Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Кухарки і некухарки! Допоможемо нашому президенту!


5
Рейтинг
5


Голосів "за"
7

Голосів "проти"
2

Хоч я не кухарка, а все ж собі борщ зварити можу. І навіть сам потім їм. А Конституцію України уважно прочитав лише влітку перед виборами у ВР. Навіть мої статті мають менше пустих декларацій і суперечностей. Отож, позаяк президент запросив всіх до творення нової конституції, то, будь-ласка, ось моя концепція нової конституції.

Чому пропонуються не окремі поправки і переписування статей? Як сказав один розумний чоловік: ганчірку скільки не латай новими латками – все одно буде дертися в других місцях. Тим більше, чинна конституція писалася з конституції УРСР, і це видно на кожному кроці. В той час (при союзі) в Україні не потрібна була дієздатна самостійна влада, бо все вирішувалось у Москві. Вочевидь треба було тоді брати за зразок конституції інших країн. А так написали конституцію, яку по багатьох пунктах виконати неможливо, по багатьох невідомо яким чином виконувати. Отож, Конституція України повинна бути внутрішньонесуперечлива, повинна вміти заставляти всіх, хто знаходиться на території України, поважати себе і ті закони, що з неї випливають.

А тепер про саму концепцію нової конституції.

Всі люди, що перебувають на території України, діляться на наступні категорії: ті що тимчасово перебувають на території України і постійні мешканці.

Тимчасово перебуваючі є або біженці або приїжджі бізнесмени, студенти, туристи. Постійно проживаючі діляться на громадян України та осіб без громадянства, що перебувають в цьому статусі постійно або тимчасово. Біженець може набути статусу особи без громадянства лише в тому установленому законом випадку коли він позбудеться громадянства іншої країни при умові що це не загрожує його життю. Така загроза повинна бути старанно перевірена.Не надавати громадянство біженцям та іншим приходькам, а надавати їх дітям народженим в Україні на певних умовах:

а) відсутність певних спадкових хвороб;

б) при додержанні Конституції;

в) при достойному громадянства України вихованні;

Діти народжені в Україні мають окремий статус – це майбутні громадяни з 15 років. Чому з 15? Багато п'ятнадцятилітніх хотіли б працювати і багато вже зрілих дівчат хотіли вийти заміж, а те що у багатьох ще вітер у голові, то це результат виховання і той вітер у них не вивітриться ще дуже довго.

При постійному порушенні норм Конституції при судовому переслідуванні разом із вироком суду громадянин України автоматично стає особою без громадянства (це із відбуванням покарання) на термін покарання або на рік-два довший.

Особа без громадянства є:

1) не виборець;

2) не член партії;

3) при достатньо періодичному статусі (більше трьох раз загальним терміном 10 -15 років) – позбавлення батьківських прав з виплатою аліментів як додаткового податку;

4) при виїзді за кордон (законному чи не законному) не має права повертатись;

5) не має права перебувати на державній службі і займати посади з матеріальною відповідальністю;

7) не може займатись будь-яким бізнесом;

8) не член профспілки.

Особа без громадянства, як людина, має всі права, крім вище зазначених.

Позбавлення громадянства довічне чи тимчасове – це сильний стимул для громадян України в додержанні законів.

Особою без громадянства стає людина, що взяла шлюб з іноземцем при умові,що він є громадянином іншої держави. Якщо ж той іноземець не є громадянином іншої держави, то той хто взяв з ним шлюб, остається громадянином України при умові проживання цієї сім'ї в Україні.

Бажано позбавляти громадянства осіб з нетрадиційною сексуальною орієнтацією, якщо ті самі про себе об'являть.

Усі громадяни України є рівні у своїй гідності та правах (при певних обмеженнях для окремих категорій).

Виборець в Україні – це:

а) громадянин віком більше 21 року і не старше 70 років (це обмеження дозволить при виборах мати більш виважене рішення);

б) громадянин, що перебуває в момент виборів на території України;

в) громадянин, що пропустив вибори по поважній причині не більше як один раз (два) рази підряд.

Виборче право в Україні реалізується тільки через політичні партії. Не може бути вибрана людина, що не належить до жодної політичної партії. Це тому, що публічно люди інколи висловлюють одні погляди а, прийшовши у владу, потім творять не те що обіцяли.

Вимоги до політичних партій.

1. Кожна партія іде на вибори самостійно.

2. Нема "прохідного бар'єру".

3. В кожній партії повинна бути мінімальна кількість членів (наприклад: 20 млн. виборців розділимо на 400 депутатів, в результаті маємо не менше 50 тис. членів.

4. Членам партії повинні бути видані і зареєстровані в державному реєстрі членські білети під номером і вказаним ІПН члена цієї партії. Тобто лише одне членство, яке легко перевірити.

5. Партії повинні існувати тільки на членські внески і доходи від партійної,що зазначена в назві як партійна, преси.

