Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації

Через страждання до блаженства

Ігор Бурдяк | 11.09.2013 09:02

-2
Рейтинг
-2


Голосів "за"
1

Голосів "проти"
3

І не тільки нею (надією слави Божої), але й хвалимося в утисках, знаючи, що утиски приносять терпеливість, а терпеливість досвід, а досвід надію, а надія не засоромить, бо любов Божа вилилася в наші серця Святим Духом, даним нам.
(Послання Павла до римлян 5:3-5)


Через страждання до блаженства
Як пише російський православний церковний письменник, перекладач, біблеїст, богослов, дослідник і тлумач Святого Письма Олександр Лопухін, навіть скорботи, що зустрічають нас так часто в житті, не можуть знизити сили нашої віри і надії на майбутнє прославлення. Навпаки, вони служать для того, щоб плекати і оживляти цю надію, яка робиться твердою у тих, хто має терпіння і досвідченість.

Апостол Яків (1:3) говорить про скорботи як про засіб випробування людини; Петро ж у першому посланні точно так само, як і Павло, має на увазі результат, який отримує християнин в результаті боротьби з спокусами, або стан людини, випробуваної скорботами, – стан сили, мужності.

Надія християнина – непосоромлена. І раніше, при самому зверненні до Христа, людина вже мала надію, але то була надія ще, можна сказати, в зародковому стані. Тільки у людини, яка винесла багато скорбот і не здалася в цій боротьбі, надія стає могутньою силою.

Але не тільки скорботи зміцнюють нашу надію. Ще більш затверджує її любов Божа, що вилилася в наші серця. Вилив цієї любові здійснився в відомий певний момент, і результати цього факту ми продовжуємо відчувати, вони – в нас!

Хіба це природно – радіти у часи переслідування, скорботи, страждань?

Пропозиція:

Любов Божа наповнює серця тих, хто вірить в Ісуса. Тому вони з вдячністю приймають і такий "екзамен". Знають: Бог понад усе, і з Його владою і силою вони стануть переможцями у будь-якій ситуації.




Страждання самітника Антонія через демонів.

(Святий Антоній Великий (251-356) – засновник християнського чернецтва, єгипетський анахорет, творець пустельництва й інспіратор монашого життя у християнстві.)

Твір Матіаса Грюневальда, (нар. 1470 або 1475, Вюрцбург – пом. 1528, Галле) – німецького живописця, майстра епохи Відродження.

Працював при дворі Майнцських архієпископів і курфюрстів (1508-1525). У своїй творчості виразив трагізм та піднесений містичний спіритуалізм своєї епохи.

Коментарі









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua