луки, Глава 1

Див. ще: Лк;21,3 і Лк;23,31.

5) Завдяки Ієгові буде відновлене Іудейське царство: раб Ієгови цар Давид (мається на увазі, хтось з роду Давида) "возз'єднає" Іудею з Ізраїлем (Єз 34.24, 37.16) і запанує над усіма навколишніми країнами.

Подаю зміст обидвох віршів:

34,24: А Я, Господь, буду їм Богом, а раб Мій Давид князем серед них. Я, Господь, це сказав!

37,16: А ти, сину людський, візьми собі один кусок дерева, і напиши на ньому: Юді та синам Ізраїля, його друзям. І візьми ще один кусок дерева, і напиши на ньому: Йосипові дерево Єфрема та всьому домові Ізраїля, друзям його.

Як вдалося Каганцю із них зробити висновок, що "хтось з роду Давида запанує над усіма навколишніми країнами" для мене загадка. Та це чи не єдиний випадок, коли з ним можна погодитися. Якщо мати на увазі, що "хтось з роду Давида" – Ісус Христос, а царство Його не від світу сього (вище наведений текст із Євангелія від св. Івана, Глава 18).

Далі Каганець робить таке "теологічне відкриття": Єзекиїл підключився до якоїсь темної озлобленої астральної сутності і став її земним транслятором

Ну, а який засновок, такий і висновок:

Бог Єзекиїла є злобною, жорстокою, дріб'язковою, заздрісною істотою. Натомість арійський Бог-Творець ставиться до людей як до своїх улюблених дітей і бажає, що вони називали його своїм Небесним Батьком: "Отче наш, що єси на небесах..." (Матвій 6.9-12).

Ісус каже щось цілком протилежне:

17 Не подумайте, ніби Я руйнувати Закон чи Пророків прийшов, Я не руйнувати прийшов, але виконати. 18 Поправді ж кажу вам: доки небо й земля не минеться, ані йота єдина, ані жаден значок із Закону не минеться, аж поки не збудеться все.

Євангелія від св. Матвія, Глава 5

Що це означає, доступно пояснює ап. Павло у своїх численних листах: Ісус виконав Закон, і ми уже не під законом, а під Благодаттю Божою. Для нас закон – це Любов, у ній, а не в численних старозавітніх приписах ми виконуємо Закон Божий. А тому, каже ап. Павло, 28 Нема юдея, ні грека, нема раба, ані вільного, нема чоловічої статі, ані жіночої, бо всі ви один у Христі Ісусі! Це у тому Ісусовому Царстві, про яке він казав – не від світу сього. І це, власне, і є предметом релігії. Вона повинна об"єднувати всіх – арійців і неарійців.

Часи племінних язичницьких релігій ненависті минули.

Таким чином Ігор Каганець каже, що християни хулять Святого Духа.

Християни не переслідують своїх кривдників і не помщаються їм. Тим більше таким, як Ігор Каганець, який, з усього видно, не відає, що чинить. Вони за них моляться.

Та треба мати на увазі, що мусульмани Єзекиїла і Ісуса вважають Пророками, а Діву Марію – матір"ю Пророка. І до своїх кривдників вони відносяться інакше, ніж ми.

Коментарі









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua