Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
Як у Пирогові на музейних квитках заробляють

Як у Пирогові на музейних квитках заробляють

museum-ukraine | 17.07.2018 20:21

0
Рейтинг
0


Голосів "за"
0

Голосів "проти"
0

Скільки ж людей пройшло до музею за одним номером білета? А на Купала прийшла не одна тисяча.
Пропустиш 100 людей за 50 грн – ніхто й не помітить.

Невже Генеральний директор Оксана Повякель не знає про касові оборудки? Чи в музеї дійсно бардак?


Як у Пирогові на музейних квитках заробляють
Музейні квитки – одне із найпопулярніших джерел "лівого" заробітку дирекції та бухгалтерії. Тільки вузьке коло працівників музею знають, як мають виглядати справжні вхідні білети. По великому рахунку, люди до музею приходять відпочивати, а не фіксувати дрібні фінансові махінації.

Не нехтують шахрайськими схемами і у музеї в Пирогові. Про махінації з квитками у музеї давно ходили легенди. Поки не було касового апарату у музеї розквітала ціла індустрія по вилученню "зайвих" грошей на касі: то продавали "ліві" квитки, то перепродували справжні по кілька разів, то продавали безкоштовні запрошення, то просто не давали квитки. Після чергового скандалу, адміністрація Національного музею народної архітектури і побуту України "активно боролася", всіх незручних касирів звільняли і ставили своїх. Перевірених.

Коли на директорське крісло в Нацмузеї в Пирогові сіла Оксана Повякель, перше, що вона зробила – на вхідній групі встановила відео-нагляд з пультом і поміняла касирів. Тепер на касових апаратах працюють тільки "свої" люди. А під час вихідних, коли велика кількість туристів, на касі працює весь економічний блок музею. Бідні працівники не мають жодного вихідного: у звичайні дні рахують дебет з кредитом, а на вихідних клацають на касових апаратах – квитки продають.

Не береже директор свою фінансову гвардію. Ой, не береже! Втомлюються вони. Помилки роблять. І так часто, що постійно вибивають квитки з одним і тим же номером (є в касових апаратах функція – відмінити операцію). Але замість того, аби їх анулювати, як це роблять у звичайних супермаркетах, вони обілечують відвідувачів. І так по декілька раз. Ось і виходить, що за одним фіскальним номером до музею заходять кілька відвідувачів.

Я і сам би не повірив, якби мені не потрапили в руки два квитки з одним номером, які куплені під час святкування Івана Купала! Цікаво, що час продажу цих квитків суттєво відрізняється.

Скільки ж людей пройшло до музею за одним номером білета? А на Купала прийшла не одна тисяча.

Пропустиш 100 людей за 50 грн – ніхто й не помітить.

Невже Генеральний директор Оксана Повякель не знає про касові оборудки? Чи в музеї дійсно бардак?

Тепер зрозуміло, чого у музеї все договори знаходиться у "тіні"! Сама директриса входить у співзасновники низки комерційних структур: ТОВ "Кредогруп", ТОВ "Стар-вей", ТОВ "Рокрус-медіа". Кажуть, у лютому вона перевела своє улюблене ТОВ "Бос-медіа" на чоловіка. Можливо, і ці компанії фігурують у контрагентах? Є де фіскальним органам покопатися.

Хай копаються! У музеї потрібно порядки наводити!-пише блог https://polpere

Боляче дивитися, як "менеджери" Мінкульту Нищука цілеспрямовано обкрадають і свідомо нищать національну гордість українців.

Може керівникам уряду, депутатам, Президенту вже варто рішуче нормалізувати ситуацію?! Втратимо музей...

Василь Леваненко










© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua