Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
русский язык   школа ненависти к России
-17
Рейтинг
-17


Голосів "за"
5

Голосів "проти"
22

Коментарі
  | 6.03.2008 11:05
serge:
Ну, нет у нас этого, понимаете? У нас в стране ксенофобии нет!
sane 5.03.2008 18:19-6.03.2008 00:57
http://narodna.pravda.com.ua/politics/47cec5d7b6dbe/
"...Народ! Протри бельма! Пятая колонна не прячется, потому что тебя не боится. Она уверена, что ты тупой и трусливый, и тебя интересует только собственный кошелек и, чтобы не было войны. Докажи, что это не так!... До чего мы их распустили. Надо срочно исправлять положение. Скальпелем."
Ну-ну!:)
На одной ветке белые и пушистые, а на другой махровые аж мохеровые.
Эх, Сережа, нам ли жить в печали?:)
fish
Leon   | 6.03.2008 11:07
Александра:
Західна Україна станом на 1926 р. у склад СРСР не входила. Там теж "русскіє" і "вєлікоросьі" по національності проживали? Як тоді бути із ЗУНР? А те, що були якісь-там циркуляри – так це насліддя царизму, більшовики цим вдало користувались, приписавши українців, білорусів до народностей Вєлікой Імперії, на той час радянської – до карелів, марійців, мордви...
Киянин   | 6.03.2008 11:08
Никита:
Ви можете поважати автора цього віршованого твору?
Ви праві, тута я в запалі дискусії використав неправильно визначення ВСІХ. Звичайно, як і скрізь в житті мають місце винятки. Автора не поважаю.
Що стосується тотожності байдужості та толерантності, то друге визначення зовсім нове і не наше. Як його адаптувати в українській мові я, (і не тільки я!), не знаю. Хоча настійливі спроби ведуться.
Але згодьтеся, що воно має мало спільного з поняттям повага, і багато з визначенням байдужість. Більш детально написати не взмозі, як і дати посилання. Це в мене з'явилося спонтанно, хоча я і не претендую на авторство
Та й тема інша
Никита   | 6.03.2008 11:10
fish
А пятая колонна – это не чужие. Это свои, только предатели. Так что к ним слово ксенофобия не подходит.
Киянин   | 6.03.2008 11:13
ANONIM:
serge:
Ну, нет у нас этого, понимаете? У нас в стране ксенофобии нет!
sane 5.03.2008 18:19-6.03.2008 00:57
http://narodna.pravda.com.ua/politics/47cec5d7b6dbe/
"...Народ! Протри бельма! Пятая колонна не прячется, потому что тебя не боится. Она уверена, что ты тупой и трусливый, и тебя интересует только собственный кошелек и, чтобы не было войны. Докажи, что это не так!... До чего мы их распустили. Надо срочно исправлять положение. Скальпелем."
Ну-ну!:)
На одной ветке белые и пушистые, а на другой махровые аж мохеровые.
Эх, Сережа, нам ли жить в печали?:)
fish
Фіше, а мені не треба за Ваші коменти вибачатися?
А за serge чому?
Никита   | 6.03.2008 11:13
Киянин:
Але згодьтеся, що воно має мало спільного з поняттям повага, і багато з визначенням байдужість.
Згоден. І Ви погодьтеся, що краще спробувати замінити НЕНАВИСТЬ на БАЙДУЖІСТЬ. Там, де тільки можна.
І що це потрібно нам.
Киянин   | 6.03.2008 11:19
Никита:
Киянин:

Але згодьтеся, що воно має мало спільного з поняттям повага, і багато з визначенням байдужість.
Згоден. І Ви погодьтеся, що краще спробувати замінити НЕНАВИСТЬ на БАЙДУЖІСТЬ. Там, де тільки можна.
І що це потрібно нам.
Ненависть трохи з іншої сфери. Це більш сильна і руйнівна емоція. І щоби ії "погасити" потрібна інша не менш сильна – любов! З якою наші предки відносилися навіть до ворогів.
"Згинуть наші вороженьки..." "Покотилася вража головонька..." – приклади любові не до ближнього. – до ворога.
Ну а в кого не вистачає любові, – нехай буде байдужим!
Як кажуть в Одесі "Не можешь любить, – сиди, – дружи!")))
Leon   | 6.03.2008 11:28
Никита:
По поводу байдужості – я не згоден. Це дещо інше. Потрібна "фільтрація", такий собі високоефективний фільтр власних думок і намірів. Байдужість руйнує особистість, деградує її моральні засади і життєві принципи. А фільтр потрібен – щоб відбирати зерна від плевелу, пісок від камінців...
Никита   | 6.03.2008 11:30
Киянин:
А я би був не проти, щоб українофобство деяких осіб хоч трохи перейшло в байдужість до України. І з свого боку культивую таке до них ставлення: "Хай що хочуть говорять – мені байдуже!"
Хорунжий   | 6.03.2008 11:31
Александра:

Хорунжий: 6.03.2008 10:56
Поднял
вопрос про ударение Никита. А я всегда при рассмотрении конкретного
произведения стараюсь понять ту эпоху, в которую оно создавалось, и
подходить с теми мерками, реалиями, которые были тогда.
Сумніваюсь, що "шедевр" був написаний в ті роки. Зокрема, не дає мені про це говорити слово "класс".
Хорунжий   | 6.03.2008 11:33
Взагалі, я вдумався у цей "твір" і дійшов до висновку, що його взагалі не міг написати українець. Надто багато про це говорить.
  | 6.03.2008 11:38
Никита:
fish
А пятая колонна – это не чужие. Это свои, только предатели. Так что к ним слово ксенофобия не подходит.
Т.е. всех представителей ПР и тех кто их поддерживает вы записываете в предатели?
А можно уточнить критерии отбора в предатели (раса, пол, национальность, язык, сословное состояние...)?
Никита, не заговаривайтесь, умеренность во всем – наиболее здравое для ума и тела.
fish
  | 6.03.2008 11:47
Киянин:
Фіше, а мені не треба за Ваші коменти вибачатися?
"У нас в стране ксенофобии нет!"
А зачем извинятся. Просто признать, да есть, вот он, на соседней ветке.
fish
  | 6.03.2008 12:00
Да,в западных регионах живут нормальные люди,подтверждаю.В Ровенской области прожил 6 лет.

Мне сейчас нужно подавать заявки на получение патентов на изобретения.писать авторскую программу для обучения творчеству детей с 5-7 лет.Мне предлагаю делать все это на украинском языке. Почему, .если мой родной русский?У меня в этом деле есть способ выбрать язык.Не пострадает ли при этом Украина?
Хорунжий   | 6.03.2008 12:00
fish