6. Фінансування виборчого процесу партій, що виграли вибори, з бюджету заборонене як неморальне.

Не може бути партій, що ставлять перед собою не політичні цілі: зелені, любителі пива, яблука і т.п...

В основі програми кожної партії повинно бути відображення їх відношення:

до прав і обов'язків жителів і тимчасово присутніх в Україні,

до приватної власності,

до соціальних гарантій,

до профспілок,

до націоналізації та приватизації землі і підприємств,

до здоров'я нації,

до державного устрою,

до інституту сім'ї та виховання дітей.

Якщо в конституції заявлена рівність між чоловіком і жінкою в правах, то не може бути партій жіночих, чоловічих, тим більш гомосексуалістів.

Спілки жінок і спілки по інтересам можуть існувати – але не політичні, і влаштовувати марші, пікети, мітинги такі спілки не мають права. Це право партій і профспілок.

Політичні партії в Україні сприяють формуванню і вираженню політичної волі громадян, беруть участь у виборах. Членами політичних партій можуть бути лише громадяни України. Обмеження щодо членства у політичних партіях встановлюються виключно цією Конституцією і законами України.

Поділ влади.

Виконавча – президент.

Сам назначає главу – координатора уряду.

Міністрів:

закордонних справ,

оборони.

Ген прокурора, голову СБУ. Через те він і відповідає за ці напрямки роботи і окрім того є головнокомандувач.

Глава уряду призначає всіх інших міністрів та їх заступників і відповідає за цю ділянку роботи – за внутрішнє життя країни: виконує

законодавство і бюджет. Якщо це робиться настільки бездарно, що терпіти вже більше не можливо, то уряд іде у відставку чи з ініціативи президента, чи парламент подає проект, а як президент не згодний – то або імпічмент або референдум.

Парламент має право контролювати уряд: рахункова палата в руках опозиції на дві третини, ФДМ – те саме, Антимонопольний комітет – те саме.

Законодавча.

Єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент – Верховна Рада України.

Конституційний склад Верховної Ради України –

Дві незалежні палати (частини).

Палата общин, що періодично збирається для затвердження законів і постанов. В цій палаті засідають 250 (300) депутатів від 25 (по 10 чи 12 депутатів від кожної області) областей України. Міста, що мають населення більше як мільйон жителів, та жителі обласних центрів до цієї палати своїх представників не посилають.

Цих депутатів до палати общин України обирають на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Це дасть змогу забезпечити більшу вирівняність прав територій і мегаполісів. Крім того, постійний зв'язок депутатів палати общин із місцевими радами дасть змогу парламенту знати об'єктивну картину з місць.

В другій палаті на постійній основі засідають 300 народних депутатів, що вибираються народом України як представники політичних партій.

Вимоги до народних депутатів:

1) громадянин України;

2) віком старшим 21 року і не старшим 70;

3) не може бути депутатом, якщо набував статусу особи без громадянства більше одного разу;

4) не працювати в силових структурах, які повинні бути поза політикою (міліція, прокуратура, СБУ, армія і т. і.);

5) не надто багатим: не більше як в 50 (100) разів багатший за пересічного українця (рівень багатства стосується всієї родини кандидата – тут і за кордоном, причому в тому числі рівної долі у очікуваному спадку від батьків чи осіб,які їх заміняють);

6) бажано щоб народний депутат не мав закордонної освіти (хто знає чого його могли там навчити) і, якщо і виїздив за кордон, то хіба як турист коротко терміново. Тобто суспільство повинно захищати себе і з цієї сторони також.

7) володіння (хай і з акцентом) українською мовою;

8) не може бути депутатом той хто публічно (в засобах ЗМІ) заявляли наступне: про помилковість утворення незалежної України, про зміну її кордонів, що українці повинні наживатись за рахунок інших (імперіалізм), що інші повинні жити за рахунок українців (інтернаціоналізм), що українці не повинні бути заможними (комунізм), агітує проти інституту сім'ї – за однополі шлюби іт.і.

9) кандидат повинен не бути на державній службі будь-якого рівня терміном менше року до виборів;

10) повинен мати не менш як середню освіту та водійські права;

11) повинен вміти розповісти про політичну платформу своєї партії, знати напам'ять ті гасла – обіцянки, які його партія обіцяє народу перед виборами.

Влада судова. Найважливіша ланка влади. Бо виносить остаточне рішення не тільки у спорі між людьми, що перебувають або законно проживають на території України, та державними органами влади а й у спорі між іншими гілками влади.

І ця гілка влади потребує корінної реформи, концепції якої в мене немає. Єдине, що напевно можна сказати: особиста відповідальність перед законом за прийняті суддею рішення. А якщо законодавство дає можливість приймати рішення неоднозначно, то діло розглядатимуть інші судді, або повинен за таке сісти хтось із міністерства юстиції де той закон проходив експертизу.

Коментарі









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua