Пошук на сайті:
Знайти



Народні блоги

Додати стрічку статей сайту до свого iGoogle
Останні публікації
6
Рейтинг
6


Голосів "за"
10

Голосів "проти"
4

Коментарі
Вас-иль   | 19.10.2010 01:56
Лають мене за такі слова. І все ж. Не може комуніст бути порядною людиною.
Любченко   | 19.10.2010 04:50
Мне вспоминаются грязные высказывания Олийныка по отношению к Горбачёву М.С. и его семье. Поведение, примерно такое, как у бывших соратников Ющено В.А. Поэтому, я склонен считать и тех и других не мограющими предателями. Люди всегда говорят чаще всего о том, что у кого болит. Олийнык – о предательстве. Не верю я в порядочность таких людей. Доктрина коммунизма не плоха сама по себе, только там никто не прочтёт об ожидании одного в сенях, пока поговорят двое других. Поэтому, не нужно ничего выдумывать в её дополнение. По- русски его никто не заставлял говорить, это точно. Заставляют только там, где сопротивляются. Олийнык не сопротивлялся, поэтому заставлять его к чему-либо не было надобности
взгляд из Киева   | 19.10.2010 07:29
По поводу самой бедной страны в европе, я ошибся. Сорри. Молдаване беднее... хоть и не очень сильно
см http://www.for-ua.com/comments/2010/10/18/110652.html
" размер состояния гражданина Украины составляет $2 тыс. 700, что лишь на $200 больше, чем в самом бедном государстве Европы – Молдове. "
Зато украинцы беднеют быстрее даже молдаван...
Верной дорогой идете товарис-счи
Вас-иль   | 19.10.2010 08:56
взгляд из Киева:
Погляд на події в Україні громадянина Гондурасу? Ось гляньте, Взгляде, живе людина в цій країні, обирає СВОЮ владу, і щиро тішиться зі знущання ЦІЄЇ влади з народу. Чи не вважаєте Ви за справедливе, позбавляти таких суб'єктів виборчого права? Задля наведення порядку в країні.
взгляд из Киева   | 19.10.2010 09:21
Вас-иль
– і щиро тішиться зі знущання ЦІЄЇ влади з народу
Большего врага для украинца чем сам украинец не существует. Большего издевательства для украинца чем он сам тоже не существует. Зато они очень любят потом жаловаться всему миру "ото ж як вони страж-ж-ждали" и обвинять во всем москалей и жидов...
Ігор Бурдяк   | 19.10.2010 09:50
На початку липня 1988 року на XIX конференції КПРС в Москві Борис Олійник зупинившись на сталінському терорі 1937 року, цілком неочікувано для присутніх завершив цю тему так: "А оскільки в нашій республіці гоніння почалися задовго до 1937-го, треба з'ясувати ще й причини голоду 1933-го, який позбавив життя мільйони українців, назвати поіменно тих, із чиєї вини сталася ця трагедія".
На той час це була смілива заява.
Никита   | 19.10.2010 09:58
Вас-иль:
Лають мене за такі слова. І все ж. Не може комуніст бути порядною людиною.
Мені завжди цікаво зрозуміти, як взагалі розумна і творча людина може бути комуністом? Але ж може, прикладів багато. Олійник у цитованому інтерв"ю і на своєму сайті прямо відповідає на це запитання, розказує про свої мотиви, чому він є комуністом. Можна не вірити і не погоджуватись, але НМД це цікаво.
Никита   | 19.10.2010 10:07
Любченко:
Мне вспоминаются грязные высказывания Олийныка по отношению к Горбачёву М.С. и его семье.
Ставлення до Горбачева – окрема тема. Але ж зрозуміло, що Горбачева ненавидять ті, хто вважає, що можна і потрібно було зберігати СРСР.
Люди всегда говорят чаще всего о том, что у кого болит. Олийнык – о предательстве. Не верю я в порядочность таких людей.
Щодо зради – погоджуюсь, я теж думаю, що людина найперше (вголос) засуджує саме ті пороки, до яких має схильність. А щодо порядності...
Я взагалі не дуже вірю в порядність будь-якого політика, оскільки вважаю, що політика vs моральність. Це антоніми (в моєму розумінні).
Никита   | 19.10.2010 10:14
Любченко:
Доктрина коммунизма не плоха сама по себе, только там никто не прочтёт об ожидании одного в сенях, пока поговорят двое других. Поэтому, не нужно ничего выдумывать в её дополнение.
На мій погляд, саме доктрина комунізму є поганою сама по собі. А щодо "Я бідний, ви багата, але я не дозволю, щоб ви мене поплескували по плечу і казали постояти в сінях", то для цього не треба бути комуністом. "Свобода, рівність, братерство" – лозунг буржуазної революції.
Никита   | 19.10.2010 10:17
взгляд из Киева:
Большего врага для украинца чем сам украинец не существует. Большего издевательства для украинца чем он сам тоже не существует.
Ви можете озвучити СВОЮ національність?
Просто цікаво дізнатися про ПРАВИЛЬНУ національність, люди якої не є ворогами самі собі.
Дякую наперед.
Вас-иль   | 19.10.2010 10:23
взгляд из Киева:
Вас-иль
- і щиро тішиться зі знущання ЦІЄЇ влади з народу
Большего врага для украинца чем сам украинец не существует. Большего издевательства для украинца чем он сам тоже не существует. Зато они очень любят потом жаловаться всему миру "ото ж як вони страж-ж-ждали" и обвинять во всем москалей и жидов...
Ну так для чистоти експерименту, щоб пересвідчитись в неспроможності українців, погоджуєтесь на тимчасову ДОБРОВІЛЬНУ відмову від свого права ОБИРАТИ?
Олена Олійник   | 19.10.2010 10:24
Вас-иль:
Моє ставлення до комуністів тут здебільшого відоме, тому я не надто ризикую. Комуністами до 1990 року надто багато хто був. В принципі, про загальну порядність у совці дійсно можна сказати мало доброго, та все ж таки стільки непорядних – це вже за межами реальності. І саме порядні не змогли так легко спалити квитки, як це завжди роблять пройдисвіти.
Не стверджую, що Б.Олійник саме з таких порядних. Надто багато чим можна йому дорікнути. Та він таки, мабуть, був ідейним коммі, і збіг лише під час Помаранчевої революції – адже позиція КПУ була кричуще антиукраїнською. Ба більше, це навпаки "рідна партія" його викинула – за неприпустимо окрему позицію.
Люблю однофамільців))
Никита   | 19.10.2010 10:24
Ігор Бурдяк:
"З виступу Бориса Олійника на Парламентських слуханнях у Верховній Раді України з питань Голодомору 1932 -1933 року" – тут.
Никита   | 19.10.2010 10:32
Олена Олійник:
Більшість людей проходить по цьому світу, залишаючи щось хороше тільки для своїх рідних і друзів – і залишаючись тільки в їхній пам"яті.
А поет, який створив хоча б один вірш, хоча б один рядок, який існуватиме окремо від нього у мові і літературі... Я думаю, що цим одним рядком виправдовується все його земне життя.
Був він комуністом чи анархістом, порядним чи розбещенним ets – по відношенню до поета це другорядне питання. НМД.
Вас-иль   | 19.10.2010 10:43
Никита:
На мій погляд, саме доктрина комунізму є поганою сама по собі...
Супер!!! Люди, що стверджують про те, що ідея комунізму сама по собі непогана не читали Маркса з Енгельсом. Не кажучи про Лєніна. Єдиний автор, що описує комунізм у рожевих тонах – Коба.



Найбільше коментарів
"Проблема" языка: наживка для электората  908
Русскоговорящие украинские националисты...  905
Государство Украина не состоялось...  773
Вопрос русского языка в Украине – тест на демократию?  740
Русский язык получил государственный статус второго языка в Украине  690
Андрій Іллєнко: Нотатки про соціал-національну революцію  672
Дмитро Чобіт: Макуха або Штрихи до політичного портрета "Блоку Юлії Тимошенко"  668









© 2007 - 2012, Народна правда
© 2007, УРА-Інтернет – дизайн і програмування

Передрук матеріалів дозволяється тільки за умови посилання на "Народну правду" та зазначення автора. Використання фотоматеріалів із розділу "Фото" – тільки за згодою автора.
"Народна правда" не несе відповідальності за зміст матеріалів, опублікованих авторами.

Технічна підтримка: techsupport@pravda.com.ua